Sada je: ned tra 28, 2024 8:45 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 16, 2013 10:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Evo da započnem i ja jednu temu sa problemom, pa ako će netko znati biti ću zahvalan na pomoći da otkrijem uzrok.
Auto nije najbolje radio na plin i bivši vlasnik mi je rekao da je potreban servis plina, znajuci da neke stvari koje se na benzinu ni ne osjete na plinu se osjete puno više. Na plinu je kad se proturira motor gubio okretaje i obično se gasio. Malo sam ga vozio na plin i uplila mi se MIL lampica koja se nakon što sam opet vozio na benzinu ugasila, pa se opet upalila na plinu drugi dan. Auto su okretaji na plinu padali na nekih 500-600o/min, na stajanju na semaforu dok je u D takođe, dok u N manje, na benzinu znatno manje. Pa sam krenuo odmah napraviti neke stvari prije servisa plina. Promjenjen filter zraka, svjećiće, očišćen senzor protoka zraka i klapna gasa. Očitane greše koje su bile sljedeće:
7A P0506 Idle Control System - RPM Lower Than Expected
7A P1670 Proizvodjacka specifikacija
7A P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
Te kod mijenjanja svjećica prebačena bubina sa drugog na treći cilindar da vidimo da li je do nje misfire.
Nakon toga nema gašenja na plinu ni padova okretaja, dok je u leru potpuno miran i na plinu i benzinu. Drugi dan sam osjetio da opet dok stojim u semaforu u mjenjač je u D počinje kazaljka malo igrati 850-900 o/min inače stoji na 900o/min ( i na plinu i na benzinu) kad prebacim u N smanji se osjetim samo vrlo male pomake kazaljeke. I opet mi je upalio MIL i očitava samo P0303, poništim opet ju upali.
Svakako moram još riješiti servis plina da se pogledaju mape.
Ima li tko sličnog iskustva da se još nešto pogleda ili kad riješim servis plina da vidim šta će biti

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2013 7:57 am 
Offline

Pridružen/a: pon sij 03, 2011 9:33 am
Postovi: 33
Vozi: Volvo C70 T5, V50 D5
Ja sam imao isti problem, ali je meni otišao 3 izlaz na kompu od plina pa je javljao misfire cylinder 3, napravio servis na plinu, podešena mapa, zamjenjeni ulošci injektora plina, ali i dalje mi zna trzat na semaforu u D, smanjit okretaje i kao da auto štucne, na tu sekundu izgleda kao da će se ugasit. Nadam se da ima netko tko ima još neke informacije, meni servis plina nije pomogao.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2013 10:16 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ja sam imao isti problem (misfire) na identicnom motoru i rijesen je kupnjom novih svjecica.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2013 11:27 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
svjećiće sam već stavio

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2013 12:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Aj ti negdje na mjerenje kompresije.smrdi na zagoreni ventil

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2013 7:43 am 
Offline

Pridružen/a: pon sij 03, 2011 9:33 am
Postovi: 33
Vozi: Volvo C70 T5, V50 D5
Možda je to problem kod floyd84, ali sumnjam, jer kod mene je kompresija dobra i dešava mi se isto.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2013 9:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Sutra sam dogovorio servis plina pa ćemo vidjeti šta će se dešavati, pa probati ću i kompresiju izmjeriti. Evo danas mi je ugasio lampicu vozio sam se malo i na benzin.

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: sub sij 19, 2013 1:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Evo i nakon servisa plina opet isto, ili čak malo gore. Upalio mi je opet MIL čim sam otišao par sto metara sa istom greškom misfire.

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: sub sij 19, 2013 1:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
ajd negdje na dijagnostiku. mozda ti je lambda sonda pri kraju.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 24, 2013 5:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Evo malo sam testirao auto ovih dana, definitivnio je nešto sa plinom. MIL pali samo na plinu, kad se vozim na benzin nakon nekog vremena ga ugasi sam i više ne pali, nakon par km na plin upali se MIL i auto mjenja okretaje.
Usput za svaki slučaj izmjerena je ipak kompresija i sve OK na svim klipovima.
Na testeru graf Cylinder misfire na svim cilindrima je na benzinu 0 no. dok kad se prebaci na plin počine se penjati i dođe do 255 no.

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: čet sij 24, 2013 7:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Daj zamjeni bombine na način da tu 3.zamijeniš s 1. bombinom pa da vidimo onda gdje se javlja misfire

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet sij 24, 2013 9:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Jesam odmah kad sam mjenjeao svjećice i opet na trećem baca.

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: čet sij 24, 2013 9:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Onda mislim da je serviser plina napravio loš posao.Vjerojatno je negdje u prekidu žica od tog trečeg plinskog injektora pa malo okida a malo ne.Ako je tako kad se spojiš na plinski komp i na njemu se mora očitavati ista takva greška

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 03, 2013 6:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 11, 2012 7:37 pm
Postovi: 61
Vozi: V70 2.4 125kW Ph1 2000
Lokacija: Zagreb
Evo nakon dva dana testiranja, misfire se više ne pali i auto se normalno ponaša na plinu. Riješeno reparacijom plinskih dizni, sad još za svaki slučaj ću kad stignem podesiti mape. Pa ćemo vidjeti ponašanje

_________________
Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014


Vrh
   
PostPostano: sri vel 20, 2013 10:17 am 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 27, 2012 8:35 pm
Postovi: 40
Vozi: Volvo S70, V40
dizne, dizne...kada odu u k... auto trokira sto na sat, a ti sve misliš svjećice, kablovi


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan