Sada je: sub tra 27, 2024 2:56 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub vel 04, 2012 1:14 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Ukratko, evo problema..

Kako su niske temp, malo teže pali (2.0D 2005) pa sam ga morao par puta verglati.
i takon nakon 2-3 poduža verglanja, auto upali i baci mi poruku alarm system service required.

napravio sam par km i onda ga ugasim i kad sam ga palio nakon nekih 5 minuta, upali bez verglanja i nema poruke..
bio sam vrlo sretan, al nije dugo trajalo..

Palim ga danas opet i nakon par podužih verglanja je počeo izbacivati razne poruke antiskid temporary off i alarm system service required.

antiskid radi normalno jer sam se vozio i sve je ok i nema poruke, al ovo za alarm je ostalo..
probao sam ga samo ugasiti i upaliti al ista stvar, poruka stoji..
nije onaj crveni uskličnik u trokutu, nego onaj i u kockici.

dal je netko imao sličnih problema i koje je eventualno rješenje ovog problema?

auto se normalno zaključava i ona dioda za alarm normalno svijetli.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 04, 2012 1:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Provjeri akumulator.Vjerojatno je pri kraju

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub vel 04, 2012 1:45 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
pod provjerim misliš na to da izmjerim napon jel tak???
iskreno ima godinu i pol dana banner 80Ah, ali je u međuvremenu riknuo alternator, nije punio akumulator pa je moguće da se onda već djelomično praznio bez punjenja...
a iskreno i ja sam sumnjao da je to, jer kako ga moram verglati i meni smrdi da loš akumulator...
ako je to, onda ok, kupim novi, zamijenim nadam se da će biti sve ok...


Vrh
   
PostPostano: ned vel 05, 2012 11:45 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ne samo napon nego i kapacitet akumulatora.I da to što nije alternator punio ga je sj....

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 05, 2012 1:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Dobro nenad veli, ja isto još vozim na starom aku dok ne izda, a kad je krepo regler na alternatoru ubio sam aku, tj vozio sam na njemu dok se motor nije ugasio.
Sad samo čekam da popusti na ovim hladnoćama


Vrh
   
PostPostano: ned vel 05, 2012 4:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Svaki klasični automobilski akumulator strada kada mu napon padne ispod 10V. Znači kada ga isprazniš toliko da se motor ugasi :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon vel 06, 2012 11:35 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
ok, hvala na pomoći..

gdje (i kako, valjda postoji neki uređaj) mogu izmjeriti kapacitet??

a jel bi pomoglo da ga stavim na punjač, pa da drži još neko vrijeme??
da li ga uopće smijem puniti?, mislim da je suhi, nema onih čepova gore...

(nisam baš doma s akumulatorima)


Vrh
   
PostPostano: pon vel 06, 2012 11:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Možeš ga puniti,ali su ti i otišle baterije u alarmu,zato imaš onu poruku.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon vel 06, 2012 12:44 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
kako riješiti (zamijeniti) te baterije u alarmu???
kad sam ga opet palio nije više pisalo, al nakon verglanja, opet se pojavi, pa onda kad ga ugasim i upalim nestane..

jel se mogu samo te baterije zamijeniti????

probat ću s punjenjem za koji tjedan ako do onda ne rikne (punjač mi nije u zg, nego na "selu")..


Vrh
   
PostPostano: pon vel 06, 2012 2:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ukratko, evo problema..

Kako su niske temp, malo teže pali (2.0D 2005) pa sam ga morao par puta verglati.
i takon nakon 2-3 poduža verglanja, auto upali i baci mi poruku alarm system service required.

napravio sam par km i onda ga ugasim i kad sam ga palio nakon nekih 5 minuta, upali bez verglanja i nema poruke..
bio sam vrlo sretan, al nije dugo trajalo..

Palim ga danas opet i nakon par podužih verglanja je počeo izbacivati razne poruke antiskid temporary off i alarm system service required.

antiskid radi normalno jer sam se vozio i sve je ok i nema poruke, al ovo za alarm je ostalo..
probao sam ga samo ugasiti i upaliti al ista stvar, poruka stoji..
nije onaj crveni uskličnik u trokutu, nego onaj i u kockici.

dal je netko imao sličnih problema i koje je eventualno rješenje ovog problema?

auto se normalno zaključava i ona dioda za alarm normalno svijetli.
Kako ga duže verglaš auto gasi pojedine sustave koji troše struju kako bi imao dosta za sami start automobila.Kasnije sve normalno radi jer kad upališ automobil dobiješ dosta energije za ostale sustave.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 03, 2013 11:30 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 12:14 pm
Postovi: 35
Vozi: XC70 2.5T
Lokacija: Republika Pešćenica
pojavio mi se isti problem "Alarm system service required", rastavio sam modul sirene i vidim da su baterije (3x2,4 V NiMH) procurile.
Sad me zanima da li je moguće staviti li-ion bateriju (7.2 V) u dobrom stanju iz rashodovane kamere? Da li će struja punjenja vrlo brzo uništiti bateriju ili ona ima u sebi ugrađenu zaštitu od "prepunjenja"?
Bateriju bi montirao van kućišta modula tako da imam lakši pristup pri slijedećoj izmjeni i kontroli.

_________________
Kraljevstvo za T


Vrh
   
PostPostano: čet sij 03, 2013 11:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Možeš staviti Litij-ionsku bateriju i struja punjenja je ionako limitirana sklopovima prije baterije ali ako staviš bateriju van lopov će imati lakši pristup (ako se bojiš) ako je samo do toga da ne daje poruke Ok.

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: pon sij 30, 2023 11:06 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Isti problem, još od 2016., ali javi se jednom u nekoliko mjeseci, traje dvije-tri kratke vožnje (cca 2 dana), pa se sam od sebe izgubi (poništi), te tako do prošlog utorka, od kad se više nikako neće i ne da poništiti. Lampica na tabli za motor se ne gasi nikako više. (Alarm=>"tipfeler" =>) ABS/ANTISKID system service required
Problem je jer sutra je zadnji dan za napraviti „tehnički“.
Još 2017. u servisu u Zadru stric mi je usput našao i tu grešku, ali zbog hitroće postupka nismo stigli dogovoriti da i nju maknu (rekao je da mi senzor u desnom prednjem kotaču javlja grešku i da ga treba zamijeniti). U četvrtak sam navečer s kineskim Konnwei OBDII plavozubim i Torqueom poništio grešku P1934 u sustavu, ispitao napajanje na senzoru i svejedno ista greška na displayu, a i lampica svijetli, a u sustavu ništa. Usput sam i potražio s vanjske strane nazubljeni prsten, no ne vidim izvana zupce, samo prsten. Svejedno sam napamet sa sprayem za kontakte dobro našpricao raspor ne bih li isprao masnoće i hrđu, ako bi to smetalo. U jutro sam naručio novi senzor. U subotu sam zamijenio senzor, ... i... ništa. Sve po starom. S OBDII plavozubim i Torqueom sam ponovo našao i poništio istu grešku u sustavu, no na ploči i dalje stoji isto, + i alarm ostaje na LCD displayu, a u programu nema više greške. Opet vožnja, greške nema. U nedjelju opet greška u sustavu, poništavanje ... u sustavu je nema, ali ostaje na displayu i na lampici. Karambitis. Na Youtubeu nađem da mogu biti loši kontakti na CEMu, pa sam i njega navečer skinuo, sve oprao sprayom za kontakte, no nikakve promjene. Danas sam ovdje vidio i taj problem s akumulatorom. Moj akku.. je za sad još zadovoljavajući, no prtljanjem po OBDu najednom mi se javio i alarm za niski napon na akku.. i poruka alarm system service required, ali samo jednom jučer, i jednom jutros, te ga poslije danas nije bilo. Sad akku stavljam na punjač do sutra u jutro, možda ... ? Našao sam i moguću grešku na: http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t ... t=antiskid : sas senzor(to u volanu), za to još nisam nikad čuo ni pročitao, vidio nigdje, pa mi ništa od toga nije jasno, pa bih molio kratko objašnjenje, kako se uklanja ta greška i koji rezervni dio se/ako se mijenja. Dakle, ili taj „sas“ ili prsten? Prsten bi trebao biti unutar glafčine, iza diska, a ne izvana (dakle izvaditi poluosovinu iz ležaja – hm.. za Vadis/Vida moram ponovo instalirati WinXP i program, a već sam se ponadao da mi nikad više neće trebati) ? Ili treba otići na ozbiljni OBDII dijag. uređaj i resetirati i sustav, i ploču?!? Senzor je jednaki ATE i model kao i stari koji je skinut. Ima li što još? Stražnji senzori? Valjda ih nemam?
P.S.: Već me godinama provociraju kad ću nabaviti novoga „jelenka“, a moj siroti je još skoro kao nov, barem limarija, auspuh i čep od rezervara :) Samo su greške u računalu stare, na svu sreću :) :)
P.P.S.: Sutra se, čini mi se ide s crnim flasterom preko lampice na tehnički :) :) :) :)
P.P.P.S.: Unatoč toj grešci, ABS i dalje radi besprijekorno, i motor ne gubi snagu, kako je to znalo biti prije, dok se alarm javljao, i prije nego se gasio. Jedino se tempomat ne da uključiti još uvijek nikako.


Zadnja izmjena: Ante Knj, dana/u sri vel 01, 2023 7:11 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: uto sij 31, 2023 1:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Jebt kakve veze ima ABS senzor sa greškom alarma????? Ta greška je jel je riknula baterija u alarmu i auto radi s tim bez problema , treba auto spojiti sa Volvo vidom i onda ćeš točno znati kaj ga j


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 31, 2023 2:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A ova greška p1934 ti je ako je taj tvoj obd scener tocan da ti fali aditiva za dpf


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan