VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

144s '68.
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6735
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  davx12 [ sub tra 30, 2011 7:45 pm ]
Naslov:  144s '68.

Konačno odlučeno i u dolasku krajem svibnja 144s iz 1968! :dance:

Slike i detalji čim "sjedne" u garažu.

Pozdrav svima!!!!

Autor/ica:  dgovorcin [ sub tra 30, 2011 9:24 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Opa Miki, pa baš lijepo da se netko odlučio za jednog oldtimera. Bit će nekima sljbiteljma jedinica i dvojki s foruma jako drago :-) U kakvom je stanju :?:

Autor/ica:  davx12 [ sub tra 30, 2011 9:58 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Stanje je dobro, no biti će potrebno uređivanje, najviše limarije, no koliko sam vidio uživo, ništa prestrašno.
A to što sam perfekcionista i neću imati mira dok ne bude apsolutno savršen je druga priča :lol:

Autor/ica:  leon69 [ ned svi 01, 2011 10:09 am ]
Naslov:  Re: 144s '68.

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=200733" onclick="window.open(this.href);return false; :clap: :clap: :clap:

Autor/ica:  MARTY [ pon svi 02, 2011 10:10 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Citat:
Konačno odlučeno i u dolasku krajem svibnja 144s iz 1968!
Svaka čast na volji i hrabrosti,5+ podrška :clap: :clap:
Očekujemo slike :wink:

Autor/ica:  davx12 [ sri svi 04, 2011 6:13 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Hvala na podršci!

Kad je ljubav u pitanju za volju i hrabrost nema problema :D
Već vidim da će potraga za nekim dijelovima biti pravi pothvat...Niti SCANDIX ih više nema :(

No dobro, bitno da će 144 biti u garaži, a sređivanje malo po malo :wink:

Cilj je dovesti ga do ovakvog stanja: http://www.autovintage.net/annunci//volvo_papa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  plinko [ čet svi 05, 2011 10:05 am ]
Naslov:  Re: 144s '68.

godina proizvodnje ista kao i ja, ali je možda u boljem stanju nego ja (ipak je to VOLVO)...možda!!! :think: :think:

Autor/ica:  davx12 [ uto lip 14, 2011 11:59 am ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Stigao! Evo prve tri slike:

slika

slika

slika

Imam jedno pitanje ako netko zna: razvodnik paljenja ima vakuumski regulator, međutim, na usisnoj grani te oko karburatora nema nigdje predviđeno mjesto za spajanje cijevi do regulatora. Motor je B18B, dupli SU HS6. E sad, pitanje je da li je uopće potrebno spojiti vakuumski regulator?
Našao sam u Haynes manualu da se na nekim B18 vakuumski regulator ne koristi. Znači li to da on postoji samo nije spojen ili postoji posebni razvodnik bez regulatora?

Hvala svima i pozdrav!

Autor/ica:  dugi [ uto lip 14, 2011 12:16 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

:clap: :clap: :clap:

Za ovo kaj si pital buš moral pričekat ruku da se javi :whistle:

Autor/ica:  dgovorcin [ uto lip 14, 2011 6:18 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Hej, pa ovo uopće nije jako loše. Istina ima se kaj za delati ali autić izgleda sasvim pristojno. Puno sreće s restauriranjem.

Autor/ica:  MARTY [ uto lip 14, 2011 7:41 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Svaka čast,mali korak za tebe a velik za volvo klub :lol: :lol:

Izgleda ok,budeš ti njega rešio :wink:

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto lip 14, 2011 11:14 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

kar luks grejt dont vorij :lol: :lol:
ne ozbiljno malo ga dotjerat i ima da obara konkurente mladih generacija :D :clap: :clap:

Autor/ica:  davx12 [ ned lip 26, 2011 3:32 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Počelo "čeprkanje" po autu, čisto da se snimi stanje i srede neke sitnice za početak. Ako ništa drugo da se dovedu u ispravno stanje osnovne stvari.

Ono što sam doznao za razvodnik paljenja je sljedeće: ako nema vakuumskog priključka na usisnoj grani (oko karburatora) nije problem; ostavi se vakuumski regulator na razvodniku odspojen i tebalo bi biti ok i tako. Barem tako kažu u SKANDIX-u.
Što je riješeno do sada:
- sirene: obje su bile sa korodiranim kontaktima za prekid strujnog kruga. Rastavljeno, očišćeno, sastavljeno i za sada ok.
- plovak nivoa goriva: reostat je na plovku, uslijed "struganja" kontaktnog jezičca, ne jednom mjestu bio u prekidu. Žičica zalemljena, ošmirglano kako ne bi kontakt jezičac zapinjao i za sada ok.
- instrument ploča: rastavljena, očišćena, odblokiran mehanizam za "trip count".
- namješten kut pretpajenja na 17 stupnjeva, očišćene stare svjećice, ispumpano staro gorivo iz čašica karburatora, izmjenjeno ulje i filtar i mašina ponosno zabrundala! Dobar stari B18B zvuk :D Treba izmjeniti ulje u karburatorima jer se klipovi izrazito teško pomiču a za zamjenu planiram koristiti INA ATF. Dalje predstoji štimanje karburatora, zamjena igli ukoliko bude potrebno te štelanje ventila jer malo "lupkaju".

Imam dva pitanja za Volvo znalce:
1. U originalnoj knjižici održavanja je za svjećice navedeno: Bosch W 200 T35. naknadno je netko to prekrižio i nadopisao Bosch W 225 T1. Obzirom da su to stare oznake za svjećice da li netko zna koje su nove oznake za Bosch svjećice istih karakteristika ili koje ekvivalentne pašu (Champion, NKG, Bosna??).
2. Prilikom davanja kontakta kontrolna lampica kočnica ostaje upaljena iako je ručna spuštena. Radi se o tome da je netko prije mijenjao tekućinu kočnica a da nije prije toga odšarafio kontrolni element na kontrolnom ventilu, te je, uslijed razlike tlakova u kočionim krugovima, igla kontrolnog elementa upala pored zadebljanja na klipu i tako se zaglavila. Pokušao sam odšarafiti kontrolni element ali izgleda da nije skinut još od '68. Da stvar bude gora, trebao bi mi ključ 14,5...Ima li netko iskustva sa odšarafljivanjem kontrolnog elementa jer sam čak počeo sumnjati da nije možda lijevi navoj....

Eto toliko za sada. Na žalost gornje korake nisam poslikao ali se nadam da ću sljedeće radove "dokumentirati" i pratećim fotografijama.

Pozdrav svima!

Autor/ica:  davx12 [ ned lip 26, 2011 3:35 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Nastavak na prethodni post...Iz nekog razloga čitav nije prošao...

Dakle,

auto je imao naknadno ugrađeno: alarm, simulator kvadrofonične reprodukcije zvuka, regulator brzine brisača i tranzistorsko paljenje. Očito je netko vrlo "stručan" čeprkao po instalacijama tako da je sada situacija da imam oko 20-tak precvikanih žica koje strše uokolo te pokušavam odgonetnuti odakle dolaze i čemu služe. Da stvar bude zanimljivija, originalni "colour kodovi" žica su majstorskim nadoštukavanjem na nekim mjestima izgubljeni pa je prava zabava odgonetnuti što je majstor time htio reći :lol:
Sva sreća što je i '68. vrijedio Ohm-ov zakon pa uz multimetar, originalnu shemu i puno strpljenja polako uspijem pohvatati "majstorstvo" :wink:

Autor/ica:  nenad [ ned lip 26, 2011 9:05 pm ]
Naslov:  Re: 144s '68.

Za svječice ti možda ovo pomogne:http://www.glenngoodspeed.com/volvo/SPRKPLUG.HTM

Za ostalo češ morati još malo sam :D

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/