Sada je: sub svi 04, 2024 2:15 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto stu 06, 2007 3:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 05, 2007 4:22 pm
Postovi: 47
Za početak pozdrav svima!
Iskreno se nadam da ću često svraćati na ovu adresu, ali mi za to fali samo jedna stvar: Volvo :-))
A da bi do Volva i došao za početak mi trebaju informacije, pa se eto odlučih javiti.
Trebaju mi sugestije i mišljenja u vezi kupovine Volva V70.
Radi se o benzincu, 2435 ccm.
Istina je da mi je nekako srcu draža 850-ica karavan, pronašao sam jednu iz '95. kod lokalnog dilera, ali mi izgleda ipak malo dosta izvožen (a navodno ima samo 85000 km.....), amortizeri plaču od hrđe, mašina škripi tu, lupka tamo, za jedan peterocilindraš malo previše i prečudno trese...Pa malo pušta kod hladnjaka... A da je bio karamboliran (oba prednja blatobrana loše prefarbana) svjedoče i dosta nespretno reparirani airbag-ovi....
Pa se odlučih na potragu za malo mlađim, faceliftiranim primjerkom, V70.
Zanimaju me mišljenja o tom modelu, koje su mu boljke, na šta da obratim pažnju prilikom kupovine.
Naravno da me zanima i koja je realna tržišna cijena.

Btw, već kada sam ovdje, za Volvom "patim" od ranog djetinjstva...Stari '75 kupio 144 i ja kao klinac shvatio da je pojam automobil jednak pojmu Volvo :D

Eto, za prvi post mislim da je sasvim dovoljno.

Još jednom pozdrav i nadam se pozitivnom rješenju epizode "Kupovina mog prvog V70" :D

davx12


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 06, 2007 3:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Dobro razmišljaš samo moj ti je savjet da probaš nači turbaka to je zakon.Metneš unutra plinaru i po plinu............................ :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 06, 2007 4:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
2.4 20v atmosferac je sasvim solidna masina, i nije uopce los izbor. T5 ide osjetno bolje, no treba razmislit da li je to presudno.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 06, 2007 5:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Odličan izbor karavana! Jedino sam čul da modeli s početka milenija (do '03 mislim) imaju neke dječje bolesti al nikaj katastrofalno.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 06, 2007 10:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Odličan izbor karavana! Jedino sam čul da modeli s početka milenija (do '03 mislim) imaju neke dječje bolesti al nikaj katastrofalno.
Definitivno gledat modele od 94. nadalje.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 06, 2007 11:40 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Ako znas tko i kako ga je vozio i da je bio odrzavan kako prilici, onda je turbak pravi izbor (jednaka potrosnja, veca snaga, puno puno ugodniji okretni moment). Ako tih podataka nemas, onda je atmosferac sigurniji potez. De-facto nema sta da se pokvari. Za normalnu voznju ima i atmosferac vise nego dovoljno konja, ali turbina daje onaj osjecaj snage, koja je uvijek na raspolaganju. Kod atmosferca moras snagu malo potraziti ;-)

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 8:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ako znas tko i kako ga je vozio i da je bio odrzavan kako prilici, onda je turbak pravi izbor (jednaka potrosnja, veca snaga, puno puno ugodniji okretni moment).
Sve stoji, osim potrosnje. 2.4 20v ipak trosi manje od T5ice.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 8:45 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 05, 2007 4:22 pm
Postovi: 47
Hvala na odgovorima!
Dakle, pronašao sam jedan primjerak iz '99, 105000 km.
Po riječima dilera, auto je bio službeni, podatke o prijašnjem vlasniku za sada na žalost nemam.
Turbo, ne turbo....Hmm... Nekako sam više za atmosferac.
Nego, možete li mi pomoći oko cijene? Kolika je realna cijena za takav Volvo?
Sigurno imate puuuno više iskustva nego ja po tom pitanju :wink:
Imaju li modeli iz te godine neke nedostatke na koje moram obratiti pažnju?

Hvala i pozdrav,

davx12


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 9:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Hvala na odgovorima!
Dakle, pronašao sam jedan primjerak iz '99, 105000 km.
Po riječima dilera, auto je bio službeni, podatke o prijašnjem vlasniku za sada na žalost nemam.
Turbo, ne turbo....Hmm... Nekako sam više za atmosferac.
Nego, možete li mi pomoći oko cijene? Kolika je realna cijena za takav Volvo?
Sigurno imate puuuno više iskustva nego ja po tom pitanju :wink:
Imaju li modeli iz te godine neke nedostatke na koje moram obratiti pažnju?

Hvala i pozdrav,

davx12
Koji diler?
Koji motor, koja oprema, stanje auta, registracija? Moze vrijedit od 5000 do 8000e...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 10:14 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
A zašto pobogu tražiš auto kod dilera, em je uvoz, em ima bar 300 000 takav auto, malo ulickan i ušminkan mamu kupce, pa prati malo kod nas od vlasnika aute, pa netku tu na forumu i prodaje t5 karavana (potraži malo), nazovi Biškupa možda im netko vrati v70 u salon i uzima novoga ... malo se informiraj, osobno nikad nisam ni gledao aute kod dealera, jer onda samo otvori mobile.de ili ebya.it nadju si auto, stupi u kontak, kod nas provjeri dal se može uvesti (eko 3 + abs + prolaz homologacije), lovu u džep i pravac po auto na koje ces usparati do 2000 eura nego kod dealera, dobro ne baš. 2 soma, put i troškovi, ali 1000 ti ostaje sigurno taman posla da još napraviš i veliki servis ... zašto dealeri zaboga, odmah vidim svog frenda kak hoda od salona do salona, sluša price trgovaca premzanih svim mastima ... i onda kupi najljepši golf 4 1,9 tdi sa bar 350 000 km, promjenjen volan, sve papučice, pretapiciran sjedala, lakiran prednj kraj i još ga plati 10 000 eura, pa ja bih si puknul v glavu, pa hebemu kaj vidite u tim auto kucama koji su mahom dosada (barem do 01/04) prodavali kramu po salonima, izraubane aute, aute od rentacara ... svaka cast izuzecima, al takvih je malo, koji su naletjeli na dobar auto ... plati soma ili 2 više i bar ces znati kaj imaš, ili malo rashodovanog, pa uloži u njega 2-3 soma pa ces opet znati kaj imaš.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 11:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Volvo 850 ili S70/V70 ph1 - to je bila i moja dilema prije kupnje. Kako mi je naletio auto poznatog vlasnika, o tome više nisam razmišljao pa su pitanja ostala bez odgovora...

Dobije li se s Volvom S70/V70 ph1 samo redizajnirani i noviji 850 (suvremeniji dizajn, više opreme i suvremenija tehnika)? Ili uz to ipak idu i dječje bolesti, manja pouzdanost (više elektronike)? Kako stoje stvari s mehanikom (pouzdanost, cijene dijelova, troškovi održavanja...) u odnosu na 850?
Je li za prosječnog vozača prosječnog džepa ipak pametniji izbor 850 s kraja proizvodnje?

Ne kupujem novi auto, nego me čisto zanima. 8)

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 12:06 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Citat:
A zašto pobogu tražiš auto kod dilera, em je uvoz, em ima bar 300 000 takav auto, malo ulickan i ušminkan mamu kupce, pa prati malo kod nas od vlasnika aute, pa netku tu na forumu i prodaje t5 karavana (potraži malo), nazovi Biškupa možda im netko vrati v70 u salon i uzima novoga ... malo se informiraj, osobno nikad nisam ni gledao aute kod dealera, jer onda samo otvori mobile.de ili ebya.it nadju si auto, stupi u kontak, kod nas provjeri dal se može uvesti (eko 3 + abs + prolaz homologacije), lovu u džep i pravac po auto na koje ces usparati do 2000 eura nego kod dealera, dobro ne baš. 2 soma, put i troškovi, ali 1000 ti ostaje sigurno taman posla da još napraviš i veliki servis ... zašto dealeri zaboga, odmah vidim svog frenda kak hoda od salona do salona, sluša price trgovaca premzanih svim mastima ... i onda kupi najljepši golf 4 1,9 tdi sa bar 350 000 km, promjenjen volan, sve papučice, pretapiciran sjedala, lakiran prednj kraj i još ga plati 10 000 eura, pa ja bih si puknul v glavu, pa hebemu kaj vidite u tim auto kucama koji su mahom dosada (barem do 01/04) prodavali kramu po salonima, izraubane aute, aute od rentacara ... svaka cast izuzecima, al takvih je malo, koji su naletjeli na dobar auto ... plati soma ili 2 više i bar ces znati kaj imaš, ili malo rashodovanog, pa uloži u njega 2-3 soma pa ces opet znati kaj imaš.
Potpisujem!! S time da bih dodao da nikada ne kupujem auto koji nije iz ZG, prvi vlasnik (drugi max.), od "normalnog" čovjeka sa normalnim poslom i stalnom adresom, servisna knjižica itd. Naravno to vrijedi za aute koji su cca. 10k€ ili više. Nečeš baš to tražiti ako kupuješ auto za par k€. Iako sam taj princip primjenio i kada sam kupovao svog 855 za puno, puno manje novaca i našao ga i auto je ko zmaj.
ZABORAVI (export-import) auto kuće, tamo sreće nema!! Jedino baš ak si tolki šmeker pa moš skužit sve finte. Za uvoznim autima više nema potrebe jer i kod nas već ima dobrih polovnih. Eventualno ovlašteni dileri (npr. Biškup) gdje je auto došao po sistemu staro za novo, ali opet moraju biti ispunjeni gore navedeni kriteriji!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 1:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Citat:
Citat:
Ako znas tko i kako ga je vozio i da je bio odrzavan kako prilici, onda je turbak pravi izbor (jednaka potrosnja, veca snaga, puno puno ugodniji okretni moment).
Sve stoji, osim potrosnje. 2.4 20v ipak trosi manje od T5ice.
Nisam 100% kakva je situacija kod V70 1. gen, ali T5 koji se ugradjuje u S60 i V70 2. gen. trosi <0,5l vise na 100kmh od 2.4 170KS. To je otprilike razlika izmedju upaljenog i ugasenog klima uredjaja i po mome misljenju predstavlja zanemarivu razliku.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 1:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Ako znas tko i kako ga je vozio i da je bio odrzavan kako prilici, onda je turbak pravi izbor (jednaka potrosnja, veca snaga, puno puno ugodniji okretni moment).
Sve stoji, osim potrosnje. 2.4 20v ipak trosi manje od T5ice.
Nisam 100% kakva je situacija kod V70 1. gen, ali T5 koji se ugradjuje u S60 i V70 2. gen. trosi <0,5l vise na 100kmh od 2.4 170KS. To je otprilike razlika izmedju upaljenog i ugasenog klima uredjaja i po mome misljenju predstavlja zanemarivu razliku.
Ma to grimm radi usporedbu sa svojim raštelanim T5 :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 07, 2007 3:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 9:56 pm
Postovi: 42
Lokacija: Ljubljana, Slovenija
T5 troši 2 do 5 litara više (ovisi u režimu vožnje), ako ti ne troši više onda neznam zašto bi ga kupio (znači da se voziš sporo ko stara bakica). Ok, postoje uvjeti u kojima je potrošnja samo malo viša kao kot glta, recimo kada se oboje voze jednako brzo, kad T5 ide normalno, a glt mora da se tera, ali to je izuzetak koji potrvđuje pravilo. U normalnim uvjetima troši T5 barem 2l više. Turbo je u autu da se upotrebljava, ne za ukras, s toga je potrošnja puno veča ;)

_________________
T-5R


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan