Sada je: ned tra 28, 2024 1:47 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: 940 crash test
PostPostano: sub lis 13, 2007 11:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Crash test Volvo 940 vs Renault Modus
http://www.youtube.com/watch?v=P0XPbydQPIo

Grozno! :shock:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon lis 15, 2007 10:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Crash test Volvo 940 vs Renault Modus
http://www.youtube.com/watch?v=P0XPbydQPIo

Grozno! :shock:
Tu su dva svijeta, u pomaku od 10-ak godina!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 15, 2007 8:26 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Trebali su se možda pogoditi direkt jedan u drugog, a ne 50%

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 15, 2007 10:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Brijem da je rekao 15 godina, a i nek se sad zabije u V70 8) :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 15, 2007 11:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Pa nisu isti CRASH testovi isti danas i prije 15 godina,neka najde jos jedan auto druge marke i istog godista kao VOLVO pa neka onda naprave TEST :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

To je slicno ko da si stavio TUAREG vs. VARBURG :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 16, 2007 8:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pa nisu isti CRASH testovi isti danas i prije 15 godina,neka najde jos jedan auto druge marke i istog godista kao VOLVO pa neka onda naprave TEST :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

To je slicno ko da si stavio TUAREG vs. VARBURG :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
To je i bila poanta ovog testa. Da se pokaže koliko su novi auti čvrći i sigurniji nego i najsigurniji auti od prije 10-15 godina. Pa bio to i Volvo. Istina je da su nekad testovi bili pri manjim brzinama, ali eto stvari idu naprijed pa tako i kriteriji za crash testove. Što ukljućuje i brzinu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 16, 2007 11:03 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sub svi 26, 2007 10:34 pm
Postovi: 204
Citat:
To je i bila poanta ovog testa. Da se pokaže koliko su novi auti čvrći i sigurniji nego i najsigurniji auti od prije 10-15 godina. Pa bio to i Volvo. Istina je da su nekad testovi bili pri manjim brzinama, ali eto stvari idu naprijed pa tako i kriteriji za crash testove. Što ukljućuje i brzinu.
Neki jesu sigurniji, neki nisu, sad tko zna kolko tu ima muljaža i lobiranja od strane Renaulta da neki takav "nezavisni" studio il što već napravi takav test, možda da ga je Volvo radio možda bi drugačiji bili rezultati

_________________
740 GL 2.4 TurboLUEL 1989. - 2015.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 19, 2007 9:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Citat:
Pa nisu isti CRASH testovi isti danas i prije 15 godina,neka najde jos jedan auto druge marke i istog godista kao VOLVO pa neka onda naprave TEST :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

To je slicno ko da si stavio TUAREG vs. VARBURG :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 30, 2007 10:21 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Nije baš da sam potpuni lajbek kad su u pitanju auti. Tim više kaj to pratim, šerafim, vozim, kupujem-prodajem godinama i na kraju sam ipak nekakv dipl.ing. strojarstva. Uz sve to nije mi palo na pamet da bi to moglo ovako izgledat. Ovo je potop svih mojih teza da je sigurnije u 10g starom "pravom" autu nego u novom male klase pa makar i sa 5 zvjezdica na NCAPu.

Jedina stvar koja može izvući volvo je retardacija koja ja bila znatno veća u Modusu nego u Volvu, a to je ono što dovodi do smrtnih posljedica. Pogotovo na način kako je to izgledalo sa Modusom. Gledao sam bez tona (jbga mali spava) pa ne znam jel to frajer spominjao, ali to bi mogao biti razlog da putnici u Modusu prođu puno lošije.

Zaključak: još uvijek nemrem verovat!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 30, 2007 11:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Sve u svemu ima i tu puno caka ( pogledajte film malo bolje i pratite glave putnika u oba vozila ) u Volvu praktički ni netrebaju Airbag-e, tak da te ozljede noga u Volvu su male naspram ozljeda u Modusu zbog naglog zaustavljanja i okreta za 180.

Oni su sve prikazali ali nisu prikazali na lutkama kakve ozljede imaju...???


Volvo se je skršil ko konzerva iz razloga što Modus ima onu polugu ispod branika koja je najvjerojatnije iz najjačeg čelika (kao kod Volva novije generacije) i ta šipka usmjerava potisak po cijeloj širini auta, a 900 to nema pa je pritisak bio samo po polovici auta.

Netko je postavio pitanje kaj bi se dogodilo da je sudar bio direkt ?, bilo bi pizdarije za Modus......

Ovo nisam napisal zato kaj volim Volvo, nego iz razloga kaj imam osječaj da je to netko dobro platil ( tu mislim na one koji su nam u reklamama za svoje automobile ukrali slogan Sigurnost i lutku )


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lis 31, 2007 9:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Pa nisu isti CRASH testovi isti danas i prije 15 godina,neka najde jos jedan auto druge marke i istog godista kao VOLVO pa neka onda naprave TEST :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

To je slicno ko da si stavio TUAREG vs. VARBURG :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ne znam dali ste skužili ovaj test je izveden sa 60 M/h. To je 96 km/h. dakle dosta iznad trenutno važećih brzina za testove. Normalno da tu nema izgleda za preživljavanje ni u jednom od automobila. Ni onim najmodernijim. Auti koji bi pri tim brzinama bili sigurni kod sudara vjerojatno bi bili križanci između airbag-a dimenzija manjeg autobusa i onog što se danas podrazumijeva pod prevoznim sredstvom. Dakle totalno nepraktični i glomazni.
No pitanje je da li će se ikada automobili testirati na većim brzinama kod crash testova. Vjerojatno neće. Zašto? Pa zato jer je još početkom 90' godina prošlog stoljeća PSA radio jednu studiju, koja je pokazala da se 70% svih nesreća događa u gradovima i to pri brzinama do 70-80 km/h i to pri tzv. Offset (udarac ne direktno nego s 1/3 prednjeg dijela). Upravo onako kako i NCAP provodi testiranja. Pri tim brzinama moguće je sačuvati ljudski život. U nekim situacijama. Iznad tih brzina biomehaničke karakteristike čovjeka su na svojim limitima. Iako zaštite u Formuli 1 i to dovode u pitanje. No Formula 1 je jedno, a osobni automobil sasvim nešto drugo, premda su mnoge stvari koje se tiču sigurnosti (više aktivne, nego pasivne) došle upravo iz motor-porta u serijsku proizvodnju.
Volvo koliko ja znam tu ide puno dalje nego NCAP, i prikuplja podatke iz „pravih“ nesreća i na temelju njih vrši crash testove iz različitih kutova i situacija. Elk test (sob) je samo jedan od njih. Dakle NCAP definitivno pokazuje i relativne i apsolutne vrijednosti u crash testovima i doprinosi sigurnosti u automobilu. Ali samo u jednoj specifično, mada i po statistici najčešćoj situaciji kod sudara.
I još jedna stvar. Možda je nekog od nas pogodio u sridu ega podatak da je Volvo u testu razvalio jedan Renault Modus. No to je tako kad se stvari vade iz konteksta. Naime kad je proizveden 740/760 je vjerojatno bio nešto najsigurnije što se novcem moglo kupiti u tom trenutku a da je vozilo po cesti. BMW e34 je izašao malo kasnije (1988) pa je samim tim i malo sigurniji. Mada se to baš u ovom testu i nije vidjelo. Dakle stvari treba oprezno vaditi iz konteksta vremena.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Zadnja izmjena: dgovorcin, dana/u sri lis 31, 2007 12:55 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lis 31, 2007 12:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Sve u svemu ima i tu puno caka ( pogledajte film malo bolje i pratite glave putnika u oba vozila ) u Volvu praktički ni netrebaju Airbag-e, tak da te ozljede noga u Volvu su male naspram ozljeda u Modusu zbog naglog zaustavljanja i okreta za 180.

Oni su sve prikazali ali nisu prikazali na lutkama kakve ozljede imaju...???


Volvo se je skršil ko konzerva iz razloga što Modus ima onu polugu ispod branika koja je najvjerojatnije iz najjačeg čelika (kao kod Volva novije generacije) i ta šipka usmjerava potisak po cijeloj širini auta, a 900 to nema pa je pritisak bio samo po polovici auta.

Netko je postavio pitanje kaj bi se dogodilo da je sudar bio direkt ?, bilo bi pizdarije za Modus......

Ovo nisam napisal zato kaj volim Volvo, nego iz razloga kaj imam osječaj da je to netko dobro platil ( tu mislim na one koji su nam u reklamama za svoje automobile ukrali slogan Sigurnost i lutku )
Posto nisam ko ti autom industriji, nisam toliko na te detalje obratio paznju!
Imao sam taj osjecaj gledajuc film, mislim na to sa glavom i sa nogama, ali to sa celicnim profilom mi nije odmah palo na pamet, posto ga imaju svi noviji auti! A to sa placanjem te emisije (5-th Gear) ti nije krivi put, jer mi vec ide na k...c reklama mi smo najsigurnij i lutke i sva sranja, kad se zna tko je sve djidje-midje u sigurnosti izumio, implementirao i koristio.

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lis 31, 2007 1:18 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
TO sve stoji kaj ste napisali, a posebno ono sa trzajem / usporenjem koje je kod Modusa veće i u konačnici (osim nogu) su lutke vjerojatno bolje prošle u Volvu. Ipak, iako uzimajući sve to u obzir osaje mi ipak čuđenje da je Modus ipak razvalio volvo. Koliko god to boli priznati (barem mene). I možemo sada pisati da je to zbog štange, nove tehn., tko je to smislio i sl...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lis 31, 2007 1:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Sve u svemu ima i tu puno caka ( pogledajte film malo bolje i pratite glave putnika u oba vozila ) u Volvu praktički ni netrebaju Airbag-e, tak da te ozljede noga u Volvu su male naspram ozljeda u Modusu zbog naglog zaustavljanja i okreta za 180.

Oni su sve prikazali ali nisu prikazali na lutkama kakve ozljede imaju...???


Volvo se je skršil ko konzerva iz razloga što Modus ima onu polugu ispod branika koja je najvjerojatnije iz najjačeg čelika (kao kod Volva novije generacije) i ta šipka usmjerava potisak po cijeloj širini auta, a 900 to nema pa je pritisak bio samo po polovici auta.
Baš tako, meni se nekak čini da je to fino izrežirano, i nekako mi je unatoč okretu modusa za 180 stupnjeva malo čudna inercija, volvo je teži barem 300kg, zakoni fizike nešto imaju reći o tome. Uostalom i mjesta udara su zanimljiva, modusu je udar točno po pola auta, na volvu je to manje od pola, oko trećine, i to nešto znači. Kiki, jel 940 ima onu cjev od 5/4 cola po sredini vrata? Mislim da bi ta cjev trebala prenesti udar na štok, to se tu nije desilo nego su se vrata spigala ko da su od papira a štok je manje više ostao na mjestu?
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lis 31, 2007 1:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Jesu felge dobre? 8)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan