Dragi volvoisti,
imao bih nekoliko pitanja te se nadam vasoj pomoci.
Vec neko vreme muku mucim sa stelovanjem motora. Idem lepo kod majstora, on ga kao nasteluje ali najkasnije sutradan opet isti problemi. Motor se trese i cim pustim papucicu gasa krene da se gasi.
Poslednje sam bio kod majstora za karburator i on je imao problema da okrene deo ispod razvodne kape. Olabavio sraf ali nece ni da se mrdne.
Kaze da je trenutno (valjda paljenje) na 15 stepeni a trebalo bi na 10 ili 12 (ne sjecam se vise). Ima li ko problema sa doticnim delom? Posto se ne razumem u tu mehaniku ja eto laicki pitam.
Sam karburator (Stromberg) je dobar, tako kaze majstor, pa bi problem valjalo traziti drugde.
Potrosnja je prosle godine bila 10.5 na otvorenom a 12.5 - 17 (zimi) u gradu. Nije mi jasno sta to moze da se rasteluje tokom voznje. Svecice su ok, promenio sam dotrajale kablove za svecice, ulje i filter novi, filter za vazduh promenjen.
Primetio sam i da kazaljka temperature motora lezi nize no ranije. Nemam pojma da li to ima veze. Ranije je bila prst ispod crvenog a sada dostigne do polovine skale bez obzira koliko dugo se vozi.
Ima li neko predloga/saveta? Kako da se okrene deo ispod razvodne a da se ne osteti nista? Izgleda je skroz zapekao. Sta moze biti uzrok gasenju kola iako su ranije bila dobro stelovana? obrtanjem na srafu (za ler gas valjda) poboljsava se stanje ali zato potrosnja dostigne 18l i vise!!!
HVALA!
P.S. a evo i slike od spolja
i kilometraza,... ali nije na prodaju