Citat:
nije mi jasno gdje bi to karike trebale" sjesti" ,koliko sa ja razmem u tu medicinu,klipovi imaju predviđene utore za pojedine karike i mogu "sjest"samo u utor...zar ne
Donekle si u pravu, donekle nisi shvatio kako sve to funkcionira...
Klipovi na sebi imaju utore o kojima ti pričaš i u koje liježu određene karike (uljne i kompresione) koje služe da, ugrubo, dihtuju između klipa i cilindra.
Na "novom" motoru, zid cilindra je namjerno "hrapav" tako da se karike na početku brže "istroše" i tako se zid cilindra i karika oblikuju jedno prema drugom i savršeno dihtuju. Onda ima kompresije itd.
Ako se klip izvadi, da bi se vratio moraju gore ići nove karike i honovati (obraditi) se pixe, inače ti je isplativije da si ga dao na kilu.
Citat:
a da,prilikom slaganja motora uprešane su nove košuljice cilindara "možda zato ne dimi i vuče "
Kažem ti gore, super su nove košuljice, ali nisu neophodne ako cilindar nije deformiran, dovoljno ga je poravnati i staviti nove karike. I razraditi dobro motor.
Što se same razrade tiče, po meni je najbolja tehnika lagano, lagano zagrijati motor do radne temperature a onda lagano ubrzavati kroz brzine do nekih 60% okretaja, pa opet usporavati motorom...i tako nekih do 1000km.
Tom metodom bi motor trebao najtemeljitije da se razradi, jer ako ga se gazi, "spaliće" ga unutra, "patina" se neće lagano praviti već ćeš ga odjednom zabetonirati i eto ti odmah blow-by - džaba si krečio.
Isto, ako ga baš bapski totalno razrađuješ, moguće je da se ne istroši kako treba, da ne nalegne i...efekat isti.
Moja teorija, koja mi ima najviše smisla, uzevši u obzir termodinamičke procese unutar cilindara te dinamičke tlakove do kojih dolazi pri tom.
Citat:
I kod mene su uprešane nove košuljice cilindara, nove karike. Klipovi su mjenjani sa polovnima ali dobrima. Kad je motor prvi put palio nakon što je složen, dimio je ko lud. Svih 5 cilindara je bilo puno ulja. To je razlog zbog kojeg su mjenjani klipovi. E sad kad su i klipovi izmjenjani još je malo dimuckao dok nije sagorio svo to ulje. Tu i tamo je znao pljucnuti plavo ali to se sve pripisivalo tom nesagorenom ulju. Auto je i dalje trošio ulje 1l/1000km i znao bi mi zadimiti na šaltanju a pošto turbo nije bio u najboljem stanju i njega sam sredio da bi i tu mogučnost otkolonio. Otkad je turbo zamjenjen potrošnja ulja je ostala ista. Jedino kaj više ne dimi na šaltanju ali se osjeća miris izgorenog ulja.
Aj, aj, aj...
Prvo, nove pikse i stari, ko zna kako deformirani klipovi (i tu ne govorim o skršenim, iskrivljenim i ne znam kakvim, prosto o metalu koji se već milion puta zagrijao i ohladio te poprimio oblik prijašnjeg cilindra)...ok, pogotovo u nuždi, ali ja ne bih. Ne kad radiš kompletnu generalku i bacaš se već u toliki trošak.
Ok, prvo paljenje nakon sklapanja, može biti malo ulja unutra, ali to mora vrlo skoro otići.
Ventili - gumice ventila, kako su?
PCV sistem obavezno cijeli pretreseš. Tu ne smije biti začepljenja, inače nastaje sranje.
Kako je turbo "zamijenjen"? Šta si mijenjao, samo ketridž? I kakav si stavio?
Citat:
Danas je izmerena kompresija, evo rezultata
Izgleda da je za potrošnju ulja kriv turbo, osvina ima lufta u svim smjerovima. Auto dimi najviše na šaltanju i kad ga malo duže oštrije vozim kao da turbo počinje sve jače zviždati.
Koliko se još dugo mogu voziti s ovakvi turbom?
Ne valja ti kompresija.
Preniska je, pogotovo za nov motor. Taj motor zdrav mora imati 11-13 bara u cilindrima, a razlika među cilindrima ne smije biti preko 0.5bar, mada bi kod tebe morala biti manja.
Jesi li mjerio u pravim uslovima?
Što se turba tiče, bacaj to smeće i ako kućište već nije oštećeno, kupi si pravi Mitsu ketridž i neka ti to neki turbista sve složi.