VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
radna temperatura http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=914 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | novinar [ pon stu 19, 2007 10:00 pm ] |
Naslov: | radna temperatura |
Pitanje : koliko vremena treba motoru 2.0D (V50) da ovih dana )cca + 2 do +4 stupnja) da postigne radnu temperaturu? Auto je nov (100 km !!!) i treba mu oko 20 minuta! Na moja pitanja u više ovlaštenih odgovor je slijedeći: ..a to je dizel, znate, njemu treba VIŠE VREMENA. Nakon pet minuta rada motora otvorim haubu i pipam tzv KILER - a on topao do mlak, isto i plast. posuda s antifrizom. Ja mislio ima neki termostat koji neda vodi van motora dok se motor ne zagrije al..eto dileme. Je li moguće da je termostat "SKRENUO"? Pitam jednu damu s istim modelom (službeni auto!) koliko to kod nje traje a ona me pita . "A gdje se to vidi?" Molim one koji pouzdano znaju - ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 19, 2007 10:10 pm ] |
Naslov: | |
Samo 2 pitanja prije odgovora..... Dali na autu radi dobro grijanje? tj. dali počne toplo puhati nakon cca. 3-5 min Dali pada temperatura kad se postigne radna prilikom vožnje od cca 100km/h |
Autor/ica: | Mrky [ uto stu 20, 2007 10:06 am ] |
Naslov: | |
Jedno donekle offtopic pitanje. Na mome 850 grijanje radi kao blesavo već nakon par stotina metara (prvi hladan start ujutro), dok starome 460 (oba su benzinci) ipak treba malo više vremena. Ima li 850 kakav dodatni električni grijač, ili to zaista grije samo motor? |
Autor/ica: | novinar [ uto stu 20, 2007 11:21 am ] |
Naslov: | |
Citat: Samo 2 pitanja prije odgovora.....
Grijanje kabine radi dobro već od par minuta - navodno da je prvih minuta grijanjeDali na autu radi dobro grijanje? tj. dali počne toplo puhati nakon cca. 3-5 min Dali pada temperatura kad se postigne radna prilikom vožnje od cca 100km/h električno!? Auto postigne radnu temp. nakon cca 20 -25 minuta. Nadalje sve radi odlično. (100 km je do sad pređena kilometraža!) ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ uto stu 20, 2007 12:12 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Grijanje kabine radi dobro već od par minuta - navodno da je prvih minuta grijanje
Da auto ima dodatni el. grijač, zbog tog što je na dizelu teško postići kvaltetno grijanje bez njega zbog težeg zagrijavanja.električno!? Auto postigne radnu temp. nakon cca 20 -25 minuta. Nadalje sve radi odlično. (100 km je do sad pređena kilometraža!) ![]() A drugo pitanje očito nisi shvatio, pitao sam dali auto npr. prilikom vožnje u gradu kad postigne radnu temp. i onda se počneš voziti preko cca 100 km na sat, dali onda pada temperatura motora, jer ako ne pada sa termostatom je sve OK. 2,0 diesel se sporo zagrijava ali nikad nisam mjerio koliko to vremenski traje. |
Autor/ica: | novinar [ uto stu 20, 2007 12:40 pm ] |
Naslov: | |
O.K. i preko 100 ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ uto stu 20, 2007 8:47 pm ] |
Naslov: | Re: radna temperatura |
Citat: Pitanje : koliko vremena treba motoru 2.0D (V50) da ovih dana )cca + 2 do +4 stupnja)
Mojem 850TDI treba ovih dana do radne temperature cca 10 km voznje (ne sporo u koloni!), odnosno oko 10 minuta.da postigne radnu temperaturu? Auto je nov (100 km !!!) i treba mu oko 20 minuta! Da li nakon paljenja zavrsis u koloni i vozis prva-druga sporo ili nema guzve i odmah mozes normalno voziti? Kod mene nema guzve i odmah mogu voziti, ali pazim dok se ne zagrije na radnu temperaturu da ne idem preko 2000 okretaja!!! Mislim kada bih bio odmah u koloni da bi mu trebalo dosta vise od 10 minuta da se ugrije. Preefikasan je ![]() Zato je valjda prvi vlasnik u njega ugradio Webasto grijanje ![]() |
Autor/ica: | Preluk [ čet pro 13, 2007 6:14 pm ] |
Naslov: | |
odgovor za radnu temperaturu razlog težeg postizanja radne temperature je u tome što vozila HDI, TDI i sl. novije generacije imaju veliku iskoristivost motora pa manje topline ostaje za zagrijavanje. Primjer kod mazde 6 i C5 2,2HDI karavan morali su staviti dodatni webasto grijač jer se ne moze zagrijati kabina. Ako Vam je problem sa toplinom postoje dodatni webasto grijači za osobna vozila, mislim da je trgometal zastupmik za webasto. |
Autor/ica: | žAjlA [ pon pro 17, 2007 7:02 pm ] |
Naslov: | |
Mom V50 2.0D, g. 2004, treba dobrih 5 do max 10min. (pri zunanji temperaturi oko 0stop. C). A grijanje kabine dobro radi nakon cca3km. |
Autor/ica: | C70 [ pon pro 17, 2007 9:41 pm ] |
Naslov: | |
Konačno ![]() ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ pon pro 17, 2007 9:57 pm ] |
Naslov: | |
Potpisujem C70-ovo izlaganje. I kod mene isti scenarij. |
Autor/ica: | ronnie [ pon pro 17, 2007 10:59 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Konačno
I na mojoj 850-ki isto!![]() ![]() Vidjet ce mo sutra u jutro, kazu da ce pingvini padat u nesvjest! ![]() |
Autor/ica: | Hrvan [ sub sij 05, 2008 4:59 pm ] |
Naslov: | |
U ovom slučaju mislim da je sve u redu sa autom, bio bi problem kad bi temp. počela padati kod brže vožnje. Teško je da kod novog auta termostat ili termoprekidač otkažu poslušnost. Nemoj samo auto zagrijavati u mjestu, slobodno se voziš, ali ga nemoj stiskati dok ne postigne radnu temp. Dapače u Austriji i Njemačkoj je to kažnjivo(imat upaljen auto u mjestu). Malo je veći problem kod starijih auta, kad je mašina malo pohabana, pa ti se temp. diže i više nego kaj bi htio. Probaj crijeva kod zagrijanog motora, ako su ti i gornje i donje crijevo vrući, sve je ok, tj. i termostat i termoprekidač rade kak spada. Davno je bilo kad sam imal diesela, al kolko se sjećam, treba mu više vremena nego benzincu da postigne radnu temp. |
Autor/ica: | quasymodo [ pon lis 20, 2008 11:11 pm ] |
Naslov: | |
Da ne otvaram novu temu pa ču nadodat još koje pitanje u ovu: naime zanima me koja je normalna radna temp. motora i temp. ulja u motoru! Primijetio sam da mi temp. ulja prelazi 100oC pa dostiže čak i 107oC po ljeti!, dok temp. motora varira do 99oC! |
Autor/ica: | gonzo [ uto lis 21, 2008 8:36 am ] |
Naslov: | |
sve je dobro dok ti temp ulja i vode ne odu preko 130C, a te tvoje vrijednosti koje ocitavas su idealne. poz |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |