Citat:
Citat:
2.0T može biti ispred T4 jedino zbog niže grupe prilikom plaćanja osiguranja
I 2.0T je preko 110kW pa spadaju u istu klasu.
No, i dalje mislim da je 2.0T bolji izbor iz sljedecih razloga:
- T4 grublje razvija snagu, i duze je mrtav (veci turbo) pa je za svakodnevnu voznju losiji izbor
- 200KS je ruku na srce previse za sasiju serije 40 (govorim o serijskim autima, ne o preradama)
- 2.0T manje trosi (zugsov trosi cak manje i od mog 1.8)
- na kraju krajeva, i ljudi iz Volva kazu da je 2.0T najbolji motor u toj seriji hehe
Dakle, ovo je sve sa stajalista "civilne primjene". Ako cemo o osnovi za tuning, onda je prica drugacija.
A niš, onda 2.0T uopće nema prednosti, sorry
.
Što se tiče tuning potencijala T4 motora, u pravu si.
Da je T4 duže duže mrtav, i tu si u pravu, ali ne zbog veće turbine, jer turbo lag je uvjetovan veličinom plinske strane turbo punjača, a u oba slučaja taj dio je isti, nego zbog serijske mape za T4. Kada Gonzo dođe na meet, demonstrirat će ti kako T4 može stvoriti tlak gotovo trenutno. Znam da to ovako čitajući zvuči kao naučna fantastika, no imat ćeš se prilike uvjeriti u to.
Ti ljudi koji ti pričaju da je 2.0T najbolji motor u toj seriji ili ne znaju ili ti lažu.
Nažalost, T4 za 5,5 k ojra je za sada izuzetno teško naći, pod uvjetom da liči na nešto.