VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

AW72L umjesto M46?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7273
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Turbodiesel [ ned ruj 04, 2011 6:38 pm ]
Naslov:  AW72L umjesto M46?

Da li bi trebalo kakvih prepravki da se na D24TIC na kom je bila M46 getriba spakuje AW72L getriba sa B6304S motora?

I pros/cons na tu temu, ako je ko sretao već tako nešto ili ima teoriju kako bi to izgledalo/išlo?

Autor/ica:  ruka [ čet ruj 08, 2011 12:23 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

AW72 može bez problema, samo most getribe moraš zamijeniti. Ali ta getriba nikad nije išla na taj motor koji ti spominješ. Tamo je išla aw30-40, tu nemožeš pripasati.

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet ruj 08, 2011 1:57 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Na 3.0-24v je išla AW30-40, dakle?

Po VIN-u mi je ispalo da je u autu "AW 4 speed with lock-up"...našao sam negdje da bi to trebala biti AW72L...

Pošto mi je ta getriba, koja god da je, trenutno na kompletnom 960 sedanu 3.0-24v koji ću rastavljati, valjda mi jedino ostaje da je slikam ili pročitam identifikacijske brojeve kad ga rastavim, pa onda vidimo šta se da...

Hvala.

Autor/ica:  amadeusdrazen [ čet ruj 08, 2011 2:51 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

meni u knjigi pise da imam aw-43 a par ljudi na niskozemskom forumu su mi rekli da imam aw-30-40
sad ne znam mozda knjiga nije original ili kaj vec..ni ja sad na kraju nemam pojma koju getribu imam..al dok dela ne bum se zalil..ja samo hocu uciti :)

Autor/ica:  ruka [ čet ruj 08, 2011 8:35 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Citat:
Na 3.0-24v je išla AW30-40, dakle?

Po VIN-u mi je ispalo da je u autu "AW 4 speed with lock-up"...našao sam negdje da bi to trebala biti AW72L...

Pošto mi je ta getriba, koja god da je, trenutno na kompletnom 960 sedanu 3.0-24v koji ću rastavljati, valjda mi jedino ostaje da je slikam ili pročitam identifikacijske brojeve kad ga rastavim, pa onda vidimo šta se da...

Hvala.
Nemoraš slikati, gore je aw30-40 ili novija varijanta, ovisno o godištu. Ne paše ti, ni dizajn a kamoli menadžment. To možeš prodati ili staviti u auto skupa sa motorom i el. instalacijom.

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet ruj 08, 2011 11:02 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Godište je 1994.

Onda ništa, vjerovatno će ići u auto u koji bude i motor išao.


Nego, zeza me malo ova M46 što je na dizelu, elektronika najvjerovatnije, nije strašno, ali ja bih radije neku "normalnu" petobrzinsku...koju, odakle, šta se prepravlja, itd...?

Autor/ica:  ruka [ čet ruj 08, 2011 11:09 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

M47. S zadnjih dvojki, sedmica I devetki. Nista se ne prepravlja, samo trebas i kardan. Na tvojoj getribi nema elektronike. Ima em kotva koja ubacuje brzinu. Mehanizam klizaca je po nekom mesingu koji hoce oksidirati s vremenom I to zajebava. Temeljito ciscenje tog djela overdrajva te spasava. Stvar je simplex vulgaris.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sri lis 12, 2011 7:45 am ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Ruka, a de mi reci je li može M46 na B6304S, koliko snage bi podnijela i bi li bila čvršća bez Overdrive-a?

Autor/ica:  ruka [ sri lis 12, 2011 3:43 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Citat:
Ruka, a de mi reci je li može M46 na B6304S, koliko snage bi podnijela i bi li bila čvršća bez Overdrive-a?
Nemože bez adaptera, ne isplati se to raditi. Imaš verzije bez overdrajva, od M40-M45 i M47 čista s 5 brzina. Ali su sve za crvene blokove plus za taj dizel što imaš varijanta s drugačijim zvonom i spojničkom.
Za bijeli blok je volvo napravio prvu i zadnju poštenu manualnu getribu za zadnji pogon, M90, u više varijanti. Te su ujedno i najjače koje su metali u aute, trpe svašta i dobre su. Probaj si to nabaviti ako već kombiniraš nešto. Devetke od druge polovice 95 pa do 98 ju imaju.

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet lis 13, 2011 11:47 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

U biti, htio sam a) za dizela neku "normalnu" pet brzina getribu, no, možda ostane i ova, s onim čišćenjem što si objasnio,
a b) za benzinca neku ručnu, koja trpi malo više snage, ako mi prođe računica za igranje s tim autom...

Šta predlažeš?

Autor/ica:  ruka [ pet lis 14, 2011 10:06 am ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Citat:
U biti, htio sam a) za dizela neku "normalnu" pet brzina getribu, no, možda ostane i ova, s onim čišćenjem što si objasnio,
a b) za benzinca neku ručnu, koja trpi malo više snage, ako mi prođe računica za igranje s tim autom...

Šta predlažeš?
a) M47 sa zadnjih dvojki, zadnjih sedmica i devetke do 95 godine. Mjenja se zvono sa ove getribe koju imaš ako bude sa benzinca i onda koristiš i lamelu sa benzinca zbog spojničke. Radi.
b) M90 u svim varijantama sa modela od polovice 95 do kraja. Pazi da bude sa bijelog bloka ( 3.0 i 2.5 6 cilindra motori) jer ih je bilo i u verzijama za b200/230ft i ta ima drugačije zvono koje ti neće pasati pa ćeš morati tražiti zvono. U toj varijanti ide i na motoru zamašnjak koji je u original varijanti onaj što bi prost puk reko dual mass, umjesto njega može i obični bit sa osmice u setu sa lamelom i potisnom pločom. Radi.
c) evo ti slika onog rolo pokrivala gepeka u atačmentu.
slika

Autor/ica:  swedishbrick [ sri stu 16, 2011 7:23 pm ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

M46 je vise nego dovoljno za slabasni D24 TIC motor.
M90 sa dizel zvonom je tesko naci, mozda negde u Italiji ..

Auitomatik koji je isao u 940 je tipa AW71L ili AW71 dok je AW72L isao jedino uz 16V motor, prakticno jedino u americke modele sa B234F motorom.

u Evropi je jako retka ta varijanta kombinacije.

M46 87- godista sa P overdriveom je prakticno neunistiv uz taj dizel, treba pogledati moguci hladan lem na OD releju u kutiji osiguraca, u poslednjem redu krajnji sa desne strane.

AKo nije kasno sa ovim savetima.

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon stu 21, 2011 1:28 am ]
Naslov:  Re: AW72L umjesto M46?

Ruka, hvala.


Brick, hvala i tebi, a nije kasno, nisam još ništa napravio, uglavnom ni ne stignem do auta u zadnje vrijeme...

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/