VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
AWD ... http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7593 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ uto stu 08, 2011 10:30 am ] |
Naslov: | AWD ... |
Osnove Volvo AWD održavanja Ponukan pitanjima sa foruma, sastavio sam svoje zaključke i saznanja u ovaj sicusan tekst. Kupujem Volvo, dali FWD ili AWD? FWD auti su u najmanju ruku manje "komplicirani" od AWD auti, ali su i gotovo nepokretni kada ih usporedjujemo sa AWD automobilima na izuzetno skliskoj podlozi ili snjegu. Zelim kupiti Volvo AWD, sto da tražim? Kao i kod FWD auta, treba tražiti uredno odrzavan auto. Servisna knjizica nece puno reci o AWD sistemu, jer AWD ne trazi održavanje ( to je prema tumačenju proizvodjaca, nebih se složio), tako da je ta servisna knjizica ustvari bezvrijedna. Ok, definitivno kupujem AWD volva, sto sad? Sada fino na stranice ViVA Performance ili iPdusa.com i tamo kupiti -collar gear ~$80-100 -semeringe angle geara (ili ti ga prednost reduktora) -semering od mjenjaca prema angle gearu. -DEM heat shield $16 (naj vaznija modifikacija!) Kod mame i tate kupiti: (tu imam odlična iskustva sa a.c. Baotić) -ulje AOC (haldex) -filter ulja za AOC -brtvu auspuha nakon katalizatora -ulje zadnjeg diferencijala (aka zadnji reduktor) -ulje za angle gear (aka bevel gear / prednjeg reduktora) Bilo bi dobro kupiti -xc90 axle bolts (2 komada za lijevu i desni poluosovinu) I sto sad? Sada kupis auto! Kupio sam auto, a sad? Dogovor sa nekim od mehanicara (VKH approves Nenad @ Jaska:) ) i idemo na srafanje. Ukoliko je potrebna pomoc sa dijagnostikom, tu mogu odraditi dobar dio posla. Ok, auto napokon vozi, i pada kiša a ja sam u centru grada... Super, prva i gassssssssss, ako mogu ja sa 350 konja onda moze i smrdljivi dizlo ![]() Preventivno održavanje -provjeriti collar gear svakih 30ooo kilometara (nije sala) -provjeravati ispravnost AOCa periodicno, npr prazan parking, full lock volana, prva, vozis u krug sa manje od 3000 rpm. Kada pustis gas, broji koliko krugova će auto napravit. Nakon toga isti krug sa vise od 3000 rpm i kada pustis gas, auto bi trebao stati u pola od onog prije. Definitivno će se osjetiti da pogon radi ![]() - periodicno provjeravanje ulja u angle gearu i zadnjem differencijalu. Eto, nadam se da je sada skinita prašina sa površine teme. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |