VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

NOBLE sa V8 motorom iz Volva
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=891
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet stu 15, 2007 2:54 pm ]
Naslov:  NOBLE sa V8 motorom iz Volva

slika

slika

slika

Više info. na http://www.autonet.hr/default.aspx?id=3329

Autor/ica:  tcode [ čet stu 15, 2007 2:59 pm ]
Naslov: 

Nije li taj V8 zapravo Yamahin motorin? :?

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet stu 15, 2007 3:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
Nije li taj V8 zapravo Yamahin motorin? :?
Yamaha ga je razvila za Volvo, tak da se to piše pod Volvo.

Kak je da je ali je ljepo za čuti. :idea:

Autor/ica:  tcode [ čet stu 15, 2007 5:18 pm ]
Naslov: 

Ma neka, daleko više mi je drago da je taj motor razvijala Yamaha od recimo nedaj Bože, Renaulta :D .

Autor/ica:  gonzo [ čet stu 15, 2007 6:08 pm ]
Naslov: 

to je yamaha sigurno uzela blok od nekog vanbrodskog motora :lol: :lol: i malo ga ugladila i peri :D :D

Autor/ica:  ghost [ čet stu 15, 2007 7:12 pm ]
Naslov: 

ja se na svoj renault motor uopce ne zalim :D

Autor/ica:  dgovorcin [ čet stu 15, 2007 8:23 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ma neka, daleko više mi je drago da je taj motor razvijala Yamaha od recimo nedaj Bože, Renaulta :D .
Čuj ti, pazi kaj pričaš o Renault motorima :lol: :lol: :lol: , moj je motor iz Renaulta i nemam nekih problema s njim. Dapaće nemam nikakvih. Mislim da je kaj se Renaulta i PSA tiće to su im najbolji djelovi. Ono kaj zadaje glavobolje vozačima Renaulta i PSA-a je sve ostalo, a prvenstveno elektronika. Istina da bi i meni bilo draže da je nutra nekaj kaj je razvio i napravio Japanac zbog njihove pozdanosti, ali baš za ove motore (diesele s comon rail sustavom iz Renaulta) svi kažu da su jako dobri. Inaće je*o Renault :!: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  dgovorcin [ čet stu 15, 2007 8:27 pm ]
Naslov: 

Citat:
to je yamaha sigurno uzela blok od nekog vanbrodskog motora :lol: :lol: i malo ga ugladila i peri :D :D
A možda je uzela od motortočka V-MAX-a i spojila dva V4 u jedan V8 :wink:

Autor/ica:  iggy [ čet stu 15, 2007 8:59 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Ma neka, daleko više mi je drago da je taj motor razvijala Yamaha od recimo nedaj Bože, Renaulta :D .
Čuj ti, pazi kaj pričaš o Renault motorima :lol: :lol: :lol: , moj je motor iz Renaulta i nemam nekih problema s njim. Dapaće nemam nikakvih. Mislim da je kaj se Renaulta i PSA tiće to su im najbolji djelovi. Ono kaj zadaje glavobolje vozačima Renaulta i PSA-a je sve ostalo, a prvenstveno elektronika. Istina da bi i meni bilo draže da je nutra nekaj kaj je razvio i napravio Japanac zbog njihove pozdanosti, ali baš za ove motore (diesele s comon rail sustavom iz Renaulta) svi kažu da su jako dobri. Inaće je*o Renault :!: :lol: :lol: :lol:
I ja imam pohvalu za reultov motor. U 440-tki 1.8i od staraca još jedino on funkcionira besprijekorno poslije 15 godina. Na satu mu je 275tkm, a vjerujem da je i vraćana kilometraža. jedini problemi su se dešavali sa altarnatorom i alnaserom par puta.

Autor/ica:  gonzo [ čet stu 15, 2007 11:53 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
to je yamaha sigurno uzela blok od nekog vanbrodskog motora :lol: :lol: i malo ga ugladila i peri :D :D
A možda je uzela od motortočka V-MAX-a i spojila dva V4 u jedan V8 :wink:
svejedno premalo ccm :wink:

Autor/ica:  gonzo [ čet stu 15, 2007 11:56 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Ma neka, daleko više mi je drago da je taj motor razvijala Yamaha od recimo nedaj Bože, Renaulta :D .
Čuj ti, pazi kaj pričaš o Renault motorima :lol: :lol: :lol: , moj je motor iz Renaulta i nemam nekih problema s njim. Dapaće nemam nikakvih. Mislim da je kaj se Renaulta i PSA tiće to su im najbolji djelovi. Ono kaj zadaje glavobolje vozačima Renaulta i PSA-a je sve ostalo, a prvenstveno elektronika. Istina da bi i meni bilo draže da je nutra nekaj kaj je razvio i napravio Japanac zbog njihove pozdanosti, ali baš za ove motore (diesele s comon rail sustavom iz Renaulta) svi kažu da su jako dobri. Inaće je*o Renault :!: :lol: :lol: :lol:
I ja imam pohvalu za reultov motor. U 440-tki 1.8i od staraca još jedino on funkcionira besprijekorno poslije 15 godina. Na satu mu je 275tkm, a vjerujem da je i vraćana kilometraža. jedini problemi su se dešavali sa altarnatorom i alnaserom par puta.
imam i ja pohvalu za renaultov motor(1,5dci);
1 izmjena ulja na 25tkm
2 izmjena ulja na 50tk zajedno sa izmjenom motora :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
renault rocks 8) 8) 8) 8) 8)

Autor/ica:  nuc [ pet stu 16, 2007 11:14 pm ]
Naslov: 

Citat:
imam i ja pohvalu za renaultov motor(1,5dci);
1 izmjena ulja na 25tkm
2 izmjena ulja na 50tk zajedno sa izmjenom motora :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
renault rocks 8) 8) 8) 8) 8)

LOLČINA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  dgovorcin [ pet stu 16, 2007 11:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Čuj ti, pazi kaj pričaš o Renault motorima :lol: :lol: :lol: , moj je motor iz Renaulta i nemam nekih problema s njim. Dapaće nemam nikakvih. Mislim da je kaj se Renaulta i PSA tiće to su im najbolji djelovi. Ono kaj zadaje glavobolje vozačima Renaulta i PSA-a je sve ostalo, a prvenstveno elektronika. Istina da bi i meni bilo draže da je nutra nekaj kaj je razvio i napravio Japanac zbog njihove pozdanosti, ali baš za ove motore (diesele s comon rail sustavom iz Renaulta) svi kažu da su jako dobri. Inaće je*o Renault :!: :lol: :lol: :lol:
I ja imam pohvalu za reultov motor. U 440-tki 1.8i od staraca još jedino on funkcionira besprijekorno poslije 15 godina. Na satu mu je 275tkm, a vjerujem da je i vraćana kilometraža. jedini problemi su se dešavali sa altarnatorom i alnaserom par puta.
imam i ja pohvalu za renaultov motor(1,5dci);
1 izmjena ulja na 25tkm
2 izmjena ulja na 50tk zajedno sa izmjenom motora :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
renault rocks 8) 8) 8) 8) 8)
Tko to još vjeruje u bajke o izmjeni motornog ulja svakih 25 tkm :?: :?: :?:

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/