Sada je: pon tra 29, 2024 9:41 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 48 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 25, 2012 10:09 am 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Kolko se sjećam taj cartridge je imao lufta i kad je bio nov. Izgleda da sam se zaje.... kad sam to naručio. Još su mi se neki dan i čudni zvukovi pojavili. Nakon oštrije vožnje svaki put kad bi dao gas odnosno kad bi sastavio tlak počinje tuliti kao usisavač. Jučer opet odem na test drive i sve radi ok. Nije valjda turbo na izdisaju?


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2012 6:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
Pozdrav! Kad je auto hladan kod paljenja nema dima. Kad se počnem voziti naročito kod šaltanja auto dimi plavo i to dosta. kad se auto zagrije i malo propuše, dima više nema. Iz auspuha se osjeti miris izgorenog ulja .Kako je vani zahladilo sad se to još više izražava. motor je složen prije 7500km. potrošnja ulja je od prvog dana 1l/1000km. Turbo je nov pa ne vjerujem da je do turba. Dali bi mjerenje kompresije pokazalo stanje motora? Svaki savjet i mišljenje je dobrodošlo.
Loša razrada motora. Karike nisu sjele kako treba. Sigurno si vozio ko baba kad ste složili motor...
Sorry ali to je to.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2012 7:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
Citat:
Citat:
Pozdrav! Kad je auto hladan kod paljenja nema dima. Kad se počnem voziti naročito kod šaltanja auto dimi plavo i to dosta. kad se auto zagrije i malo propuše, dima više nema. Iz auspuha se osjeti miris izgorenog ulja .Kako je vani zahladilo sad se to još više izražava. motor je složen prije 7500km. potrošnja ulja je od prvog dana 1l/1000km. Turbo je nov pa ne vjerujem da je do turba. Dali bi mjerenje kompresije pokazalo stanje motora? Svaki savjet i mišljenje je dobrodošlo.
Loša razrada motora. Karike nisu sjele kako treba. Sigurno si vozio ko baba kad ste složili motor...
Sorry ali to je to.
znaci treba vozit normalno? kao da nije preslozen motor?


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2012 8:26 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Oko razrade sam se naslušao svakakvih savjeta. Nisam ga baš vozio babski. Prvih 1000km malo laganije ono skroz normalana vožnja, bez nekih razvrtavanja. Sad kad imam vuricu i mogu pratiti tlak, vozim ga onak kak se t5 vozi. Auto ide dobro sam kaj negdje ždere ulje. U zadnje vrijeme ne dimi ni kod starta već kad ga pustim da se zagrije i dam gas pljune čađu pa imam crne flekice po dvorioštu.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2012 10:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Meni je to radio kad je prdnula turbina.Jesi turbinu slagao prije ili poslije generalke?


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2012 11:33 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Poslije, stari turbo je bio loš pa sam pretpostavljao da je to uzrok potrošnje ulja. Šta je dimio ili je turbo proizvodio čudne zvukove?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 26, 2012 9:23 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet pro 30, 2010 12:35 pm
Postovi: 766
Vozi: Volvo 855 t-5 LPG volvo 854 t-5 LPG
Lokacija: zagreb ,Mikulići-Fratršćica
Loša razrada motora. Karike nisu sjele kako treba. Sigurno si vozio ko baba kad ste složili motor...
Sorry ali to je to.[/quote]

nije mi jasno gdje bi to karike trebale" sjesti" ,koliko sa ja razmem u tu medicinu,klipovi imaju predviđene utore za pojedine karike i mogu "sjest"samo u utor...zar ne :?:
nekima je poznato da sam i ja slagao motor prije nekih 4000 km i imao enormnu "potrošnju" ulja...uzrok su bili O ringovi na hladnjaku ulja,razrada je bila skoro pa babska,zamjenio ringove i nakon 2000 km počelo sa pomalo šarafat po boostu...motor vuče ko blesav,bar za mene,nema dima ni na hladno ni toplo...e sad, možda su karike kod mene legle a ne sjele,neznam,
a da,prilikom slaganja motora uprešane su nove košuljice cilindara "možda zato ne dimi i vuče " ;)

_________________
VOLVO 345 GL 1993 - 2003 god.
VOLVO 460 GLT +lpg 2011 - 2012 god.
VOLVO 855 Estate T5+LPG DRIVING 2012-
VOLVO 854 SEDAN T-5 +LPG 2015-


Vrh
   
PostPostano: sri pro 26, 2012 12:17 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
I kod mene su uprešane nove košuljice cilindara, nove karike. Klipovi su mjenjani sa polovnima ali dobrima. Kad je motor prvi put palio nakon što je složen, dimio je ko lud. Svih 5 cilindara je bilo puno ulja. To je razlog zbog kojeg su mjenjani klipovi. E sad kad su i klipovi izmjenjani još je malo dimuckao dok nije sagorio svo to ulje. Tu i tamo je znao pljucnuti plavo ali to se sve pripisivalo tom nesagorenom ulju. Auto je i dalje trošio ulje 1l/1000km i znao bi mi zadimiti na šaltanju a pošto turbo nije bio u najboljem stanju i njega sam sredio da bi i tu mogučnost otkolonio. Otkad je turbo zamjenjen potrošnja ulja je ostala ista. Jedino kaj više ne dimi na šaltanju ali se osjeća miris izgorenog ulja.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 27, 2012 12:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
Poslije, stari turbo je bio loš pa sam pretpostavljao da je to uzrok potrošnje ulja. Šta je dimio ili je turbo proizvodio čudne zvukove?
Počeo je sa čudnim zvukovima(zvuk struganja metal u metal),a vrlo brzo nakon toga počela je potrošnja ulja i uljni dim.Onak bezvezno pitanje...je ti je motor suh(nema nigdje ulja po njemu)?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 27, 2012 11:53 am 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Malo slini na semeringu od bregaste ali to je zanemarujuće


Vrh
   
PostPostano: uto sij 15, 2013 11:10 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
I kod mene su uprešane nove košuljice cilindara, nove karike. Klipovi su mjenjani sa polovnima ali dobrima. Kad je motor prvi put palio nakon što je složen, dimio je ko lud. Svih 5 cilindara je bilo puno ulja. To je razlog zbog kojeg su mjenjani klipovi. E sad kad su i klipovi izmjenjani još je malo dimuckao dok nije sagorio svo to ulje. Tu i tamo je znao pljucnuti plavo ali to se sve pripisivalo tom nesagorenom ulju. Auto je i dalje trošio ulje 1l/1000km i znao bi mi zadimiti na šaltanju a pošto turbo nije bio u najboljem stanju i njega sam sredio da bi i tu mogučnost otkolonio. Otkad je turbo zamjenjen potrošnja ulja je ostala ista. Jedino kaj više ne dimi na šaltanju ali se osjeća miris izgorenog ulja.
Koliko je radio motor sa "starim" klipovima nakon generalke?
Jeste li iznova honovali cilindre prije ugradnje "novih klipova" i novih karika?

Neznam stari, mislim da je bedasto komentirati prije nego se baci oko u motor. Imaš li boroskop pri ruci kod nekoga?

Sretno!

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2013 5:38 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Danas je izmerena kompresija, evo rezultata
slika
Izgleda da je za potrošnju ulja kriv turbo, osvina ima lufta u svim smjerovima. Auto dimi najviše na šaltanju i kad ga malo duže oštrije vozim kao da turbo počinje sve jače zviždati.
Koliko se još dugo mogu voziti s ovakvi turbom?


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2013 8:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
dok ti potrosnja ulja bude jednaka ili veca od potrosnje benzina :D :D :D


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2013 9:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
nije mi jasno gdje bi to karike trebale" sjesti" ,koliko sa ja razmem u tu medicinu,klipovi imaju predviđene utore za pojedine karike i mogu "sjest"samo u utor...zar ne :?:
Donekle si u pravu, donekle nisi shvatio kako sve to funkcionira...
Klipovi na sebi imaju utore o kojima ti pričaš i u koje liježu određene karike (uljne i kompresione) koje služe da, ugrubo, dihtuju između klipa i cilindra.
Na "novom" motoru, zid cilindra je namjerno "hrapav" tako da se karike na početku brže "istroše" i tako se zid cilindra i karika oblikuju jedno prema drugom i savršeno dihtuju. Onda ima kompresije itd.
Ako se klip izvadi, da bi se vratio moraju gore ići nove karike i honovati (obraditi) se pixe, inače ti je isplativije da si ga dao na kilu.
Citat:
a da,prilikom slaganja motora uprešane su nove košuljice cilindara "možda zato ne dimi i vuče " ;)
Kažem ti gore, super su nove košuljice, ali nisu neophodne ako cilindar nije deformiran, dovoljno ga je poravnati i staviti nove karike. I razraditi dobro motor.
Što se same razrade tiče, po meni je najbolja tehnika lagano, lagano zagrijati motor do radne temperature a onda lagano ubrzavati kroz brzine do nekih 60% okretaja, pa opet usporavati motorom...i tako nekih do 1000km.
Tom metodom bi motor trebao najtemeljitije da se razradi, jer ako ga se gazi, "spaliće" ga unutra, "patina" se neće lagano praviti već ćeš ga odjednom zabetonirati i eto ti odmah blow-by - džaba si krečio.

Isto, ako ga baš bapski totalno razrađuješ, moguće je da se ne istroši kako treba, da ne nalegne i...efekat isti.
Moja teorija, koja mi ima najviše smisla, uzevši u obzir termodinamičke procese unutar cilindara te dinamičke tlakove do kojih dolazi pri tom.
Citat:
I kod mene su uprešane nove košuljice cilindara, nove karike. Klipovi su mjenjani sa polovnima ali dobrima. Kad je motor prvi put palio nakon što je složen, dimio je ko lud. Svih 5 cilindara je bilo puno ulja. To je razlog zbog kojeg su mjenjani klipovi. E sad kad su i klipovi izmjenjani još je malo dimuckao dok nije sagorio svo to ulje. Tu i tamo je znao pljucnuti plavo ali to se sve pripisivalo tom nesagorenom ulju. Auto je i dalje trošio ulje 1l/1000km i znao bi mi zadimiti na šaltanju a pošto turbo nije bio u najboljem stanju i njega sam sredio da bi i tu mogučnost otkolonio. Otkad je turbo zamjenjen potrošnja ulja je ostala ista. Jedino kaj više ne dimi na šaltanju ali se osjeća miris izgorenog ulja.
Aj, aj, aj...
Prvo, nove pikse i stari, ko zna kako deformirani klipovi (i tu ne govorim o skršenim, iskrivljenim i ne znam kakvim, prosto o metalu koji se već milion puta zagrijao i ohladio te poprimio oblik prijašnjeg cilindra)...ok, pogotovo u nuždi, ali ja ne bih. Ne kad radiš kompletnu generalku i bacaš se već u toliki trošak.
Ok, prvo paljenje nakon sklapanja, može biti malo ulja unutra, ali to mora vrlo skoro otići.
Ventili - gumice ventila, kako su?
PCV sistem obavezno cijeli pretreseš. Tu ne smije biti začepljenja, inače nastaje sranje.
Kako je turbo "zamijenjen"? Šta si mijenjao, samo ketridž? I kakav si stavio?
Citat:
Danas je izmerena kompresija, evo rezultata
slika
Izgleda da je za potrošnju ulja kriv turbo, osvina ima lufta u svim smjerovima. Auto dimi najviše na šaltanju i kad ga malo duže oštrije vozim kao da turbo počinje sve jače zviždati.
Koliko se još dugo mogu voziti s ovakvi turbom?
Ne valja ti kompresija.
Preniska je, pogotovo za nov motor. Taj motor zdrav mora imati 11-13 bara u cilindrima, a razlika među cilindrima ne smije biti preko 0.5bar, mada bi kod tebe morala biti manja.
Jesi li mjerio u pravim uslovima?

Što se turba tiče, bacaj to smeće i ako kućište već nije oštećeno, kupi si pravi Mitsu ketridž i neka ti to neki turbista sve složi.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2013 12:42 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lip 03, 2012 2:23 pm
Postovi: 69
Vozi: v70
Jbg kompresija je takva kakva je. Za nove klipove nije bilo muzike, al sad bi prvo trebalo riješiti turbo pa ćemo vidjeti kak će trošiti ulje. Jel netko zna ili ima iskustva sa Kinugawa proizvodima, uzeo bi njihov cartridge. Jel to kaj valja? http://shopping.kinugawaturbo.com/turbo ... 1-1-1.aspx


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 48 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan