Evo da započnem i ja jednu temu sa problemom, pa ako će netko znati biti ću zahvalan na pomoći da otkrijem uzrok.
Auto nije najbolje radio na plin i bivši vlasnik mi je rekao da je potreban servis plina, znajuci da neke stvari koje se na benzinu ni ne osjete na plinu se osjete puno više. Na plinu je kad se proturira motor gubio okretaje i obično se gasio. Malo sam ga vozio na plin i uplila mi se MIL lampica koja se nakon što sam opet vozio na benzinu ugasila, pa se opet upalila na plinu drugi dan. Auto su okretaji na plinu padali na nekih 500-600o/min, na stajanju na semaforu dok je u D takođe, dok u N manje, na benzinu znatno manje. Pa sam krenuo odmah napraviti neke stvari prije servisa plina. Promjenjen filter zraka, svjećiće, očišćen senzor protoka zraka i klapna gasa. Očitane greše koje su bile sljedeće:
7A P0506 Idle Control System - RPM Lower Than Expected
7A P1670 Proizvodjacka specifikacija
7A P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
Te kod mijenjanja svjećica prebačena bubina sa drugog na treći cilindar da vidimo da li je do nje misfire.
Nakon toga nema gašenja na plinu ni padova okretaja, dok je u leru potpuno miran i na plinu i benzinu. Drugi dan sam osjetio da opet dok stojim u semaforu u mjenjač je u D počinje kazaljka malo igrati 850-900 o/min inače stoji na 900o/min ( i na plinu i na benzinu) kad prebacim u N smanji se osjetim samo vrlo male pomake kazaljeke. I opet mi je upalio MIL i očitava samo P0303, poništim opet ju upali.
Svakako moram još riješiti servis plina da se pogledaju mape.
Ima li tko sličnog iskustva da se još nešto pogleda ili kad riješim servis plina da vidim šta će biti
_________________ Volvo V70 2.4 170HP, Ph1 2000. 2013-2014
|