VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7181
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  boro001 [ pon kol 15, 2011 11:37 am ]
Naslov:  s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Prije par dana sam skuzio da mi auto trosi negdje preko 10 l a dok je normalno nikad preko 7l. i jos k tome snaga mi mu se je smaljila za 30% jadva nabere do 100 km/h. Molio bi ako je imao tko takav problem ili sta zna o tome da mi pomogne. Hvala

Autor/ica:  Leonardo23 [ pon kol 15, 2011 12:00 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Jeli ti dimi auto i koliko ima km

Autor/ica:  boro001 [ pon kol 15, 2011 12:04 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

a kao pise da ima 230tkm sad dali su to stvarni kilometri. pa ono ne dimi jako strasno malo vise nego obicno i ti samo pod vecom turazom..

Autor/ica:  miro06 [ pon kol 15, 2011 12:31 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

pregledaj crijevo od interkulera

Autor/ica:  Distinctive [ pon kol 15, 2011 5:40 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

jel ti se možda upalila check engine lampica? jer ako je moguće da je riknio maf senzor.

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon kol 15, 2011 8:34 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Koje je boje dim?

Crne, sive, plave..?

Autor/ica:  boro001 [ uto kol 16, 2011 1:44 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

crijeva sva u redu ne svijetli niti jedna lampica. dim je crne boje

Autor/ica:  hal9000f [ uto kol 16, 2011 9:35 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Citat:
crijeva sva u redu ne svijetli niti jedna lampica. dim je crne boje
Ne znam kak je na tvojem autu, ali jesi ziher da ti je ispravna zarulja za "Check Engine"?

Mjerac protoka zraka mozda u banani...?

Autor/ica:  nenad [ uto kol 16, 2011 9:40 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Kaj vas taj MAF stalno pere :?: Ak se ne varam taj motor ga niti nema ;) Cruijeva od turbine preko interculera do motora,ili od watgatea i tak tih stvarčica ili je turbina prdnula.No to ja sve ovak na daljinu trebao bi detaljniji pregled

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto kol 16, 2011 11:40 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Jedno malo možda glupo pitanje
Šta je MAF
Učim jbg :D

Autor/ica:  nenad [ sri kol 17, 2011 12:57 am ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Mjerač protoka zraka koji ulazi u motor

Autor/ica:  Leonardo23 [ sri kol 17, 2011 6:50 am ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Citat:
Mjerač protoka zraka koji ulazi u motor
Jasno hvala

Autor/ica:  dgovorcin [ sri kol 17, 2011 8:21 am ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Citat:
Kaj vas taj MAF stalno pere :?: Ak se ne varam taj motor ga niti nema ;) Cruijeva od turbine preko interculera do motora,ili od watgatea i tak tih stvarčica ili je turbina prdnula.No to ja sve ovak na daljinu trebao bi detaljniji pregled
Tako je, ispravno govoriš te mudro besjediš, ovaj diesel je D4192T koji ima indirektno ubrizgavanje a oko ubrizgavanja goriva se brine ECM i bosch pumpa bez puno elektronike. Tek u idućoj modelskoj godini, 1999, je uveden D4192T2 koji je imao direktno ubrizgavanje kojeg nadtzre MSA 15.5 a jedan od parametara kojima se zabavlja taj MSA 15.5 je onaj s MAF-a.

Autor/ica:  Distinctive [ sri kol 17, 2011 11:47 pm ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

Citat:
Citat:
Kaj vas taj MAF stalno pere :?: Ak se ne varam taj motor ga niti nema ;) Cruijeva od turbine preko interculera do motora,ili od watgatea i tak tih stvarčica ili je turbina prdnula.No to ja sve ovak na daljinu trebao bi detaljniji pregled
Tako je, ispravno govoriš te mudro besjediš, ovaj diesel je D4192T koji ima indirektno ubrizgavanje a oko ubrizgavanja goriva se brine ECM i bosch pumpa bez puno elektronike. Tek u idućoj modelskoj godini, 1999, je uveden D4192T2 koji je imao direktno ubrizgavanje kojeg nadtzre MSA 15.5 a jedan od parametara kojima se zabavlja taj MSA 15.5 je onaj s MAF-a.
da to me uvijek zezne, moj je '99. bio pa sam pobrkao.

Autor/ica:  Jani [ čet kol 18, 2011 9:12 am ]
Naslov:  Re: s 40 1,9 td 1998 . velika potrosnja i duplo manja snaga

pregledaj opet sva crijeva turbine, i mala pukotina vodi do gubitka snage... Kako si opisao gubitak snage se desio odjednom. Još objasni kada (pri kojim okretajima) osjećaš gubitak snage.

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/