Zanima me, da li ima smisla stavljati KAT na 2,4 td motor koji dimi lagano plavkasto cijelo vrijjeme, dakle troši ulje u svim režimima vožnje, dali bi stavljanjem KAT izgubio taj plavi dim i ostao samo crni dim normalni kod starog dizela ? Ako bi smanjio plavi dim, koji bi uopće KAT stavio ?? Pričao sam sa Nenadom jer sam imao 850t5r koji kad je bio kat na njemu nije dimio, a dok sam skinuo kat dimio je plavo zbog lošeg motora ? Ja sam mislio staviti kad od T5 motora benzinera na 2,4 td no došli smo do zaključka da to nebi bilo dobro jer bi se brzo zaštopao, jer jezgra kat na dizel i benzincima nije iste ajmo to tako nazvat gustoče....Da li bi se isto ponašao dizel motor sa recimo katalizatorom od audija 2,5 tdi 5 cili ili da probam staviti kat od d5 motora ?
Ima li kakvih tehničkih tj. stručnog objašnjenja kako funkcionira KAT na dizelu i ima li uopće smisla stavljati kat na takav stari motor ???
Bela
_________________ Kad već mora biti onda nek bude Volvo
|