VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Shiftlock override (850 automatic) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=826 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | Mrky [ pet stu 02, 2007 9:22 am ] |
Naslov: | Shiftlock override (850 automatic) |
Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override. Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D, a ponekad opet moram pritisnuti shiftlock overrride. Ima li tko kakvo iskustvo s tim? |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet stu 02, 2007 12:28 pm ] |
Naslov: | Re: Shiftlock override (850 automatic) |
Citat: Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override. Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D, a ponekad opet moram pritisnuti shiftlock overrride.
Ima li tko kakvo iskustvo s tim? Taj auto ima jedino mehaničku blokadu mjenjača na ručici, pa ja sumnjam da ti nešto oko toga blokira, ako ti ručica nije 100% na mjestu može se to događati a sa ovime kaj pritisneš shiftlock nema veze, jedino kaj dok pritisneš vratiš ručicu na mjesto. |
Autor/ica: | Mrky [ pet stu 02, 2007 2:08 pm ] |
Naslov: | Re: Shiftlock override (850 automatic) |
Citat: ... Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D...
Sad tek vidim da sam ovo krivo napisao - trebalo je pisati da NAKON ZAUSTAVLJANJA ponekad iz P glatko ide u D ili R, a ponekad opet treba pritisnuti shiftlock override.Eto što se događa kad čovjek piše post i u isto vrijeme razgovara telefonom. ![]() U samoj vožnji normalno ide u sve položaje, problem je dakle jedino nakon parkiranja iz P vratiti u neki drugi položaj. |
Autor/ica: | Mrky [ pet stu 02, 2007 9:52 pm ] |
Naslov: | |
Evo što za isti problem (doduše kod modela 960) kažu Englezi: Transmission Not Shifting Out of Park http://www.volvoclub.org.uk/faq/Transmi ... gOutofPark |
Autor/ica: | grimreaper [ ned stu 04, 2007 7:50 pm ] |
Naslov: | Re: Shiftlock override (850 automatic) |
Citat: Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override.
Vjerojatno pitam glupost - shiftlock override je onaj gumb na mjenjacu? Ja uvjek stisnem taj gumb prije izbacivanja iz P, bez tog gumba nece nikud. Kaj nije tak napravljeno namjerno?
|
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned stu 04, 2007 9:12 pm ] |
Naslov: | |
Neznam točno kakvi ti mjenjač imaš. Kaj misliš pod tim shift lock, dali je to onaj gumb na vrhu mjenjača sa gornje strane ako je to ti je kao neka dodatna brzina ( recimo 5-a) a ako imaš samo onog sa prednje strane mjenača to je normalno da moraš stisnuti jer je to blokada da se nemože auto bezveze ubaciti iz P-R ili N-R. Neznam možda pitam glupost ali još uvjek nisam vidovit pa da vidim točno u čemu je problem. |
Autor/ica: | mikey_rs [ pon stu 05, 2007 1:18 am ] |
Naslov: | |
Citat: Neznam možda pitam glupost ali još uvjek nisam vidovit pa da vidim točno u čemu je problem.
To vidovitost moramo nekak riješiti jer bi nam bila od velike koristi. ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pon stu 05, 2007 9:51 am ] |
Naslov: | |
Ne, nije u pitanju gumb na mjenjaču. Shiftlock override je mali crni kvadratni gumb desno od poluge mjenjača - uostalom, pored njega upravo to i piše. ![]() Gumb na mjenjaču je mehanička blokada i bez nje mjenjač može ići samo iz N u D i iz D u N - svi ostali položaji blokirani su i za njih treba pritisnuti gumb. Služi (valjda) tome da spriječi slučajno ubacivanje u R tijekom vožnje i sl. ![]() Pomoću toga gumba također se izbacuje iz položaja P (kontakt + stisnuta kočnica) u N da bi se uopće moglo krenuti. I to je ono što od nedavno ne funkcionira - jednostavno svaki put treba pritisnuti shiftlock override da bi mjenjač iz P dospio u N. Dalje ide normalno. Čemu shiftlock override uopće služi nemam pojma, ali bi se po nazivu dalo zaključiti da je to nekakvo premoštenje, bypass. Možda npr. kad čovjek želi gurnuti auto par cm a da ga ne pali? |
Autor/ica: | Mrky [ pon stu 05, 2007 10:33 am ] |
Naslov: | |
Evo i slike s weba ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pon stu 05, 2007 11:03 am ] |
Naslov: | |
Dijagnoza je tu, a terapija? ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 1:03 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Dijagnoza je tu, a terapija?
Posjeti servis ili autoelektričara.
![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pon stu 05, 2007 1:46 pm ] |
Naslov: | |
Mali posao ili veliki posao? |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon stu 05, 2007 2:47 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Mali posao ili veliki posao?
Nebi trebao biti velik posao kad je to gore kod ručice mjenjača, samo sad treba utvrditi dali ga treba samo očistiti i podmazati ili ga treba promjeniti. |
Autor/ica: | Mrky [ pon stu 05, 2007 3:06 pm ] |
Naslov: | |
Hvala Kiki. ![]() Javit ću kako je prošlo. |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |