Sada je: ned tra 28, 2024 11:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lip 03, 2013 6:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
otići do servisa, staviti zadnji software u ECM te promijeniti programiranje injektora na klasu 4
Iz Moto Risa u Pazinu mi kažu sljedeće:
Citat:
Ukoliko u vašem vozilu nije najnoviji program ECM-a onda programiranje košta 155,93 kn. klasu injektora nije moguće promijeniti jer ako su kod vas injektori različite klase od programa koji se pokušava ubaciti tada može doći do krivog rada motora i u konačnici do raznih kvarova. Klasa injektora je tvornička, i oni su označeni različitim klasama, te se programiranje vrši po tvorničkim postavkama za vaš automobil.
Auto je 2004.g.
Kiki sta kazes?


Vrh
   
PostPostano: uto lip 04, 2013 12:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
ajd im reci neka naprave kao što sam rekao, spomeni da je to moj savjet :idea: ako im nije jasno nek me nazovu


Vrh
   
PostPostano: uto lip 04, 2013 12:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
ajd im reci neka naprave kao što sam rekao, spomeni da je to moj savjet :idea: ako im nije jasno nek me nazovu
Kako da te predstavim, a da nije Kiki sa Volvo foruma? ;)


Vrh
   
PostPostano: uto lip 04, 2013 1:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Citat:
ajd im reci neka naprave kao što sam rekao, spomeni da je to moj savjet :idea: ako im nije jasno nek me nazovu
Kako da te predstavim, a da nije Kiki sa Volvo foruma? ;)
Možeš i punim imenom i prezimenom 8-) Kristijan Mihalić


Vrh
   
PostPostano: uto lip 04, 2013 1:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kristijan Mihalić, doktor Volvo znanosti :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto srp 16, 2013 11:35 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Zdravo!
Dugo se nisam javljao... ali evo me sa dobrim vijestima... PROBLEM JE RIJEŠEN!!

@Kiki - već je bio zadnji software u ECM-u i programiranje injektora je bilo na klasi 4, tako da su u Moto-Risu u Pazinu mogli jedino to utvrditi.

Problem je bio u filteru zraka koji je ovako izgledao:
slika

Gotovo potpuno bez funkcije - još i gore, nije ni zrak propuštao!! ;)

Nakon promjene filtera, više nema rupa u ubrzanju!

Povijest bolesti: auto ima 203 tkm, kupio sam ga kada je imao 186tkm i odmah otišao u Moto-Ris u Pazin... rekao im da naprave mali servis, ali da prije svega temeljno pogledaju auto i prijave mi potencijalne probleme. Naravno da sam napomenuo problem sa rupom u ubrzanju. Promijenili su mi ulje i filter ulja i još neke žaruljice i slično.
Nakon tisuću, dvije (~188 tkm) sam otišao u Nilsson, na veliki servis... zupčasti i mikro remen, pumpa vode, EGR ventil, disk ploče prednje, sve 4 pakne, simerinzi koji su bili malo mokri, itd... i rekao sam im da sam mali servis napravio... i niti oni nisu pogledali taj filter zraka... a i njima sam se žalio na rupu u ubrzanju... oni su pretpostavljali da je zbog EGR ventila.

Taj filter zraka je valjda stajao 3 godine unutra, još auto nije baš vožen 1.5 godinu prije nego što sam ga kupio... jer jedino to može objasniti njegovo stanje.

I tako... 96 kn i problem riješen! :)

Hvala svima na savjetima, ali dobro da nisam dao čistiti injektore... :)
Prije promjene filtera zraka, stavio sam i ovaj aditiv:
slika

On mi je nije ništa pomogao pomogao vezano za rupe u ubrzanju, ali je malo smirio vibracije motora na minimumu - koje su bile prisutne kada je motor bio hladan.


Vrh
   
PostPostano: sri srp 17, 2013 10:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
;) [quote][/quote]

Nakon promjene filtera, više nema rupa u ubrzanju!

Povijest bolesti: auto ima 203 tkm, kupio sam ga kada je imao 186tkm i odmah otišao u Moto-Ris u Pazin... rekao im da naprave mali servis, ali da prije svega temeljno pogledaju auto i prijave mi potencijalne probleme. Naravno da sam napomenuo problem sa rupom u ubrzanju. Promijenili su mi ulje i filter ulja i još neke žaruljice i slično.
Nakon tisuću, dvije (~188 tkm) sam otišao u Nilsson, na veliki servis... zupčasti i mikro remen, pumpa vode, EGR ventil, disk ploče prednje, sve 4 pakne, simerinzi koji su bili malo mokri, itd...napravio... i i rekao sam im da sam mali servis niti oni nisu pogledali taj filter zraka... a i njima sam se žalio na rupu u ubrzanju... oni su pretpostavljali da je zbog EGR ventila.


A zašto bi nešto gledali,ako su kolege to napravili :think: mada smo počeli raditi da ipak sve pregledamo,jer se već znalo događati da ljudi kažu da je nešto napravljeno,a ono ubiti nije,al naravno onda se gubi više vremena,a vrijeme je novac :) drago mi je da si bezbolnio riješio problem,pozdrav.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet srp 18, 2013 12:25 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto stu 27, 2012 12:43 am
Postovi: 74
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Istra
Citat:
A zašto bi nešto gledali,ako su kolege to napravili :think: mada smo počeli raditi da ipak sve pregledamo,jer se već znalo događati da ljudi kažu da je nešto napravljeno,a ono ubiti nije,al naravno onda se gubi više vremena,a vrijeme je novac :) drago mi je da si bezbolnio riješio problem,pozdrav.
Ja sam samo rekao činjenice... ali po meni je problem u shvaćanju pojma "mali servis"... u Moto-Risu podrazumjeva promjenu ulja i filtera, bez provjere stanja filtera zraka. Dok kod vas mali servis znači vjerovatno sljedeće - ulje, filter ulja i filter zraka... i zato ga niste ni pogledali - jer sam rekao da je to obavljeno... ;) Začarani krug! ;)

Ali sada znate još jedan potencijalni uzrok "rupa u ubrzanju" ;)

Eh sada... postoji jedan potencijalni zaheb... dali je moguće da je uzrok problema bio filter goriva? Pošto je promijenjen u isto vrijeme kada i filter zraka, a potonji je bio u vidno lošem stanju, pa je on ispao "dežurni krivac".

PS: Moto-Ris u Pazinu mi je fakturirao 3 sata rada za promjenu ulja i filtera, dijagnostiku, nekoliko žaruljica i promjenu baterije u ključu... šta vi kažete na to, je to ok?


Vrh
   
PostPostano: čet srp 18, 2013 7:35 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
A zašto bi nešto gledali,ako su kolege to napravili :think: mada smo počeli raditi da ipak sve pregledamo,jer se već znalo događati da ljudi kažu da je nešto napravljeno,a ono ubiti nije,al naravno onda se gubi više vremena,a vrijeme je novac :) drago mi je da si bezbolnio riješio problem,pozdrav.
Ja sam samo rekao činjenice... ali po meni je problem u shvaćanju pojma "mali servis"... u Moto-Risu podrazumjeva promjenu ulja i filtera, bez provjere stanja filtera zraka. Dok kod vas mali servis znači vjerovatno sljedeće - ulje, filter ulja i filter zraka... i zato ga niste ni pogledali - jer sam rekao da je to obavljeno... ;) Začarani krug! ;)

Ali sada znate još jedan potencijalni uzrok "rupa u ubrzanju" ;)

Eh sada... postoji jedan potencijalni zaheb... dali je moguće da je uzrok problema bio filter goriva? Pošto je promijenjen u isto vrijeme kada i filter zraka, a potonji je bio u vidno lošem stanju, pa je on ispao "dežurni krivac".

PS: Moto-Ris u Pazinu mi je fakturirao 3 sata rada za promjenu ulja i filtera, dijagnostiku, nekoliko žaruljica i promjenu baterije u ključu... šta vi kažete na to, je to ok?
Gle sve može biti potencijalni krivac. Ja sam uredno mjenjao sve filtere (svi filteri su oko 400 - 500 kn) na oko 10 000km pa mi se javljao problem s ubrzanjem, promjenio i EGR ventil pa je bilo isto, promjenio dio ispušne grane (srednji i zadnji lonac) nema promjene ali evo otkad sam stavio novi SW i klasu injektora sve je OK za sada. Ovo je bilo moje iskustvo kod tebe je bio filter (neki) kod nekog trećeg će biti nešto drugo itd. Uglavnom bitno je da je problem rješen....


Vrh
   
PostPostano: pet srp 19, 2013 11:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Citat:
A zašto bi nešto gledali,ako su kolege to napravili :think: mada smo počeli raditi da ipak sve pregledamo,jer se već znalo događati da ljudi kažu da je nešto napravljeno,a ono ubiti nije,al naravno onda se gubi više vremena,a vrijeme je novac :) drago mi je da si bezbolnio riješio problem,pozdrav.
Ja sam samo rekao činjenice... ali po meni je problem u shvaćanju pojma "mali servis"... u Moto-Risu podrazumjeva promjenu ulja i filtera, bez provjere stanja filtera zraka. Dok kod vas mali servis znači vjerovatno sljedeće - ulje, filter ulja i filter zraka... i zato ga niste ni pogledali - jer sam rekao da je to obavljeno... ;) Začarani krug! ;)

Ali sada znate još jedan potencijalni uzrok "rupa u ubrzanju" ;)

Eh sada... postoji jedan potencijalni zaheb... dali je moguće da je uzrok problema bio filter goriva? Pošto je promijenjen u isto vrijeme kada i filter zraka, a potonji je bio u vidno lošem stanju, pa je on ispao "dežurni krivac".

PS: Moto-Ris u Pazinu mi je fakturirao 3 sata rada za promjenu ulja i filtera, dijagnostiku, nekoliko žaruljica i promjenu baterije u ključu... šta vi kažete na to, je to ok?


Upravo to, :) mislim da je to malo previše,pitam u upravi pa napišem

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned srp 21, 2013 11:41 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
otići do servisa, staviti zadnji software u ECM te promijeniti programiranje injektora na klasu 4
Meni je isto malo znao "trznut" npr; od naplatnih Grobnik prema gore kada bi bez tempomata vozio izbrdo bi osjetio kao da sam malo popustio gas i auto bi osjetno manje vukao mozda pola sekunde. U Baoticu su mi stavili novi 2.0 software i sve je poslije radilo kako treba.

Moj nacin rijesavanja problema prije upgrade na 2.0 SW je bila na Grobnickoj racnici okaciti tempomat na 150km/h i ne gasiti do Zagreba. :)

Edit;
tek sada vidim da su ti macke spavale u filteru zraka :)
Koji lol, ne promijenit filter...

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pon lis 28, 2013 7:18 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Zna li ko konkretno sta znaci klass 1 do 5 na injekrotima i kakva je to promena na softu 2.0? Vec duze vremena imam problem sa trzanjem oko 1600-1700 obrt i 2300 obrt i to iskljucivo kada motor dodje na radnu temperaturu kada odrzavam brzinu. Kada dam gas ne trza i kada je hladan ne trza. Uz to se javi i zakasnjeno ubrzavanje pri naglom davanju gasa. Evo sta sam do sada odradio:
Svi filteri zamenjeni pre par meseci
Egr iskljucen hardwerski i softwerski (skinut katalizator i dpf i odradjen remap ecu-a)
Sipan aditiv za ciscenje sistema
Zamenjena sva 4 injektora
Injektori na stage 4
Provera vakuum creva. Ok
Prespojen vakuum ventil za klapne na usisu.

Pronasli smo na dijagnostici da, kada pocne trzanje, pritisak goriva varira i cini se da bi tu negde mogao biti problem. Ostalo mi je da probam zameniti MAF jer mi dijagnostika kaze da njegov parametar dosta odstupa na leru.
Ima li kakvih ideja?
Hvala i pozdrav!


Vrh
   
PostPostano: pet kol 15, 2014 8:22 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Resen problem sa trzanjem. Za sve one koji su sve zivo probali da rese ovaj problem pa nije islo...U pitanju je softver ECU-a! Koga zanimaju detalji neka se javi!
Pozdrav!


Vrh
   
PostPostano: pet kol 15, 2014 10:47 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lis 29, 2011 8:07 pm
Postovi: 275
Vozi: s60 d5
Lokacija: B.Luka
Evo i ja da se tuspasim ovdje sa slicnim/istim problemom.
Znaci u pitanju je S60 D5 iz 2002.
Od zadnjeg mjenjanja ulja (prije dva mjeseca) jednostavno se javlja rupa u ubrzanju. Naj ociglednije je negdje u trecoj ili cetvrtoj brzini kada se pritisne po gasu, jednostavno kao da gubi snagu povremeno, i kao da oduzimam gas.
Jednostavno kao da pritiscem i oduzimam gas.
Poprilicno je nezgodno kod preticanja.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 21, 2014 2:53 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Isti problem. Dijagnostika pokazala egr. Izmjena 2900, ali nije frka (rega tek u 6mj) pa sam ga jednostavno otpojio i 'zaplombirao'.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan