Nažalost, auto mi više ne treba. Prodaje isključivo zbog dobivanja službenog.
Općenito:
- audijev motor 2.5 TDI sa 140PS
- pravi obiteljski auto (siguran, prostran, udoban. pouzdan)
- ne zahtjeva velika održavanja
- malo troši (moj prosjek cca. 7,5 lit)
- registracija do 10/2011
- lokacija: ZG
- cijena: 4.900€
Kratka povijest auta:
- kupljen novi krajem 1999 (model 2000) u Bruxelesu od strane HR atašea pri NATO
- auto 2000 uvezen u HR po povratku dotičnog sa dužnosti (postoji dokumentacija o diplomatskom uvozu)
- 10/2009 kupujem auto sa 196.000km i vozim do sada (232.000km)
Servisna povijest auta
- servisna je mislim popunjena do negdje 150.000
- kasnije postoji slaba dokumentacija neovlaštenih servisa
- na 200.000 sam napravio servis (remeni, natezači i pumpa vode) kod Biškupa - dokumentirano
- osim navedenog na auto je u cca.35.000 koliko je kod mene promijenjeno desno prednje rame, svakih 10.000 je mijenjano ulje i svi filteri i to je principu sve od mehaničkih popravaka
- najveći problemi su bili s klimom, ali nakon popravka kod Nenada (kompresor i neke cijevi) čini mi se da je sada OK
- auto je bio naprijed razbijen, ali obzirom da su nosači kilera popravljani i da su original kileri pretpostavljam da nije jako
- u auto je uloženo dosta vremena i popravljeno dosta sitnica tipa: nova kućišta za upravljače daljinskog centralnog, sve žaruljice inst. table i prekidača (platio preko 500kn kod Risa)
- zimus promijenjeni svi grijači motora
- zadnje je na 230.000 km promijenjeno ulje, svi filtri, zadnji diskovi i pločice te zamijenjen kompresor klime i napunjena klima
Oprema
- metalik boja
- prednje maglenke
- volvo aluminijske felge 15“ (+ još jedan komplet istih felgi sa zimskim gumama)
- centralno daljinsko zaključavanje (postoje svi ključevi i dva daljinska sa novim kućištima)
- servo upravljač
- automatska klima
- bež interijer i bež koža
- tonirana stakla
- Volvo radio CT 503 sa 8 zvučnika
- preklopiva zadnja sjedala sa naslonom za ruku i tunelom za skije
- prednji naslon za ruke sa držačem boca
- električno pokretani svi prozori
- 4 airbaga (vozačev, suvozačev i 2 bočna)
- ABS
Opće stanje auta:
- karoserija:
- hrđi je glupo govoriti
- auto je izgreben sa svih strana, ali za to godište auto izgleda više nego dobro
- na autu je sve u funkciji / sve radi (svaka žaruljica i mehanički dio) – jedino mi se čini da zvučnik u vozačevim vratima ne radi
- interijer je u dobrom stanju – ništa potrgano
- kožna sjedala su vrlo malo popucala, ali sumnjam da postoje bolja to godište – redovno održavana
- mehanika:
- za vrijeme dok je kod mene nije bilo popravaka na mašini
- auto na -15 pali bez grijača – provjereno jer niti jedan nije radio
- ne troši ulje – promjena svakih 10.000 km bez nadolijevanja
- za tu mašinu relativno malo dimi – povremeno ga treba malo stisnuti da se propuše i onda ništa ne dimi
- trošio je malo vode (cca 2 dcl. na 10.000km) – promijenjeno je gornje crijevo kilera pa se nadam da sada više neće gubit vodu
- turbina je dobra – dobro puni i ne čuje se
- kuplung – možda malo visoko lovi, ali isti je danas kao i kad sam ga kupio (po mojoj procjeni par desetaka tis. km će još voziti)
- getriba – nikakvih problema ni simptoma
- kočnice – zamijenjeni zadnji diskovi i pločice, prednji diskovi su vidjeli i bolje dane, prednje pločice još idu cca. 20.000km
- čuje se vakum pumpa (valjda se tak kaže) – nije strašno ali može iritirat
- letva volana – tu i tamo se malo čuje, malo slini ulje kao i kad sam ga kupio – svakih par mjeseci treba doliti čep ulja
- novi antifriz
- elektroagregati – bez ikakvih simptoma zamora
- ovjes – dobar, ništa ne lupa
- nosači motora su vidjeli i bolje dane, ali nisu gotovi
- felge: zimski set je vrlo dobar, ljetni malo lošiji – ništa strašno
- gume: zimske GD ultra grip 7 185/65x15 (T izvedba – do 190 km/h) prešle 16.000, ovo im je bila druga sezona; ljetne Dunlop SP Sport 195/60x15 (H izvedba- do 210 km/h), prešle 13.000 kupljene prošle sezone
Kontakt:
- Marko: +385 (98) 98 25 639
- auto je u ZG i može se vidjeti svaki dan poslije 17h, ostalo po dogovoru
_________________ S 70, 2.5 TDI, '99
|