Sada je: ned lip 16, 2024 9:23 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: cukanje S80-tke
PostPostano: sub kol 25, 2007 4:05 pm 
moj tutač ima 170ks, 125 kw 2.4 svima dobro poznati motor sa 243000 km i počeo se javljati jedan problem!!
počeo je cukati. cukanje je najizraženije dok je motor hladan a čim se zagrije i dalje trza ali malo manje. koji put imam osječaj da ne vuče kako spada i potršnja se povečala (još nisam izmjerio jer nisam stigao).

osim na niskim okretajima (oko 2k) gdje jače trza, javlja se trzanje točno na 2,5k i 3k i dalje poslije na višim okretajima ništa. pošto imam plin, trza i na plinu gdje se jače osjeti !!! izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired), ta greška se javila za sada dva puta!!!!

ima li ko kakvu preporuku. servisi su redoviti MAF-ač čišćen prije 7k km, filter zraka nedavno :!:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 25, 2007 4:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Kak ti je stanje sa svječicama?

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 25, 2007 5:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
pregledaj na cil br. 2 kabal,bobinu,svjećicu i vidi jel dobro uštekan konektor od injektora(dizne)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 25, 2007 9:31 pm 
svjećice su NGK 136,00 kn kom i rekli su da su dobre !!!
s tim svećkama sam napravio oko 50000 km.

neznam kakve veze ima konektor od injektora ili ti ga dizne kad plin ima svoj set dizni a benzin svoj set :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 25, 2007 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
tek sam sad vidio da voziš na plin al svejedno u tih 50 tisuća si trebao promjenit svjećice barem 2 puta a najbolje je svakih 20 tisuća tako da prvo vidi svjećke prije nego nastavimo dalje pogađat .
ps. zlayi je jednom 1 svjećica totalno izgorila od plina nakon 20-25 tisuća km čak je i orginalna bila a da ti ne spominjem neke zamjenske.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 25, 2007 10:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
imao sam sličan problem na bivšim autima (reno 21, fiat marea),cukanje se znalo tu i tamo javiti. Problem sam riješavao na način da bih skinuo minus kabl s akumulatora na pola sata, time bih resetirao komp i problem bi bio riješen. "Majstor" mi je objasnio da je problem u tome što komp od auto nakon nekog vremena zbog plina počne stvarati krivu smjesu zraka i goriva/plina pa dolazi do piz....ja.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 25, 2007 11:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Citat:
moj tutač ima 170ks, 125 kw 2.4 svima dobro poznati motor sa 243000 km i počeo se javljati jedan problem!!
počeo je cukati. cukanje je najizraženije dok je motor hladan a čim se zagrije i dalje trza ali malo manje. koji put imam osječaj da ne vuče kako spada i potršnja se povečala (još nisam izmjerio jer nisam stigao).

osim na niskim okretajima (oko 2k) gdje jače trza, javlja se trzanje točno na 2,5k i 3k i dalje poslije na višim okretajima ništa. pošto imam plin, trza i na plinu gdje se jače osjeti !!! izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired), ta greška se javila za sada dva puta!!!!

ima li ko kakvu preporuku. servisi su redoviti MAF-ač čišćen prije 7k km, filter zraka nedavno :!:
Hm, zanimivljivo ... Izgleda da ja imam prvi stadij iste bolesti ... Kod mene kad je motor skroz hladan negdje oko 2.000 rpm osjetim kao da auto vrlo lagano zakaslje ... Ali cim se motor zagrije (sto je dosta brzo) trzanje nestaje. Isto tako, iznad 2.000rpm nema ni traga trzanju.

Auto je bio nedavno na redovitom servisu (160.000), ali trzanje je ostalo isto. Nazalost nemam pojma da li su mijenjali svjecice ili ne ...

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
PostPostano: ned kol 26, 2007 8:31 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
...izbacio je čak i grešku koja kaže da u jednom od cilindara smjesa nije bila dobra (cyl num. 2 missfired
AFAIK "cyl. num. 2 missfired" je greška koja nema veze sa mješavinom nego sa paljenjem. Naime dolazi ti do knockinga u drugom cilindru zbog problema sa električnom instalacijom tog cilindra. dakle kontroliraj svječice, kablove i bobine! Ako se problem javlja većinom dok je auto vruć onda je veća vjerojatnost da je problem u bobini...

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 26, 2007 10:33 am 
fala na savjetima, bacit ću pogled za vikend čim se vrnem pa ćemo vidjeti :!:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 26, 2007 10:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Kaj sad ti je na drugom "missfire" prije je bilo na trečem kad smo gledali auto a onda je Nikola zamjenio bobine, ako je stavio 3 na 2, onda te je..e bobina, i to može biti uzrok cukanja,,

Inače vidim da i drugi imaju problema sa cukanjem na hladno, dokazano je da sva naša goriva nemaju toliko oktano koliko piše pa se događa da auti cukaju na hladno,, najbolje je koristiti gorivo Tifon-a i to što više oktana (98) neznam dali oni imaju 100 oktana, ili OMV 100.

Ja isto imam taj problem sa cukanjem na oko 2000 okretaja, najviše se osječa kad je hladan i pod klimom, ponekad ide ko avion a ponekad mu dođe da vuče dobro do 3000 okretaja, a onda neide dobro poslije, a kad zeza do 3000 onda ide dobro poslije,, U međuvremenu sam mijenjal dizne jer sam stare dal očistiti i onda je auto super išao ali je bio problem ga upaliti nakon 10 min stajanja jer je ukapavao gorivo te zbog toga sumnjam na gorivo ( znači kad je dobival više goriva kroz sjeb. dizne je dobro radio) A to mu nemam gdje podesiti da dobiva više goriva..mada sad kad točim OVM 100 i kad ga svaki dan vozim cca 180 km je to puno manje nego kad sam ga vozil samo gradsku rutu,, auto sad troši 7 lit. na 100 km a vozim se starom cestom do Zeline i onda po autoputu do ZG i po gradu (kreni stani ) a kad po staroj cesti idem preticat radim to u 2 brzini i navijam ga do 7t okretaja, tak da je to super potrošnja.

Drugi tjedan ga budem probal natočiti na Tifonu pa da vidim,, a i moral bi si uzeti malo više vremena da to riješim, jer za svoj auto nemam nikad vremena, javim zapažanja :idea:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 26, 2007 10:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 26, 2007 11:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:
I kod mene Zlaj sumnja na isti problem, ali moj ne cuka u vožnji nego samo ima problem sa paljenjem, treba mu malo duže da upali na toplo ili cca 10 min. Kad dodam gas pri paljenju, onda upali, što nikad nisam trebao raditi u prijašnjim autima (bez frgića). Budem vidio, nisam ovaj tjedan uspio otići na dijagnostiku u Vž, a u zagrebu mi se neda.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 8:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije ni zayin cukao probaj poromjenit >FPR bit che to ok :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 8:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:
I kod mene Zlaj sumnja na isti problem, ali moj ne cuka u vožnji nego samo ima problem sa paljenjem, treba mu malo duže da upali na toplo ili cca 10 min. Kad dodam gas pri paljenju, onda upali, što nikad nisam trebao raditi u prijašnjim autima (bez frgića). Budem vidio, nisam ovaj tjedan uspio otići na dijagnostiku u Vž, a u zagrebu mi se neda.
To su i kod mene simptomi bili i 99% je FPR, cijena je negdje oko 600kn.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 1:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
mozda su ti filteri od plina zmazani?

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan