Paaaaaaa, i da i ne. Naime ovak,
tu je TUV statistika za S/V40 modele. Iz nje je vidljivo da su se raniji modeli kroz vrijeme više kvarili nego noviji (govorim o PhI i PhII). Ali generalno gledano nisu uopće loši. E sad ono gdje su S/V40 "pljusnuli" je ADAC-ov test pouzdanosti. A opet na onom Warranty Direct-a ispao je sasvim solidan, drugi europski auto i 15-ti po redu. . No ako se pogledaju statistike dosta često ispada da je upravo taj model najpuzdaniji od svih Volvovih modela. Moglo bi se to pripisati tome što je rađen u zajedničkoj tvornici s Mitsubishijem (NEDCAR) pa se njihova pedantnost kvaliteti primila i na serije S/V40. No nisu ni ostali modeli Volva loši. Kako u kojem istraživanju. U stvari iz ovih zbunjujučih statistika se može samo jedno zaključiti, da ništa nije jednoznačno. Ponekad je Volvo dobar a ponekd loš. Slično je i s ostalim markama. Ja bih na to gledao ovako. Iz ovih statistika, kad ih sve zbrojite, možete zaključiti kolika je vjerojatnost da će se auto koji namjeravate kupiti ili koji već vozite, pokvariti. Ta vjerojatnost ili postotak varira od 40% za najlošije aute starosti 10-11 godina do 2% za najpouzdanije stare 2-3 godine. Govorim o TUV-ovoj statistici koja mi se čini najpotpunija i najrazrađenija. E sad statistika je egzakna znanost samo je interpretacija njezinih podataka vrlo fluidna kategorija. Nekima ovi podatci ne znače ništa i kupiti će Fiata Bravu starog 8 godina bez da trepnu okom, a neki će dobrano promišljati između Volva i Honde ili Toyote. No na kraju auti se kupuju srcem. Priznali vi to ili ne.