VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

problem: zajeb sa gorivom
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=739
Stranica: 1/4.

Autor/ica:  jaZey [ pon lis 01, 2007 11:57 am ]
Naslov:  problem: zajeb sa gorivom

Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 01, 2007 12:17 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001
Natocio ti je INA-in BMB SUPER PLUS 98 koji se na TIFON-u malo drugacije zove - EUROSUPER BS 98!
U biti ti je to isto gorivo,ali, kako sto smo negdje raspravljali, razlicitih dobavljaca(kvalitete).
Ukratko, nista ti se nije smjelo dogoditi, posto je to "isto" gorivo!

Autor/ica:  zlaya [ pon lis 01, 2007 12:57 pm ]
Naslov: 

Samo ne kužim jednu stvar zašto inače netočiš 100 oktana OMV u taj auto jer je razlika drastična a i prepopručljivije je u turbo motore sipat više oktansko gorivo, ja se nesječam da sam u svoj T4 stavi išta slabije od 100 oktana osim kad ga nije tu bilo za kupit i razlika je bila drastična, nije neki bed što si stavio ovo gorivo samo moja preporuka sipaj 100 oktana i vidjet češ razliku a tih par kuna uštede nije neka dobit s obzirom na bolje i kavlitetnije gorivo.

Autor/ica:  jaZey [ pon lis 01, 2007 1:20 pm ]
Naslov: 

ma sipam ga al problem je sta u divuljama bas i nije neki izbor pumupi a BIO SAM PRAZAN

Autor/ica:  jaZey [ pon lis 01, 2007 1:22 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
Natocio ti je INA-in BMB SUPER PLUS 98 koji se na TIFON-u malo drugacije zove - EUROSUPER BS 98!
U biti ti je to isto gorivo,ali, kako sto smo negdje raspravljali, razlicitih dobavljaca(kvalitete).
Ukratko, nista ti se nije smjelo dogoditi, posto je to "isto" gorivo!
c/p sa ininog sajta:

INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.

Autor/ica:  gonzo [ pon lis 01, 2007 3:16 pm ]
Naslov: 

ako je bezolovni nema šta biti a ako je natočio olvni ode katalizator u pm..
ako ti zatreba kat imam ti ja org. za T4 sa pređenih 80tkm :wink:

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 01, 2007 3:21 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
c/p sa ininog sajta:

INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.
Nisam siguran sta ti tu nije jasno!
Da, to je bezolovni motorni benzin 98 alias BMB 98, ako mislis na crvenu 98-icu(Super 98 ), ona NE POSTOJI u Hrvata vec godinu dana. Naime, ne posotoje pogoni koji bi ju proizvodili, a posto sadrzi olovo, time nije ekolski prihvatljivo istu prizvoditi i prodavati.

Ponavljam, ono sto ti je kolega natocio, ima na svakoj benzinskoj postaji kod nas i na takvo gorivo se ti vozis vec duze vrijeme. :D
Drugo je pitanje cistoce i kvalitete goriva koje ti je natoceno u tom trenutku, na toj lokaciju, u tvoj auto! :(

Autor/ica:  Branimir [ pon lis 01, 2007 4:33 pm ]
Naslov: 

Citat:
Samo ne kužim jednu stvar zašto inače netočiš 100 oktana OMV u taj auto jer je razlika drastična a i prepopručljivije je u turbo motore sipat više oktansko gorivo, ja se nesječam da sam u svoj T4 stavi išta slabije od 100 oktana osim kad ga nije tu bilo za kupit i razlika je bila drastična, nije neki bed što si stavio ovo gorivo samo moja preporuka sipaj 100 oktana i vidjet češ razliku a tih par kuna uštede nije neka dobit s obzirom na bolje i kavlitetnije gorivo.
Slazem se da je za turbo motore pozeljnije sipati gorivo sa vecom oktanskom vrijednoscu. Osobno ne primjecujem razliku izmedju OMVovog 100 i Tifonovog 98, pa cak i Ininog 98. Auto ide jednako, cistoca je drugo pitanje i svakako nastojim izbjegavati Inu. Znalo se dogoditi da moram utociti i Inin ES95, jer hodam i onuda gdje nema niceg jaceg. Auto ide nesto slabije i to u visim okretajima, za cestovnu voznju nebitno.
Tako da kolega koji je otvorio temu moze bez kompleksa sprziti utoceno. :)

Autor/ica:  Branimir [ pon lis 01, 2007 4:36 pm ]
Naslov:  Re: problem: zajeb sa gorivom

Citat:
INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.
Naravno, odnosi se na starije motore koji nemaju elektroniku koja podnosi i nize oktane. Jedino sto su zaboravili napomenuti da u slucaju "olovnih" motora treba dodati aditiv. Ima vise sumpora, biti ce malo vise cadje u ispuhu.

Autor/ica:  gonzo [ pon lis 01, 2007 4:39 pm ]
Naslov: 

u austriji olovni ne postoji već jedno 7-8 godina al kod nas nikad čovjek nije siguran šta toči.
nikad neznaš šta je šta, kao i diesel što je nekad bio kak ti fol euro diesel i neki drugi nemam pojma koji samo znam da mi audi nije htjeo brže od 150 jer sam iz navike uzeo crni pištolj i točio diesel kad ono vidi zeca kod nas naši luđaci imali euro diesel sa zelenim pištoljem a ja valjda natočio D1 ili D2 pojma nemam šta bilo davno.
hebote u cijelom svijetu je diezel pištolj crne boje a benzin zelene,na molu ako se dobro sjećam euroD je bio sivi pištolj.

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 01, 2007 5:38 pm ]
Naslov: 

Citat:
u austriji olovni ne postoji već jedno 7-8 godina al kod nas nikad čovjek nije siguran šta toči.
nikad neznaš šta je šta, kao i diesel što je nekad bio kak ti fol euro diesel i neki drugi nemam pojma koji samo znam da mi audi nije htjeo brže od 150 jer sam iz navike uzeo crni pištolj i točio diesel kad ono vidi zeca kod nas naši luđaci imali euro diesel sa zelenim pištoljem a ja valjda natočio D1 ili D2 pojma nemam šta bilo davno.
hebote u cijelom svijetu je diezel pištolj crne boje a benzin zelene,na molu ako se dobro sjećam euroD je bio sivi pištolj.
Kod nas je covjek uvijek siguran sta toci, problem je u tome sto je upitna kvaliteta goriva, tocnije nije konstantna kvaliteta goriva.
Problem kod oznacavanja pistolja je stvar pravila na trzistu, kod nas su ekoloski prihvatljiva goriva zelene boje.

Autor/ica:  gonzo [ pon lis 01, 2007 6:04 pm ]
Naslov: 

jel zna tko kakve kvalitete su slovenska goriva?
bolja od naših su sigurno :lol: :lol:

Autor/ica:  iggy [ pon lis 01, 2007 7:28 pm ]
Naslov: 

Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:

Autor/ica:  vlinicx [ pon lis 01, 2007 9:34 pm ]
Naslov: 

Šta točit u 1.8 ja sam do sada točio eurosuper95 mislim da je to uredu.Evo prekjučer ja jučer otac i danas ja bili u Zagrebu. Sve skupa potrošnja oko 25 litara(cijeli put ne na 100) na okretajima koji su varirali između 4000 i 5000

Autor/ica:  tcode [ pon lis 01, 2007 9:47 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?

Stranica: 1/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/