VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9527 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | CoL3 [ sri vel 13, 2013 1:43 pm ] |
Naslov: | Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
Pozdrav,dakle kolega mi je dao gljivu jer ima viska,skoro pa dzaba,valjda ide do 2000 ccm3. Zvuk mi je extra,fin dublji... on šišti kao kompresor kako uvlači zrak, e sada, da li je normalno kao da mi ima vise boosta, znaci kada pratim boost sat kao da prije puni,npr. kada je puhao 0.2bar sada puse vec 0.5bar i prije napuni do 0.9bar, sto se tice maximuma to je ured,puse 0.9bar kao sto i treba... da li je to ured da tako puni ili je lose ? zatim plin mi ne radi kako treba,odnosno radi sasvim normalno,ali kada pritisnem pun gas i oko 3RPM ga ugasi,prebaci na benzin, to je valjda problem sto uvlači vise zraka i to bi se trebalo lako nastimati u servisu sto su mi i stavili plin ? valjda nisam mnogo zakomplicirao pa mi recite jel ovo sve dobro/normalno ili je loše ? Filter zraka bih svakako trebao mjenjati evo kako izgleda i da li je mala ? ![]() |
Autor/ica: | miro06 [ sri vel 13, 2013 4:59 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
plin i sportski filteri se ne vole. ako bas moras imati takav filter onda uzmi panel K&N i u kutiju sa njim. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri vel 13, 2013 5:52 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Ma miči to i kupi si panel Gljiva je samo estetski čuning koji u ovim vremenima daje malo previše hladnog zraka a ljeti previše toplog tako da zaboravi taj FORA zvuk i kupi kako ti je Miro rekao k&n panel i ako hoćeš već fora zvuk ugradi si blow off |
Autor/ica: | franjo [ sri vel 13, 2013 6:28 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat: plin i sportski filteri se ne vole. ako bas moras imati takav filter onda uzmi panel K&N i u kutiju sa njim.
Kod mene su se gljiva i plin voljeli 120tkm bez problema, auto sam prodao i još uvijek se vole kod novog vlasnika ![]() Sad imam "sporcki panel" i ljubav traje i na novom autu ![]() Nije gljiva baš toliko loša, treba je dobro ugraditi tj napraviti pregrade da ne vuče topli zrak i osigurati dotok sviježeg tj hladnog zraka. CoL3 ako već misliš stavljati gljivu trebaš puuuno veću od ove, ova je dobra za nekakav manji autić. Nakon ugradnje ne bi bilo loše napraviti kalibraciju plinske mape. |
Autor/ica: | Robi. [ sri vel 13, 2013 8:37 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat: Pozdrav,dakle kolega mi je dao gljivu jer ima viska...
Poslušaj savjet od Franje, stavi veći filter i remapiraj plinsku mapu ![]() Citat: Ma miči to i kupi si panel
Molim te da javno ne širiš neistinu.Gljiva je samo estetski čuning koji u ovim vremenima daje malo previše hladnog zraka a ljeti previše toplog tako da zaboravi taj FORA zvuk i kupi kako ti je Miro rekao k&n panel i ako hoćeš već fora zvuk ugradi si blow off Pravilno odabran i montiran filter tzv. gljiva, raznim mjerenjima potpomognutim grafovima dokazano daje više snage. Kako sam na x svojih automobila do sada isprobao filtere od 100KN do 250 EUR u nekoliko izvedenica, znam o čemu pričam! |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri vel 13, 2013 9:58 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
I sam znaš koji filter imam?! Auto mi kad je hladan sporo vraća gas!!! Kupio sam čak i simotu karbonsku gljivu ista stvar kao i sa tvojom kinom Vratio OEM filter, radi sve normalno! Ajde mi sad to objasni? A to koliko ćeš ti osjetiti povećanje snage na autu od preko 150 ks sa gljivom su totalno neprimjetne |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet vel 14, 2013 8:41 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat:
Molim te da javno ne širiš neistinu. Potkrijepi svoju izjavu tim grafikonima, a mogao bi i, što bih još više volio, objasniti na koji to način pravilno odabran i montiran filter tipa "gljive" daje više snage u odnosu na, recimo, fabrički filter, i koliko je to "više".Pravilno odabran i montiran filter tzv. gljiva, raznim mjerenjima potpomognutim grafovima dokazano daje više snage. Kako sam na x svojih automobila do sada isprobao filtere od 100KN do 250 EUR u nekoliko izvedenica, znam o čemu pričam! Imaš riječ, izvoli...argumentima. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 14, 2013 9:21 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat: I sam znaš koji filter imam?!
Kupio si čak i Sramotu? Auto mi kad je hladan sporo vraća gas!!! Kupio sam čak i simotu karbonsku gljivu ista stvar kao i sa tvojom kinom Vratio OEM filter, radi sve normalno! Ajde mi sad to objasni? A to koliko ćeš ti osjetiti povećanje snage na autu od preko 150 ks sa gljivom su totalno neprimjetne ![]() FYI Simota je jedan od najgorih, ako ne i najgori, proizvođača filtera za zrak. Made in Taiwan. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet vel 14, 2013 10:34 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat: Citat: I sam znaš koji filter imam?!
Kupio si čak i Sramotu? Auto mi kad je hladan sporo vraća gas!!! Kupio sam čak i simotu karbonsku gljivu ista stvar kao i sa tvojom kinom Vratio OEM filter, radi sve normalno! Ajde mi sad to objasni? A to koliko ćeš ti osjetiti povećanje snage na autu od preko 150 ks sa gljivom su totalno neprimjetne ![]() FYI Simota je jedan od najgorih, ako ne i najgori, proizvođača filtera za zrak. Made in Taiwan. I moja nije from tajland nego from indonezija, to ti je velika razlika ![]() |
Autor/ica: | Robi. [ čet vel 14, 2013 1:15 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
"Žmuklerima" piput vas ne mislim ništa objašnjavat. Imate svoj stav, i držite se istoga, vi znate... Tipkamo se, mah mah ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet vel 14, 2013 1:45 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
A zašto ja i TD "Žmukleri" kako ti kažeš ne zaslužujemo tvoje mišljenje na naše pitanje? Naš stav i naša razmišljanja su utemeljena i to je istina Svaki "dobar" mehaničar će ti reći da gljiva nije dobra stvar na OEM izdanju motora tako da... Btw ni na tehničkom pregledu nije dozvoljena |
Autor/ica: | franjo [ čet vel 14, 2013 2:38 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Citat: A zašto ja i TD "Žmukleri" kako ti kažeš ne zaslužujemo tvoje mišljenje na naše pitanje?
Gljive koje si ti kupio očito nisu dobre, zato i imaš problema, ako nabaviš poštenu gljivu (zaboravi one za 100-200kn) i ako je ugradiš kako treba sigurno nećeš imati nikakvih problema sa autom. Ako je gljiva dobro ograđena i ako ima dotok svježeg zraka zašto ne bi bila dobra za motor?Naš stav i naša razmišljanja su utemeljena i to je istina Svaki "dobar" mehaničar će ti reći da gljiva nije dobra stvar na OEM izdanju motora tako da... Btw ni na tehničkom pregledu nije dozvoljena Na bivšem V40 sam odmah stavio gljivu nakon kupnje, imao je oko 70tkm, sad ima oko 250tkm i još uvijek bez problema radi sa tom istom gljivom. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 14, 2013 2:41 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
Ljudi, čuvajte se ludih gljiva! ![]() |
Autor/ica: | CoL3 [ čet vel 14, 2013 3:01 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
nista,skidam onda gljivu,odem kupiti obicni filter originalni,vec sam zvao u volvo i uzeti cu obicni,jer je moj los (barem smatram od oka). Kada (ako) cipujem oko ljeta auto onda cu gledati neki "bolji" filter da stavim, mada sam svakako mislio kada stavim gljivu napraviti metalnu kutiju/pregradu da ne vuce vruc zrak motora |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 14, 2013 3:07 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? |
U svakom slučaju ovo ti je puno premali filter. Ti ne možeš gledati svoj motor kao 2000 kubika, odnosno točnije 1855 ccm, nego, zbog turba, kao da ima barem još toliko. |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |