Evo da započnem ovu temu kad se ostali srame
Kako i naslov kaže samo sam 2 auta imao u svojem vlasništvu prije Volva i oba su bila Opel Kadetti D linije. Prvi je bio Kadett 1,3 SR iz 1983,a drugi vulgaris iste linije iz 1981. O ovom drugom nebi trošio riječi jer je bio smeće i služio je samo kao privremeno rješenje prije kupnje auta mojih snova tj. cigle iz Švedske
.
Sad malo o SR-u:
Pošto sam taj auto počeo vozit odmah nakon izlaska iz auto škole meni je to bio avion i zbilja sam generalno gledajuči bio zadovoljan s njim.
Prvo ću krenut od vanjskog i unutarnjeg izgleda.
Kako vidite i taj Kadett je sav uglast i to mi se odmah svidjelo na njemu. Kako je imao i te sportske dodatke kao felgice i stražnji spojler na krovu s njim sam se s svojih 18 godina osječal ko velika faca u prometu. Dojam sportskog ,bar meni su poboljšavali u crno ofarbani pragovi i donji dio vrata. I o unutrašnjosti Kadetta mogu reči samo pohvale. Prvo ,mjesta za moju malenkost je bilo u izobilju
(više nego u Volvu
) i to mi je uvelike pomoglo u počecima moje vozačke karijere. Materjali koji su bili u autu s bili dosta solidni i nije bilo baš puno cvrčaka osim na centralnoj armaturi oko radija i komandi grijanja. Sjedala su bila velika ,dakle za moju prdu čisto ok ,ali u malo bržim zavojima (to uzmite s rezervom) i nisu baš držala moju malenkost. Jedna od stvari koja mi je bila mrak je komandna ploča na kojoj si imao sve moguče cajgere za razliku od običnog Kadetta. Evo i sličica kak to izgleda:
Tak mi je žal kaj moja sedmaća nema voltmetar i cajger za temperaturu ulja ko taj kadett
.
A sad malo o voznim karakteristikama SR-a.
Dakle mašina je bila od 1300 ccm ,ali da me ubiješ nemrem se sjetit koliko je konja imala ,brijem negdje oko 70 KS. Kako je taj autić imao i dupli fergazer čovjek bi rekao da je nekaj i išel (imao je ak se ne varam malo manje od 1000 kg) ,ali to kod mene nije bio slučaj ponajviše zbog nikakvog održavanja i koliko se sječam taj fergazer (neki francuski) nikak nismo uspjeli naštelat i tako taj auto nije išel prek 140 ,a i bolje da nije jer to je onda bio recept za drugi svijet
. I da ne zaboravim i plin je bio ugrađen. Kad se danas osvrnem na ponašanje tog Kadetta u zavojima samo se nasmijem jer neke zavoje koje sam s tim autom jedva prešel s osam banki ,sedmaća pređe i sa više od stotke
I još da velim da iako je taj Kadett imal više minusa od pluseva ostal mi je u dobrom sječanju ponajprije jer je bil prvi.
Za kraj ću napomenuti da iako se nije naziralo puno hrđe na njemu jedan od stupova javne rasvjete na Rebru me je uvjerio u suprotno
R.I.P. my first one