Sada je: ned tra 28, 2024 4:53 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ruj 04, 2011 6:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Da li bi trebalo kakvih prepravki da se na D24TIC na kom je bila M46 getriba spakuje AW72L getriba sa B6304S motora?

I pros/cons na tu temu, ako je ko sretao već tako nešto ili ima teoriju kako bi to izgledalo/išlo?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 12:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
AW72 može bez problema, samo most getribe moraš zamijeniti. Ali ta getriba nikad nije išla na taj motor koji ti spominješ. Tamo je išla aw30-40, tu nemožeš pripasati.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 1:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Na 3.0-24v je išla AW30-40, dakle?

Po VIN-u mi je ispalo da je u autu "AW 4 speed with lock-up"...našao sam negdje da bi to trebala biti AW72L...

Pošto mi je ta getriba, koja god da je, trenutno na kompletnom 960 sedanu 3.0-24v koji ću rastavljati, valjda mi jedino ostaje da je slikam ili pročitam identifikacijske brojeve kad ga rastavim, pa onda vidimo šta se da...

Hvala.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 2:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon lip 16, 2008 12:22 pm
Postovi: 1358
Vozi: V90 1997. opet i još uvijek
Lokacija: rotterdam
meni u knjigi pise da imam aw-43 a par ljudi na niskozemskom forumu su mi rekli da imam aw-30-40
sad ne znam mozda knjiga nije original ili kaj vec..ni ja sad na kraju nemam pojma koju getribu imam..al dok dela ne bum se zalil..ja samo hocu uciti :)

_________________
Nosonja...964...2.5...170KS...1995...šalto sam...
Crni đek...V90...3.0...204KS...1997... šalto sam...
Kumpić ...V90...3.0...180KS...1997...šaltam ja...


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 8:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Na 3.0-24v je išla AW30-40, dakle?

Po VIN-u mi je ispalo da je u autu "AW 4 speed with lock-up"...našao sam negdje da bi to trebala biti AW72L...

Pošto mi je ta getriba, koja god da je, trenutno na kompletnom 960 sedanu 3.0-24v koji ću rastavljati, valjda mi jedino ostaje da je slikam ili pročitam identifikacijske brojeve kad ga rastavim, pa onda vidimo šta se da...

Hvala.
Nemoraš slikati, gore je aw30-40 ili novija varijanta, ovisno o godištu. Ne paše ti, ni dizajn a kamoli menadžment. To možeš prodati ili staviti u auto skupa sa motorom i el. instalacijom.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 11:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Godište je 1994.

Onda ništa, vjerovatno će ići u auto u koji bude i motor išao.


Nego, zeza me malo ova M46 što je na dizelu, elektronika najvjerovatnije, nije strašno, ali ja bih radije neku "normalnu" petobrzinsku...koju, odakle, šta se prepravlja, itd...?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 11:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
M47. S zadnjih dvojki, sedmica I devetki. Nista se ne prepravlja, samo trebas i kardan. Na tvojoj getribi nema elektronike. Ima em kotva koja ubacuje brzinu. Mehanizam klizaca je po nekom mesingu koji hoce oksidirati s vremenom I to zajebava. Temeljito ciscenje tog djela overdrajva te spasava. Stvar je simplex vulgaris.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 12, 2011 7:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ruka, a de mi reci je li može M46 na B6304S, koliko snage bi podnijela i bi li bila čvršća bez Overdrive-a?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 12, 2011 3:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ruka, a de mi reci je li može M46 na B6304S, koliko snage bi podnijela i bi li bila čvršća bez Overdrive-a?
Nemože bez adaptera, ne isplati se to raditi. Imaš verzije bez overdrajva, od M40-M45 i M47 čista s 5 brzina. Ali su sve za crvene blokove plus za taj dizel što imaš varijanta s drugačijim zvonom i spojničkom.
Za bijeli blok je volvo napravio prvu i zadnju poštenu manualnu getribu za zadnji pogon, M90, u više varijanti. Te su ujedno i najjače koje su metali u aute, trpe svašta i dobre su. Probaj si to nabaviti ako već kombiniraš nešto. Devetke od druge polovice 95 pa do 98 ju imaju.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 13, 2011 11:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
U biti, htio sam a) za dizela neku "normalnu" pet brzina getribu, no, možda ostane i ova, s onim čišćenjem što si objasnio,
a b) za benzinca neku ručnu, koja trpi malo više snage, ako mi prođe računica za igranje s tim autom...

Šta predlažeš?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 14, 2011 10:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
U biti, htio sam a) za dizela neku "normalnu" pet brzina getribu, no, možda ostane i ova, s onim čišćenjem što si objasnio,
a b) za benzinca neku ručnu, koja trpi malo više snage, ako mi prođe računica za igranje s tim autom...

Šta predlažeš?
a) M47 sa zadnjih dvojki, zadnjih sedmica i devetke do 95 godine. Mjenja se zvono sa ove getribe koju imaš ako bude sa benzinca i onda koristiš i lamelu sa benzinca zbog spojničke. Radi.
b) M90 u svim varijantama sa modela od polovice 95 do kraja. Pazi da bude sa bijelog bloka ( 3.0 i 2.5 6 cilindra motori) jer ih je bilo i u verzijama za b200/230ft i ta ima drugačije zvono koje ti neće pasati pa ćeš morati tražiti zvono. U toj varijanti ide i na motoru zamašnjak koji je u original varijanti onaj što bi prost puk reko dual mass, umjesto njega može i obični bit sa osmice u setu sa lamelom i potisnom pločom. Radi.
c) evo ti slika onog rolo pokrivala gepeka u atačmentu.
slika


Vrh
   
PostPostano: sri stu 16, 2011 7:23 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
M46 je vise nego dovoljno za slabasni D24 TIC motor.
M90 sa dizel zvonom je tesko naci, mozda negde u Italiji ..

Auitomatik koji je isao u 940 je tipa AW71L ili AW71 dok je AW72L isao jedino uz 16V motor, prakticno jedino u americke modele sa B234F motorom.

u Evropi je jako retka ta varijanta kombinacije.

M46 87- godista sa P overdriveom je prakticno neunistiv uz taj dizel, treba pogledati moguci hladan lem na OD releju u kutiji osiguraca, u poslednjem redu krajnji sa desne strane.

AKo nije kasno sa ovim savetima.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
PostPostano: pon stu 21, 2011 1:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ruka, hvala.


Brick, hvala i tebi, a nije kasno, nisam još ništa napravio, uglavnom ni ne stignem do auta u zadnje vrijeme...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan