Mislim da ovo objašnjava tvoju dilemu, c/p sa
http://www.racing.hr" onclick="window.open(this.href);return false; ...
...gdje u textu nadalje piše : Zagrebački Autoklub „Delta“ u suradnji sa mladim i izuzetno poduzetnim Auto karting klubom „Sveta Nedjelja“ u subotu 16. i nedjelju 17. travnja organizira „Sprint 1. Svetonedeljski rally 2011.“
Ovdje je text u cijelosti :
Zagrebački Autoklub „Delta“ u suradnji sa mladim i izuzetno poduzetnim Auto karting klubom „Sveta Nedjelja“ u subotu 16. i nedjelju 17. travnja organizira „Sprint 1. Svetonedeljski rally 2011.“, drugo bodovno natjecanje MRPH, DPH, kao i ove godine ustanovljenog Prvenstva Regije Sjever HAKS-a. Nastao osnovom prosinačkog iskustva rally showa kojeg su organizirali na istoj poziciji i u zimskim uvjetima, prvi pravi, bodovni i službeni sprint rally nadomak Samobora i Sv. Nedelje predstavlja inačicu klasičnog rallya sa svim elementima osim što se vozi na jednoj jedinoj dionici. Međutim vozi se po tri puta u svakom smjeru, a ono što je posljednjih niz godina rijetkost na domaćim natjecanjima ( izuzev samo ponekih kraćih dijelova nekih dionica) čitav „brzinac“ vozi se na zahtjevnoj, izazovnoj makadamskoj podlozi. Za očekivati je da će šest brzinskih ispita na prostorima Samoborskog otoka i Savršćaka privući veliki broj ljubitelja kraljice oktanskog sporta. Organizatori su se pobrinuli pravovremeno objaviti kartu cijelog područja koje zahvaća BI sa obilježenih 12 pozicija koje predstavljaju atraktivne, zahtjevne za vozače, ali istovremeno za publiku sigurne pozicije odakle će se moći promatrati nedjeljni ili prašnjavi ili blatnjavi spektakl u malom. Prvi jutarnji brzinac, a time i preostala dva neparna voze se u tzv. „lijevom krugu“, da bi preostala tri parna bila u desnom smjeru. Svaki je izazov za sebe dug po 6,2 km.
P.S. kad god stignem, podupirem takve i slične projekte kaj se tiče auto-moto sporta.
Uživam u tome, kao i mnogi gledatelji koji su bili prisutni.
Mišljenja sam da imamo puno perspektivnih mladih vozača, koji zbog financijske situacije nisu u mogučnosti doć do izražaja od "napuhanih kvazi-trkaća" koji imaju brdo sponzora i kojekakvih rođo-poznanstava, a automobili su cijenovno višestruko skuplji.
Samim time nemaju pravu konkurenciju, dok je pravi "fajt" među "malim ljudima" (čitaj-autima), ujedno i najjinteresantniji.....
P.P.S najte niš zamerit