Sada je: pon tra 29, 2024 1:30 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 30 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned sij 15, 2012 3:36 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 06, 2009 9:28 am
Postovi: 29
Dragi forumaši,
dugo se nisam javio jer nisam imao problema sa mojim XC 90.(od 2009).Ali došlo je vrijeme za probleme pa evo o čemu se radi.
Odem na put sa femily(skijanje) i 2 km prije cilja na planinskom prijevoju,možda netko zna za Passo Furcia,Kronplatz,XC 90 stane.
Naime počeo je pri vrhu gubiti brzinu i nisam uspio prijeći preko i uhvatiti se nizbrdice.
Odmah sam skužio da je problem u automatskom mjenjaču,stoji u D,dajem gas a on ni makac.
Da ner pišem litanije ,došao sam do cilja uz pomoć frenda koji me došlepao.
Kada se auto ohladio,cca 30 min,sve je normalno radilo.
Jučer sam se vratio doma bez problema sa 400 km puta.Pri velikim usponima osjeti se miris bakelita kao da pali lamele.

Ima li netko kakvih iskustava i kome da se obratim u PGŽ.Volvo "Draga "ne dolazi u obzir.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 4:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
za početak dali ima dovoljno ulja u mjenjaču i kad je i da li je ikad i sa kakvim uljem mijenjano :?: Orginal volvovo nije ok,na žalost.Bilo več puno priče o tome ovdje.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 6:43 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 06, 2009 9:28 am
Postovi: 29
Pa što se tiče mjenjanja ulja u mjenjaču ne znam taj podatak iz razloga što sam ja vlasnik 4 g i koliko je meni poznato nisam na fakturama iz ovlaštenih servisa vidio stavku zamjene ulja u mjenjaču.Inače servise radim u Ljubljani i Mariboru
Dakle za predpostaviti je da nije mjenjano.Jedno vrijeme sam primjećivao da prilikom šaltanja D,N,R ili N,D postoji jedan lagani udarac prilikom spajanja ali se to kasnije izgubilo.Sada se to ne čuje ali se čuje klik-klak kad se u D stišće pedala od kočnice.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 8:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Koliko km ima auto :?: I probaj provjeriti stanje ulja u mjenjaču.Ono to se provjerava dok motor radi

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 9:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako se čuje ili se čulo lupanje prilikom mijenjanja brzina ,mjenjač treba na reparaturu,nema pomoći ni sa uljem novim, ni sa novim softverom,provjereno

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 11:04 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 06, 2009 9:28 am
Postovi: 29
Zaboravio sam nešto vrlo bitno,
Na displeju se pojavila poruka Transmission Servis Reqired, a prije nje Time for regular service.
Mislim da ove dvije poruke nisu vezane.
Inače,auto ima 235 000 ,kupio sam ga sa 174 000 i redovito ga održavam što u ovlaštenom servisu što kod privatnika.
Danas sam ga normalno vozio po gradu ali u opciji manualno,da ga ne opterećujem sa previše mjenjanja brzina u opciji automatik.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 11:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Najprije moraš u servis da ti netko očita grešku na mjenjaču pa dalje odlučivati o sljedečim koracima

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 10:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Orginal volvovo nije ok,na žalost.Bilo več puno priče o tome ovdje.
Ne valja im ulje? Ili mislis na ono sto su u servisu stavljali krivo?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 11:53 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Orginal volvovo nije ok,na žalost.Bilo več puno priče o tome ovdje.
Ne valja im ulje? Ili mislis na ono sto su u servisu stavljali krivo?
da malo više čitaš forum znao bi več za taj problem ;)

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 12:03 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet stu 27, 2009 6:39 pm
Postovi: 371
Vozi: Volvo V 70 2.5 T
Lokacija: Zagreb
Add me to the list of surprised (yep, did not hear about the transmission problems until after the fact) Volvo XC90 owners. With 44k miles, my 2004 XC90 gearbox blew out yesterday and now I am looking at a $7k plus bill to replace/fix it. I am shocked Volvo has not addressed this problem with a recall after reading online about all of the problems people are having. This is supposed to be a LUXURY CAR AND BRAND! Volvo should act like it if they really want to compete with BMW, Mercedes and Audi. Just incredibly disappointing!

Primjer 2!
T6 XC90 2005 mine was slipping through the gears and the “transmission service Urgent.” sign came on the other day and we took it to parkside Volvo and they tried to charge £200 to tell me that i needed a new gearbox at a cost of £ 5850 we complained and they offered 10% discount!!! we are looking at alternatives – that really is shocking shame as they are great cars but this leaves a bad taste in your mouth and a hole in your wallet !!

Samo neki primjeri sa stranih foruma , ima ih na moju i našu žalost jako puno. Osim što je popravak, ili ne daj Bože zamjena getribe izuzetno skup i to ne samo za naš standard, već i za puno bogatije nacije , može biti i jako opasno. U tvom slučaju čini mi se da je najbolja prilika već propuštena , trebalo je u povratku ipak svratiti u neki od Volvo servisa, vjerojatno ih je bilo ili u Austriji ili u Sloveniji. Čisto da provjere razinu ulja u aut. getribi, jer po ustanovljenom smradu iz getribe, lamele su ostale bez dovoljne količine ulja. A to traži malo veći servis.Izmjena ulja, odnosno tzv. ispiranje getribe neće puno pomoći, bojim se. Smeće od potrošenih lamelica traži temeljito čišćenje cijele unutrašnjosti getribe, a moguće i zamjenu istih.
Po mome skromnom mišljenju, ne čekati ni časa, a pogotovo ne voziti se po gradu s tim stanjem getribe. Odmah u neki Volvo servis, ili još bolje , k najboljem na dijagnostiku , a to je naš Nenad. Ako imaš puno sreće, bit će samo ulje...a Nenad jako dobro zna da originalno ulje i nije neka sreća, tu se Volvo baš i nije proslavio.

_________________
Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 12:29 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 06, 2009 9:28 am
Postovi: 29
Definitivno ,svaki od Vaših odgovora je dobro došao.
Poslao sam upit u najbliži Volvo servis,a to je U Pazinu,pa čekam da vidim hoće li se netko pozabaviti mojim mail-om.
U svakom slučaju moje skromno mišljenje je da bi ulje i navjerojatnije lamele trebalo promijeniti samo me interesira koji je to red veličine što se tiče financijske strane:
1.Volvo servis------------- kn
2.Privatni aranžman-------- kn

Budite nježni ili opcija najjeftinije i najskuplje.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 3:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Citat:
Orginal volvovo nije ok,na žalost.Bilo več puno priče o tome ovdje.
Ne valja im ulje? Ili mislis na ono sto su u servisu stavljali krivo?
da malo više čitaš forum znao bi več za taj problem ;)
Je, pa neki od nas i rade pa nemaju vremena citat cijeli forum :lol: Dakle, i ulje im je shebano... Eh taj volvo :mrgreen:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 3:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Kaj bu sad tek jadni Bela... :snooty:


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 3:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Definitivno ,svaki od Vaših odgovora je dobro došao.
Poslao sam upit u najbliži Volvo servis,a to je U Pazinu,pa čekam da vidim hoće li se netko pozabaviti mojim mail-om.
U svakom slučaju moje skromno mišljenje je da bi ulje i navjerojatnije lamele trebalo promijeniti samo me interesira koji je to red veličine što se tiče financijske strane:
1.Volvo servis------------- kn
2.Privatni aranžman-------- kn

Budite nježni ili opcija najjeftinije i najskuplje.
1. Volvo servis........nemam toliko brojki na tastaturi.

2. Privatni aranzman....od 10-12.000 kuna pa na vise. Varazdin je najpovoljnija destinacija koliko sam ja procitao tu na forumu.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pon sij 16, 2012 4:55 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 06, 2009 9:28 am
Postovi: 29
Poslušah Nenadov savijet i kontaktirah ovlašteni Volvo servis u Pazinu"Ris".
Dao im sve podatke i dobio sljedeću ponudu:
Na automatskom mjenjaču koji se nalazi na vašem vozilu moguće je zamijeniti ulje, što bi u našem servisu iznosilo: ULJE MJENJAČA 6 L…………289,44 kn
SITAN MATERIJAL……………………………….30,50 kn
POSAO 2 SATA………………………………….492,00 kn
UKUPNO……………………………………………811,94 kn
Ako se ova mjera pokaže nedovoljnom za pravilno funkcioniranje mjenjača, što bi značilo da su unutar mjenjača nastala oštećenja pojedinih dijelova,
nažalost u Volvo servisu se ne mogu dobaviti zamjenski dijelovi za popravak datog mjenjača, nego je potrebno zamijeniti kompletan mjenjač.
Je li moguće da se na getribi ne može ništa raditi,odnosno mijenjati ??????
Recite da nije istina!!!!! :? :oops:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 30 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan