VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Volvo-općenito http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7634 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | OKLA [ uto stu 15, 2011 2:16 pm ] |
Naslov: | Volvo-općenito |
Kupio sam nedavno V70 2,4 bifuel i jako sam zadovoljan. Auto ima 180000 km i apsolutno sve je ko novo. Nije mi jasno čitajuči mnoge postove o kvarovima automatskih getriba, poluosovina i raznoraznih drugih stvari, s obzirom da mnogi spominju kilometražu oko 200000 , kako je moguće da su kvarovi toliko česti??? Da li je razlog "skidanje" km, ili upitna kvaliteta. Moj razlog kupovine Volva upravo leži u povjerenju u švedsku kvalitetu jer i sam radim, servisiram švedsku Husqvarnu 30 godina, koja je zasigurno top u kvaliteti u segmentu uređaja za održavanje okoliša. S obzirom da su to poslovne limuzine za koje je u normalnom svijetu sasvim uobičajeno da godišnje naprave i po 100000 km, nakon 2-3 godine auto bi bio zrel za potpunu reparaturu. Ajde stari volvaši...gdje je tu prava istina bez uljepšavanja ![]() |
Autor/ica: | amadeusdrazen [ uto stu 15, 2011 2:23 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
e jebi ga okla sad bi ti da se potrosna roba ne trosi.. neka tebe tvoj sluzi da se nijednom ne pokvari pa bus bil volvo showcase kvalitete.. ![]() sve se odnosi na generalnu kvalitetu proizvodnje a i ne samo to..cijela volvo reputacija je stecena prije 2000..dok je volvo bil svoj.. |
Autor/ica: | nenad [ uto stu 15, 2011 2:28 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ![]() ![]() Teorija zavjere ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto stu 15, 2011 2:33 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Oh ne, opet smo započeli raspravu koja neće sigurno polučiti jednoznačan odgovor. Ljudi imaju problema s autima i tu nije ništa novoga, bilo ih je i prije i s onima u koje se mnogi kunu da su bili gotovo pa nepoderivi, biti će ih i u budućnosti. Da li se Volvo više kvari nego prije je pitanje statistike s čijim relevantnim podacima nitko na ovom forumu ne barata. Zato se ne uzbuđuj, pročitaj temu od "korica do korica" i pripazi na ono o čemu su ljudi pisali da im se dogodilo. Konkretno za probleme s automatskom getribom je u velikoj većini slučajeva bilo krivo pogrešno odabrano ulje ![]() Uživaj u kilometrima u tvom V70 bifuel-u. |
Autor/ica: | OKLA [ sri stu 16, 2011 5:50 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Citat: Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje
![]() ![]() Teorija zavjere ![]() Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično?? Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok?? |
Autor/ica: | BELA [ sri stu 16, 2011 6:06 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Citat: Citat: Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje
![]() ![]() Teorija zavjere ![]() Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično?? Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok?? ![]() |
Autor/ica: | Marcus [ sri stu 16, 2011 8:31 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Eto jasno je ![]() ![]() |
Autor/ica: | nenad [ sri stu 16, 2011 8:41 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Citat: Citat: Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje
![]() ![]() Teorija zavjere ![]() Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično?? Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok?? A moglo bi biti i ovo od Bele,mada su kod tih novijih modela senzor bregaste drukčije(bolje)riješen nego na 850-ki |
Autor/ica: | V70 [ čet stu 17, 2011 9:15 am ] |
Naslov: | Re: Volvo-općenito |
Citat: Citat: Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje
![]() ![]() Teorija zavjere ![]() Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično?? Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok?? Hmmm...radje bi da mi rikne pola auta nego getriba, da budem iskren... A za poluosovinu se javi, ak rikne. Imam neku firmu u svabiji koja ih dila relativno povoljno (u odnosu na baotica 4x jeftinije). A moze ti jos riknuti i (najcesci kvarovi kod V70 II prema mojem saznanju): - sirena alarma (obavezno) - motorolin chip (prelemiti) - slini posuda za servo ulje - gornji nosac motora - pakne rucne kocnice (odlijepe se) - lambda (nema zamjenske za prednju za benzinca 2.4) To je ono kaj sam ja saznao ili dozivio (bilo je jos toga ali valjda je to samo kod mene) AW getribu treba paziti, maziti, pjevati joj, mijenjati ulje pa bu bila super. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |