VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kupovina serije 7, benzinci http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9294 |
Stranica: 2/5. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pet pro 07, 2012 6:49 am ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
e jbg brate, ti sve po redu zaobilaziš e sad zašto da zaobilazi 3.0 motore, pa što su se oni ugrađivali u seriju 7, ja mislim da su samo 960 serije imale taj motor? |
Autor/ica: | gizmo [ pet pro 07, 2012 7:31 am ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Autor/ica: | Turbodiesel [ pet pro 07, 2012 9:25 am ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Mihovil je u pravu, 3.0 bijeli blok je išao samo u "velike" Devetke. Ali ima u Sedmicama PRV6. Ne okruglo 3.0, ali 2.7 i "updated" 2.9 su ok. |
Autor/ica: | swedishbrick [ sri pro 12, 2012 9:35 am ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: e jbg brate, ti sve po redu zaobilaziš
"3litarski motor zbog bitno vise cene odrzavanja a i redak je u ovim krajevima" su razlozi koje ja smatram kao bitne za 6cilindarske benzince.e sad zašto da zaobilazi 3.0 motore, pa što su se oni ugrađivali u seriju 7, ja mislim da su samo 960 serije imale taj motor? Citat: Citat:
Izmerena kompresija vise odgovara motoru koji je na kraju karijere, tipicno treba da bude na dobrom Volvo motoru tog tipa 12-15 bara sa ne vise od 0,5 bara razlike, u prvih 300.000km
Samo da dodam da se na salzem sa ovim podatkom za kompresijuNije retko nakon 200.000km videti originalne tragove honovanja tako da kompresija na donjoj granici blizu 9 bara ne sluti na dobro. |
Autor/ica: | Kole [ sri pro 12, 2012 2:44 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Opet kazem da se ne slazem sa konstataciom da je za crveni blok 9 bara donja granica vec idealan pritisak fabricki deklarisan za nov motor. Povecan pritisak nastaje usled garezi koja se nakupi u motoru, spustanja glave prilikom obrade iste i ravnanja posle i td... Konkretno na jednom motoru b230 kom sam radio glavu prilikom ravnanja posle prilicno je skinuo a to nisam nadomestio skidanjem klipova imao sam pririsak od preko 13 bara po cilindrima. A motor je bio dobro pohaban sa preko 500000km. Sto jasno znaci da kod ovih benzinaca veci pritisak uopste na znaci bolji motor... Najbitnije po meni je da je pritisak uravnotezen na sva 4 cilindra. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri pro 12, 2012 8:04 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
@švedska ciglo, sve to stoji što ti kažeš u svezi troškova ali koliko ja znam serija 7 nema 3.0 motore u OEM |
Autor/ica: | swedishbrick [ sri pro 12, 2012 8:07 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin 960 2922ccm, 6cyl. benzin |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri pro 12, 2012 8:09 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: 760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?
960 2922ccm, 6cyl. benzin |
Autor/ica: | swedishbrick [ sri pro 12, 2012 8:23 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: Opet kazem da se ne slazem sa konstataciom da je za crveni blok 9 bara donja granica vec idealan pritisak fabricki deklarisan za nov motor. Povecan pritisak nastaje usled garezi koja se nakupi u motoru, spustanja glave prilikom obrade iste i ravnanja posle i td... Konkretno na jednom motoru b230 kom sam radio glavu prilikom ravnanja posle prilicno je skinuo a to nisam nadomestio skidanjem klipova imao sam pririsak od preko 13 bara po cilindrima. A motor je bio dobro pohaban sa preko 500000km. Sto jasno znaci da kod ovih benzinaca veci pritisak uopste na znaci bolji motor... Najbitnije po meni je da je pritisak uravnotezen na sva 4 cilindra.
B204E, B230E motor ima geometrijski stepen kompresije 10,0:1koliko se secam sto je apsolutni pritisak 11bara ( i vise) zavisno od temperature okoline. Manje od toga ne moze ispravan motor koji dobro zaptiva.B230F ima manji pritisak. Ima i overseas verzija niskokompresionih motora. Brojke koje sam izneo se odnose na ispravan motor bez ikakvih prerada i obrada i poznate su iz prakse a nisu iste za svaku verziju crvenog motora. Veci pritisak ne znaci bolji motor ali nizi pritisak od tipicnog za taj motor znaci sigurno da postoji neki problem a to je obicno praceno i razlikom medju cilindrima. Uglavnom, pohabanost crvenog bloka nastaje tek nakon povelikih km po pravilu ili usled losijeg odrzavanja. Ja bih Volvo motor sa izmerenih 9 bari zaobisao i potrazio primerak u boljem stanju ako se ne zna razlog takve brojke. |
Autor/ica: | swedishbrick [ sri pro 12, 2012 8:30 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: Citat: 760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?960 2922ccm, 6cyl. benzin I 260 je imao 6 cyl.benzin V6 (2664ccm). Nisu losi motori ali ko ima dublji novcanik |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sri pro 12, 2012 9:40 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: Citat: 760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?960 2922ccm, 6cyl. benzin To je inače isti motor kao u tvom eRu, bez turbine i sa jednim klipom više. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sri pro 12, 2012 10:03 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat: Citat: Citat: 760 GLE, 2849ccm, 6 cyl. benzin
Što je to ubiti isti motor smanjene kubikaže ?960 2922ccm, 6cyl. benzin To je inače isti motor kao u tvom eRu, bez turbine i sa jednim klipom više. |
Autor/ica: | Kole [ čet pro 13, 2012 1:51 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Citat:
Izmerena kompresija vise odgovara motoru koji je na kraju karijere, tipicno treba da bude na dobrom Volvo motoru tog tipa 12-15 bara sa ne vise od 0,5 bara razlike, u prvih 300.000km.
Kompresioni odnos se za crvene blokove krece u rasponu od 8.2:1 do 10,3:1 i po meni 12-15 bar pritiska je mnogo za skoro sve crvene blokove iz game a ima ih sa 10-ak razlicitih izvedbi kompresionog odnosa.
|
Autor/ica: | 86markom [ sub sij 05, 2013 12:46 pm ] |
Naslov: | Re: Kupovina serije 7, benzinci |
Hvala ljudi na odlicnim informacijama, citam ovo i brzo ucim gledali smo jos 3 volvoa 940 i osnovni problem je sto su ili prevrtani ili su prefarbani pa je po krovu krenula rdja pomalo... Generalno ih je malo po oglasima. 850ica ima vise, ali to je drugaciji auto izgleda, 2.0 audijev motor verovatno krace traje od crvenih blokova... |
Stranica: 2/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |