Citat:
Sve u svemu ima i tu puno caka ( pogledajte film malo bolje i pratite glave putnika u oba vozila ) u Volvu praktički ni netrebaju Airbag-e, tak da te ozljede noga u Volvu su male naspram ozljeda u Modusu zbog naglog zaustavljanja i okreta za 180.
Oni su sve prikazali ali nisu prikazali na lutkama kakve ozljede imaju...???
Volvo se je skršil ko konzerva iz razloga što Modus ima onu polugu ispod branika koja je najvjerojatnije iz najjačeg čelika (kao kod Volva novije generacije) i ta šipka usmjerava potisak po cijeloj širini auta, a 900 to nema pa je pritisak bio samo po polovici auta.
Baš tako, meni se nekak čini da je to fino izrežirano, i nekako mi je unatoč okretu modusa za 180 stupnjeva malo čudna inercija, volvo je teži barem 300kg, zakoni fizike nešto imaju reći o tome. Uostalom i mjesta udara su zanimljiva, modusu je udar točno po pola auta, na volvu je to manje od pola, oko trećine, i to nešto znači. Kiki, jel 940 ima onu cjev od 5/4 cola po sredini vrata? Mislim da bi ta cjev trebala prenesti udar na štok, to se tu nije desilo nego su se vrata spigala ko da su od papira a štok je manje više ostao na mjestu?
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?