Sada je: čet kol 22, 2019 10:06 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 106 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet sij 17, 2019 10:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 924
Jel to original tako ili je netko nešto prespajao ne znam, ali znam da me to zekalo i da nisam slučajno jedno večer vidio tračak svjetla koji se nekuda probio i pao na račun u pretincu ispod pepeljare tko zna koliko bi još tražio gdje mi krade struju :-)

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2019 11:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Zanimljivo


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2019 9:35 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
I kod mene je bilo isto, žaruljica u pretincu je ispraznila novi akumulator u tjedan dana (kratke dnevne vožnje su ga koliko-toliko punile, a onda ga je vikend stajanje dokrajčilo). I da, žaruljica je spojena direktno na + i radi bez ključa, a kod mene nikad ništa nije prespajano.
Krenuo sam u potragu s ampermetrom koji je pokazao struju curenja od čak 370 mA, pa sam skidanjem jednog po jednog osigurača došao do toga da je problem neki potrošač na osiguraču br. 15. Onda sam prvo išao na žaruljicu pretinca i to na način kojega se ja nikad ne bih sjetio da mi omladina nije rekla - u pretinac sam stavio mobitel, uključio kameru i zatvorio vrata pretinca...

Sad je stuja curenja 120 mA, razlika do 370 mA daje točno 3W, a to je snage žaruljica. Slažem se s forumašima koji su napisali da je i ovo puno, ali kako skidanje jednog po jednog osigurača ne daje nikakvu razliku, onda problem treba tražit na drugom mjestu. Možda neka masa?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2019 9:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A glupe li izvedbe spajanja lampice u pretincu, svašta . Nije masa problem, trebaš tražiti dalje , pa jel si sve osigurače izvadio jer ih ima na par mjesta sigurno , ili da nije nešto dodavano ( alarm, plin,štajaznam, antena ,radio , bluetooth ,) ili kreni otpajat glavne pluseve u kutiji osigurača , mora se to naći , samo treba volje i vremena


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2019 10:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
Jedino što je naknadno ugrađeno su plin i aftermarket daljinsko zaključavanje, jer su original daljinci s vremenom uginuli. Ali pazi, daljinsko je ugrađeno prije 2 godine, a plin prije čak 7-8 i za to vrijeme sam promijenio bar 2 akumulatora s kojima nije bilo problema - nikad se nisu ispraznili i normalno su trajali.

Isto tako, sve je spojeno na neki osigurač, a skidanjem jednog po jednog uvijek imam "stabilnih" :evil: 120 mA. Da je negdje cirkus od potrošnje, onda bi neki osigurač to pokazao kao što je pokazao onaj od žaruljice pretinca. A osigurači su valjda svi na jednom mjestu, ispod haube ispred vozača, tako kaže manual. I tamo ih je čak 36, ne vjerujem da ih negdje ima još...

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2019 4:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4512
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Plus klema na akumulatoru.Tvornički je zaprešana ali se zavuče korozija ispod i prazni akumulator vjerojatno uslijed nekog kemijskog procesa jer je klema od neke slitine aluminija ili slično.Riješenje promijeniti klemu sa klasičnom kopju kupiš u prodavoni autodijelova.Nemora biti daje to ali na jedno 10-ak 850-v/s70 je bilo

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 18, 2019 9:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Zanimljivo kolega Nenad


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 21, 2019 8:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
Stvarno zanimljivo.
Izmjerio sam na očevom 460 (benzinac) i kod njega curi 19 mA.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2019 10:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
Da se vratim na glavnu temu...
Mrky je napisao/la:
… kod prvog hladnog starta vergla malo duže... svega 3-4 sekunde, ali s obzirom da inače pali na prvi zub onda i to bode oči (tj. uši)… ako prije toga par puta okrenem ključ, pa relej nekoliko puta uključi pumpu i ona nadruka gorivo, pali na prvi zub… nakon kraćeg stajanja uvijek pali na prvi zub…

I dalje je isto kao što piše, a na razmišljanje da ima veze s naponom skrenulo me je to što je s novim akumulatorom par puta nakon cjelodnevnog stajanja upalio na prvi zub… valjda se slučajno poklopilo. Tako da ostaju oni uobičajeni sumnjivci: pumpa goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzori bregaste i radilice... itd...

Na ler gasu i u vožnji i na benzin i na plin nema nikakvog dima iz auspuha, normalno radi, normalno vuče (kick down), normalno troši, ne gasi se, a check engine se ugasi već kod verglanja. Kako je doslovce JEDINI problem duže verglanje nakon stajanja, mislim da u užem krugu sumnjivaca ostaju samo pumpa i regulator tlaka goriva. Hoće li dijagnostika otkriti što je ili treba nagađati i mijenjati po redu?

S plinom i plinskim injektorima definitivno nema veze, jer sam nekoliko dana vozio bez plinske boce koja je bila na atestu i sve je bilo isto.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2019 10:10 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Jel je regulator na reilu ili u kućištu pumpe ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2019 2:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
Pa valjda na railu :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 23, 2019 10:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Onda ga mijenjaj,jel ima modela gdje je u kučištu pumpe i mora ići nova komplet pumpa

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 28, 2019 8:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
I sad opet već danima ujutro pali na prvi zub... jutros je nakon dva dana stajanja upalio kao mina. Pomaže li ovo da se postavi prava dijagnoza?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 28, 2019 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2531
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Imaš gremline , ja nebi ništa dirao


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 28, 2019 3:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1572
Vozi: 850
Lokacija: Split
Imam ih punu kuću, ne trebaju mi još i ovdje :shock:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 106 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić