VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

AWD ...
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7593
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Zeljko_M [ uto stu 08, 2011 10:30 am ]
Naslov:  AWD ...

Osnove Volvo AWD održavanja

Ponukan pitanjima sa foruma, sastavio sam svoje zaključke i saznanja u ovaj sicusan tekst.

Kupujem Volvo, dali FWD ili AWD?
FWD auti su u najmanju ruku manje "komplicirani" od AWD auti, ali su  i gotovo nepokretni kada ih usporedjujemo sa AWD automobilima na izuzetno skliskoj podlozi ili snjegu. 

Zelim kupiti Volvo AWD, sto da tražim?
Kao i kod FWD auta, treba tražiti uredno odrzavan auto. Servisna knjizica nece puno reci o AWD sistemu, jer AWD ne trazi održavanje ( to je prema tumačenju proizvodjaca, nebih se složio), tako da je ta servisna knjizica ustvari bezvrijedna.

Ok, definitivno kupujem AWD volva, sto sad?
Sada fino na stranice ViVA Performance ili iPdusa.com i tamo kupiti 
-collar gear ~$80-100
-semeringe angle geara (ili ti ga prednost reduktora) 
-semering od mjenjaca prema angle gearu.
-DEM heat shield $16 (naj vaznija modifikacija!)

Kod mame i tate kupiti: (tu imam odlična iskustva sa a.c. Baotić)
-ulje AOC (haldex)
-filter ulja za AOC 
-brtvu auspuha nakon katalizatora
-ulje zadnjeg diferencijala (aka zadnji reduktor)
-ulje za angle gear (aka bevel gear / prednjeg reduktora)

Bilo bi dobro kupiti
-xc90 axle bolts (2 komada za lijevu i desni poluosovinu)

I sto sad? 
Sada kupis auto!

Kupio sam auto, a sad?
Dogovor sa nekim od mehanicara (VKH approves Nenad @ Jaska:) ) i idemo na srafanje. Ukoliko je potrebna pomoc sa dijagnostikom, tu mogu odraditi dobar dio posla. 

Ok, auto napokon vozi, i pada kiša a ja sam u centru grada...
Super, prva i gassssssssss, ako mogu ja sa 350 konja onda moze i smrdljivi dizlo ;)


Preventivno održavanje
-provjeriti collar gear svakih 30ooo kilometara (nije sala)
-provjeravati ispravnost AOCa periodicno, npr prazan parking, full lock volana, prva, vozis u krug sa manje od 3000 rpm. Kada pustis gas, broji koliko krugova će auto napravit. Nakon toga isti krug sa vise od 3000 rpm i kada pustis gas, auto bi trebao stati u pola od onog prije. 
Definitivno će se osjetiti da pogon radi :)
- periodicno provjeravanje ulja u angle gearu i zadnjem differencijalu.


Eto, nadam se da je sada skinita prašina sa površine teme.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/