Sada je: pon tra 29, 2024 12:27 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 21, 2007 7:56 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri vel 21, 2007 7:36 pm
Postovi: 60
Lokacija: ZAGREB - Dubrava
poštovanje

ukratko da se predstavim zovem se Darko i dolazim iz Zg.

trenutno sam u fazi nabavke vozila pa bih vam postavio pitanje glede modela S40 2.0 16v 1996 god, i ima prijeđenih 136 000 km.

postoje li neke "slabe" točke kod ovoga modela i na što bih trebao posebno obratiti pažnju pošto je to auto star 11 god.

hvala


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 21, 2007 9:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti.

Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove.

Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 21, 2007 11:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti.

Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove.

Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto.
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 7:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Moja preporuka, ne uzimaj prije modelske godine 98. Ja imam 1.8 iz 96. i auto je osjetno losiji od kasnijih serija. Sa 98. godinom je ovjes dosta uredjeniji, nove su kocnice, i jos par stvari. 96. godina nije bas sreca, te prve serije su u usporedbi sa kasnijim skroz drugi auti.

Ako vec serija 40 onda definitivno 98. ili kasnije, i to 2.0T ili T4. Ta 2 motora su najbolje podesena (cak bi stavio 2.0T ispred T4), i sto je najbolje - imaju mehaniku od vecih modela. Ovi slabiji imaju Renaultove mjenjace i jos neke dijelove.

Iduca preporuka bi bila da bacis oko na 850, naravno ako ti se svidja. Nije skuplji, a osjetno je bolji auto.
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja :wink:
baš tako dosta velika je razlika između ta dva auta pogotovo motora koje sam imao prilike voziti ipak je t4 top ponuda tog modela, prijatelj mi je imao taj 2.0 sauger i dosta se je žali na performanse mislim očekivao je za tih 136 ps da će auto ići bolje i na potrošnju također, moj savjet uzmi turbaka ugradi plin i vozi potrošnja će ti bit ista a užitak u vožnji je neusporediv kad s malih obrtaja imaš snage ko u priči a i sami dijelovi na autu su sigurno čvršći od saugera. :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 8:06 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri vel 21, 2007 7:36 pm
Postovi: 60
Lokacija: ZAGREB - Dubrava
hvala na odgovorima , to što vi kažete je u redu samo sam jako ograničen sa buđetom ( 5500 €) .
ako se nađe takav auto za te novce neču uopče dvojiti oko toga .


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
hvala na odgovorima , to što vi kažete je u redu samo sam jako ograničen sa buđetom ( 5500 €) .
ako se nađe takav auto za te novce neču uopče dvojiti oko toga .
Zugs je za te novce dobio V40 2.0T iz 98.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 9:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja :wink:
I 2.0T je preko 110kW pa spadaju u istu klasu.

No, i dalje mislim da je 2.0T bolji izbor iz sljedecih razloga:
- T4 grublje razvija snagu, i duze je mrtav (veci turbo) pa je za svakodnevnu voznju losiji izbor
- 200KS je ruku na srce previse za sasiju serije 40 (govorim o serijskim autima, ne o preradama)
- 2.0T manje trosi (zugsov trosi cak manje i od mog 1.8)
- na kraju krajeva, i ljudi iz Volva kazu da je 2.0T najbolji motor u toj seriji hehe

Dakle, ovo je sve sa stajalista "civilne primjene". Ako cemo o osnovi za tuning, onda je prica drugacija.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 10:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja :wink:
I 2.0T je preko 110kW pa spadaju u istu klasu.

No, i dalje mislim da je 2.0T bolji izbor iz sljedecih razloga:
- T4 grublje razvija snagu, i duze je mrtav (veci turbo) pa je za svakodnevnu voznju losiji izbor
- 200KS je ruku na srce previse za sasiju serije 40 (govorim o serijskim autima, ne o preradama)
- 2.0T manje trosi (zugsov trosi cak manje i od mog 1.8)
- na kraju krajeva, i ljudi iz Volva kazu da je 2.0T najbolji motor u toj seriji hehe

Dakle, ovo je sve sa stajalista "civilne primjene". Ako cemo o osnovi za tuning, onda je prica drugacija.
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry ;).
Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si.
Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to.
Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu.
Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 10:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Potrošnja T4-ke također može biti manja od 2.0T. Kako? Sa novom mapom, okretni moment se podiže po gotovo cijelom rpm području, a najviše u donjem i to zapravo pridonosi ekonomičnijoj vožnji. Naime, auto postane bitno jači i agilniji na niskim okretajima, te nije potrebno često posezati za ručicom mjenjača.
Moj osobni rekord je potrošnja od 6,3l na 100 km (prije ozbiljnijih prerada).


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 12:17 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 4:24 pm
Postovi: 361
Lokacija: Mihovljan
Dobro nam došao! 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 12:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Pozdrav Al_Bundy i dobro nam došao na forum nadam se da ćeš što prije kupit pilu,učlanit se u klub pa da se vidimo na jednom od sljedećih sastanaka. P.S. Nadam se da ćeš poslušat savjete od dečkih jer zbilja znaju kaj pričaju,a u to smo se uvijerili i jućer na sastanku.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 12:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry ;).
Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si.
Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to.
Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu.
Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto.

Nemoj se ljutit, ali do tih podataka sam dosao od prijatelja koji je radio na razvoju motora u Volvu. Sime je i registriran ovdje na forumu, no zbog posla nije bas aktivan. E sad ako on ne zna, onda...

Sto se tice motora, ima tu jos malo cimbenika koji utjecu na ponasanje osim velicine plinske strane turbo punjača :wink: Mozda covjeka uhvatim da se malo ukljuci u ovu temu.

Bilo kako bilo, ja govorim iskljucivo o serijskom paketu, i mislim da se toga treba drzat. Sto se moze postic preradama nije bitno.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 1:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry ;).
Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si.
Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to.
Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu.
Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto.

Nemoj se ljutit, ali do tih podataka sam dosao od prijatelja koji je radio na razvoju motora u Volvu. Sime je i registriran ovdje na forumu, no zbog posla nije bas aktivan. E sad ako on ne zna, onda...

Sto se tice motora, ima tu jos malo cimbenika koji utjecu na ponasanje osim velicine plinske strane turbo punjača :wink: Mozda covjeka uhvatim da se malo ukljuci u ovu temu.

Bilo kako bilo, ja govorim iskljucivo o serijskom paketu, i mislim da se toga treba drzat. Sto se moze postic preradama nije bitno.
Nema ljutnje među nama (odnosno barem ne sa moje strane). Raspravit ćemo ovo jednom prilikom na meet-u, nema smisla da dalje zbunjujemo čovjeka.
BTW Dobrodošao :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 3:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Nema ljutnje među nama (odnosno barem ne sa moje strane). Raspravit ćemo ovo jednom prilikom na meet-u, nema smisla da dalje zbunjujemo čovjeka.
BTW Dobrodošao :D
Pa tak jasno da nema ljutnje. Zasto bi bilo, kad samo razgovaramo. No, nadam se da se slazeomo oko toga da ispod 2.0T ne treba gledat, makar i za svakodnevnu upotrebu :wink: Doduse, za smirenu voznju bi i 1.8GDI bio odlican, no on je toliko rijedak da nije vrijedan spomena.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 22, 2007 5:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dobro došao za početak
ako već uzimaš X40 atmosferca uzmi radje 20,16v nego 1,8 16v jer taj 1,8 sa 120ks baš neide s mjesta vozio sam ga puno puta i ide puno slabije nego TDI A4 90ks a što se tiče potrošnje ne troši ništa previše manje nego moj T4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan