Sada je: sub tra 27, 2024 3:26 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto vel 19, 2013 7:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
a nezanm, al po men ito nema veze s plinom.. svi auti u kuci su mi na plin i oni prije toga su bili i nikom se to nije pojavljivalo....

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto vel 19, 2013 8:10 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 27, 2012 8:35 pm
Postovi: 40
Vozi: Volvo S70, V40
Zmajček, i ja imam plin već 70.000 km i nikad mi se nije nešto slično pokazivalo. Mogu biti kratke relacije + hladno vrijeme + plin, pa se skuplja višak pare kojeg motor ne uspije sagoriti, i još k tome dodaj malo lošije ulje i evo rezultata. Ovo kažem samo pod uvjetom da ne gubi vodu-antifriz.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 20, 2013 12:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
ja sam s vojim autima uvjek radio realice od 5 do 50 km..pa nikad.. a neznam..

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri vel 20, 2013 5:56 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Ja bih proverio i ocistio sistem ventilacije uljnih para kartera, PCV, narocito ono mesto gde je namerno redukcija, T komad. Ocisti se komadom bakarne zice punog preseka oko 0.50mm.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: sri vel 20, 2013 8:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
btw, jedan poznanik je imao isti problem na s 40 LPG na flanđu...auto je funkcionirao besprijekorno, ali je na šipki bilo majoneze. Ulje je bilo čisto (žuto-crno). Antifriz nije gubio. Kad ga vidim pitati ću ga šta je bilo uzrok.
Isti slučaj: motor radi savršeno, antifriz ne gubi, na dnu šipke je čisto (žuto) ulje, samo na vrhu šipke ima malo majoneze.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 20, 2013 9:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Ja bih proverio i ocistio sistem ventilacije uljnih para kartera, PCV, narocito ono mesto gde je namerno redukcija, T komad. Ocisti se komadom bakarne zice punog preseka oko 0.50mm.
To je ovo?
http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =1&t=28487

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2013 12:50 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Jeste. Otprilike na 40-60k km treba cistiti-proveriti, a prvi put na oko 120k km..
Kod atmo motora nema PTC grejaca i nema nekih cevi pa bi trebalo da je jednostavnije, makar malo.

Emulzija nastaje kondenzacijom para iz kartera koje nisu uspele da budu usisane preko PCV dovoljno brzo, ili motor duze vremena nije uspeo da postigne radnu temperaturu ulja usled prekratkih voznji.

Moze se probati 50tak km ostrije voznje da se ulje dobro zagreje i ispari talog vodene pare i ostaloga, pa proveriti da li ima i dalje majoneze, a ciscenje PCV je deo redovnog odrzavanja koje treba obaviti ako nije skoro odradjeno ili nema podataka.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2013 9:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
ja sam s vojim autima uvjek radio realice od 5 do 50 km..pa nikad.. a neznam..
Jesi ti sredio smjesu? Ako je i dalje puno prebogata, to ti je benzin u ulju.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 8:43 am 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 27, 2012 8:35 pm
Postovi: 40
Vozi: Volvo S70, V40
Citat:
Citat:
btw, jedan poznanik je imao isti problem na s 40 LPG na flanđu...auto je funkcionirao besprijekorno, ali je na šipki bilo majoneze. Ulje je bilo čisto (žuto-crno). Antifriz nije gubio. Kad ga vidim pitati ću ga šta je bilo uzrok.
Isti slučaj: motor radi savršeno, antifriz ne gubi, na dnu šipke je čisto (žuto) ulje, samo na vrhu šipke ima malo majoneze.
Sreo poznanika, čovjek je promjenio ulje i vozi dalje. Radi se o čistoj kondenzaciji na šipki od hladnog vremena i kratkih relacija, jer se ulje ne stigne zagrijati na radnu temperaturu. Propuši ti njega dobro na otvorenoj cesti, neka se ulje zagrije, a eventualno prije toga promjeni ulje i filter.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 12:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
pitanje je kakva ulja dobijamo. jer nekad cijenjeni castrol magnetec se sad prodaje u konzumu. a znamo kakva se tamo roba prodaje.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 3:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri tra 07, 2010 1:01 pm
Postovi: 662
Citat:
pitanje je kakva ulja dobijamo. jer nekad cijenjeni castrol magnetec se sad prodaje u konzumu. a znamo kakva se tamo roba prodaje.
ne nužno nekvalitetna... ulje k'o ulje ;)

_________________
nordic renegade team member

440 turbo
850 T5
740 TiC
940 GL
480 ES
460 turbo


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 3:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Sreo poznanika, čovjek je promjenio ulje i vozi dalje. Radi se o čistoj kondenzaciji na šipki od hladnog vremena i kratkih relacija, jer se ulje ne stigne zagrijati na radnu temperaturu. Propuši ti njega dobro na otvorenoj cesti, neka se ulje zagrije, a eventualno prije toga promjeni ulje i filter.
Pogledao sam malo u papire: ulje u motoru ima jedva 2.500 km, a inače ga mijenjam jednom godišnje zajedno s filterom... pa neću ga valjda radi kondenzacije mijenjat svaka 3 mjeseca? :o
Uostalom, već sam napisao: već godinama vozim istu relaciju na isti način i u motoru je uvijek isto ulje (Shell Helix Ultra) i do sada nikad nije bilo kondenzacije. Slučajno ili ne, pojavila se kada sam počeo voziti na plin...

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 02, 2013 12:10 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Nije slucajno, plin potpunije sagoreva i ima veci udeo vodene pare u produktima sagorevanja a time i veci sadrzaj u karteru usled blowby efekta.
Dobra ventilacija kartera usisa pare vecim delom tako da to prodje kroz motor i ispuh a tek manji deo se zadrzi i kondenzuje.

2 osnovna uzroka su pojave kondenza, preniska temperatura ulje usled nedovoljnog opterecenja motora ili zapusen (mozda delimicno) sistem ventilacije PCV kao najverovatnije.

Moze da bude i da je pohaban sklop klip-karika pa je pojacan blowby toliko da PCV ne moze da savlada kolicinu plinskih isparenja ali to je osobina obicno pri velikoj kilometrazi.


Prost test, na leru odvrnuti cep za dolivanje ulja i proveriti da li je teznja da se usisa cep (ispravan PCV) ili je teznja da izlaze uljne pare (PCV ne radi dobro) a cep skakuce a sve to na dobro zagrejanom motoru tj ulju.

Ostaci vodene pare u karteru se sami resavaju tako da se ulje zagreje na 100+ C i time kondenz vode ispari iz ulja. Leti lako postizivo zimi usled hladnog okruzenja tek pri vecem opterecenju motora.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 03, 2013 4:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Prost test, na leru odvrnuti cep za dolivanje ulja i proveriti da li je teznja da se usisa cep (ispravan PCV) ili je teznja da izlaze uljne pare (PCV ne radi dobro) a cep skakuce a sve to na dobro zagrejanom motoru tj ulju.
Zgodno, hvala ;)
A baš jutros sam imao vožnju od 50-tak km, da sam ovo pročitao prije toga... probat ću prvom prilikom.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 10, 2013 7:44 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto tra 27, 2010 10:16 pm
Postovi: 52
Vozi: volvo S80 2,5T Momentum
Lokacija: Deutsch
svake godine u zimskom razdoblju imam pojavu emulzije na svom 850 a motor je u top stanju probao sam više vrsta ulja i opet isto.

_________________
S90 3.0 24V automatic
740 tdi manual
760 2.8 v6 manual-Spasio mi život u teškom sudaru sa kombijem 2009g kojeg je uzrokovao idiot koji je pisao poruke u vožnji i oduzeo mi prednost prolaska.
S80 2,5T Momentum


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 84 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan