Hmmm, to je područje u kojemu turbopunjać na tom autu i inaće ne radi s punim pritiskom i u kojemu taj auto inaće ne vuće najbolje. Turbo lag iliti turbo rupa. No kako ga imaš već tri godine to si već i sam, vjerujem zaključio.
Loša vijest je da na su tom modelu turbopunjaći Ahilova peta i da znaju otići. Simptomi su iznenadni gubitak snage ali ne baš kao kod tebe nego više kod preticanja kad se očekuje maximalan potisak. Dobra vjest je ako je to turbopunjać i ako ga popravljaš u ranoj fazi kvara popravak se može svesti 2000-3000 kn u specijaliziranom servisu.
No prije toga bi trebalo isključiti i neke druge stvari, koji mogu biti jako banalni npr; filtar nafte, filtar zraka, jesu li svi putevi zraka od turbine do cilindra O.K. uključujući i MAF senzor i zaklopku. A isto i sva crevca koja idu na turbinu
Osim toga nisi napisao javljaju li se možda kakvi popratni simptomi, dimi li auto, troš li više nafte, čuju li se kakvi neobićni zvukovi (pojačano zviždanje turbine).
Moja diagnoza ovako "na daljinu" bi bila da je turbina u ranoj fazi kvara kada joj zakretna krilca iz nekog xy razloga više ne rade, a upravo ona osiguravaju potisak na nižim okretajima.
No za pravu diagnozu moj savjet ti je da se prijaviš u Volovo serviš Biškup u Varaždinu
http://www.ak-biskup.hr/ gdje ti svi mi idemo na servise s našim Volvanima. Cjene nisu gastronomske

i dečki zbilja znaju svoj posel. Inaće doktori za turbopunjaće su ti tu Tcode, Gonzo i Zlaya i ak je on u pitanju oni buju ti najbolje znali reći kam s njim na reparaturu.
Držim fige da je samo neka cjevčica ispala i da ju treba natrag nataknuti
