VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7902
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  AP610 [ čet sij 12, 2012 4:32 pm ]
Naslov:  DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Kao i sto sama tema kaze da li ugraditi auto gas u Volva v40 2.0 103 kw ili ne. Dobro bi mi dosla vasa iskustva na ovu temu. kazu ako ugradim sekvent sistem preko kompjutera on ce tek kad postigne odredenu radnu temperaturu da prebaci na plin a do tada ide pod saugom na benzin, a najvise trosi dok je pod saugom zimi, a moje relacije svakodnevne su kratke do dva kilometra pa me to i odbija stace mi plin kad cu svakodnevno do posla ici na benzinu. Molim za vase misljenje i iskustvo. Pozdrav.

Autor/ica:  danchi [ čet sij 12, 2012 4:55 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Preračunaj uloženo-dobiveno pa odluči...

Autor/ica:  skyline [ čet sij 12, 2012 5:17 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

sva 3 auta koje sam na sekvent plin imao i vozio su nakon max 500 metara prebacivali na plin ako su temperature napolju do oko minus 5, dakle, najveci opseg godisnjih temperatura.
sto je toplije, brze prebacuje, a temperatura prebacivanja se definise u podesavanjima instalacije.

auto ce hladan voziti pod sauhom bez obzira na gorivo koje sipas.

naravno, sto duze relacije, veca je usteda jer se manje vozi na benzin, ali plin je uvek isplativa investicija, samo je pitanje da li ce se isplatiti nakon 5, 10 ili 20 000km

Autor/ica:  Josip [ pet sij 13, 2012 11:05 am ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

evo da se i ja malo ubacim kad se govori o plinu...

kako se ispravan t4 (s40) motor nosi s plinom?
i kolko ti motori obično traju odnosno da li je 210 000 km puno za taj motor ili bi se već polako trebalo razmišljat o polugeneralki ili nečem većem? znam da je svaki motor drugačiji ali ako netko ima iskustva molio bi da napiše jer me zanima kupnja tog auta i ugradnja plina
hvala

Autor/ica:  zcesi [ pet sij 13, 2012 2:20 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Prebacivanje na plin je kod radne temperature motora 40°C

Autor/ica:  skyline [ pet sij 13, 2012 3:08 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

temperatura se definise prilikom podesavanja plinskog ECU-a i moze biti bilo koja vrednost

Autor/ica:  jazmi [ pet sij 13, 2012 4:32 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Citat:
temperatura se definise prilikom podesavanja plinskog ECU-a i moze biti bilo koja vrednost
Koja je najniza vrijednost? Volio bih da moj prebacuje malo ranije

Autor/ica:  skyline [ pet sij 13, 2012 6:35 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

zaista ne znam, ali mislim da na 30ak stepeni bez problema bi trebalo da radi. ja sam palio i na plin direktno kad je napolju bilo i ispod 10 stepeni
malo se joguni ali radi

zaboravljate da brdo ljudi koji furaju old school venturi sisteme na stojadinima, ladama... su zaboravili gde se sipa benzin u auto :)
ali dobro, ovo su savremenij sistemi motori i vole kada pale na benzin
mislim da vecina majstora po difoltu podesava na oko 35 stepeni, ali treba proveriti
na ovim jutarnjim temperaturama ne bi trebalo da prebacivanje traje duze od minuta
neki sistemi se mogu i vremenski definisati

Autor/ica:  danchi [ pet sij 13, 2012 10:15 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Mislim da Marty ima najtočnije odgovore na ova pitanja.Meni je osobno na V40 plin napravio dosta sranja na motoru ali to pripusujem lošoj ugradnji,odnosno bolje rečeno nedoraslost problematici.

Autor/ica:  skyline [ pet sij 13, 2012 11:22 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

kakvih sranja?

Autor/ica:  v850 [ sub sij 14, 2012 5:23 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

DA

Autor/ica:  MARTY [ ned sij 15, 2012 12:49 pm ]
Naslov:  Re: DA ili NE auto gas u Volva v40 2.0 103 kw

Citat:
moje relacije svakodnevne su kratke do dva kilometra pa me to i odbija stace mi plin kad cu svakodnevno do posla ici na benzinu
Za ta dva kilometra se neisplati ni paliti auto jer ga ne stigneš ni zagrijat na radnu temp. a to mu baš nije preporučljivo.
Sa druge strane sumnjam da dnevno radiš samo 4-5km.
Plin je kao prvo ekološki prihvatljiv energent ako mislimo na očuvanje okoliša i činjenica je da je isplativiji od benzina,
isplativost ovisi o godišnjoj kilometraži.
Citat:
Koja je najniza vrijednost? Volio bih da moj prebacuje malo ranije
Najniža vrijednost tvorničkih postavki je 25 stupnjeva.
Najniža moguča vrijednost koja se može postaviti je 0,u tom slučaju piči odmah na plin(nije preporučljivo)
Ovisno o autu i zagrijavanju istog,kilometraži koja se radi u jednom smjeru na tom vozilu
raspon kojim ja baratam je 20-40*C
Citat:
Prebacivanje na plin je kod radne temperature motora 40°C
To je vrijednost za cijelu sezonu ali može i u ljetnim mjesecima biti postavljena na 15-tak stupnjeva
ako uzmemo u obzir da je i sama vanjska temperatura viša,ovisno o servisu koji radim na pojedinim vozilima
spajam obavezno i komp te korigiram mapu i prebacivanje kao i samu vrijednost pritiska plina.
Pri radnoj temperaturi motora 40 stupnjeva,temperatura isparivača je 10-tak stupnjeva niža a temp plina
ovisno gdje je senzor je još 10-tak stupnjeva manja,kod potpunog zagrijavanja motora temp. isparivača se
izjednači ali temp samog plina prema railu je manja što se također da korigirati u softwareu.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/