VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Reparacija turbine, da ili ne?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=630
Stranica: 1/5.

Autor/ica:  grimreaper [ ned ruj 02, 2007 10:57 am ]
Naslov:  Reparacija turbine, da ili ne?

Ne pusta ulje (inace mi je potrosnja ulja oko 0.5dcl na 1000km), ne gubi snagu, no cini mi se da nije bas tiha kak bi trebala bit. Jel se moze pregledat turbina? Dal je mozda samo zmazana? Ljudi mi kazu da mozda ne bi bilo lose da je dam na reparaciju prije nego se stanje pogorsa, te da u ovom slucaju reparacija ne bi trebala bit skupa (mozda je potrebno samo ciscenje i centriranje). :? Ili dok ide ide?

Autor/ica:  850 t5 [ ned ruj 02, 2007 12:34 pm ]
Naslov: 

hmmm...biti ili ne biti....
prijatelju na cosworthu je došla reparacija 4000 kn prošle godine.sad je opet kupio drugu - novu.
a i sam znaš , ima ih od 200$ razno raznih pa do oko 750 -800 stock.
a i možda ti je sve na auto u odličnom stanju pa iz dosade malo zabrijavaš.poznato ? :)

Autor/ica:  grimreaper [ ned ruj 02, 2007 12:51 pm ]
Naslov: 

Hehe, ima jos puno posla na autu, ali niti jedan ne mirise na $$$$-znamenkasti iznos... Gdje je radio prijatelj reparaciju? Nekako mi 4k kn zvuci puno... Cuo sam da treba pazit gdje nosit turbinu na reparaciju, a navodno da je najbolji neki Gustin u Rijeci (valjda sam dobro zapamtio prezime).

Autor/ica:  tcode [ ned ruj 02, 2007 1:57 pm ]
Naslov: 

Jedini DIY način da ispitaš turbinu je optička provjera impelera (oštećenja na lopaticma) i da li postoji aksijalni luft koji se na ruku ne bi smio osjetiti. Vrlo vjerojatno ovo nećeš moći utvrditi bez skidanja turbine.

Autor/ica:  dgovorcin [ ned ruj 02, 2007 4:34 pm ]
Naslov: 

Čini mi se da filozofija dok ide nije najmudrija. Jer "dok ide" bi ti se moglo desiti usred neke pustare gdje je Bog rekao Laku noć. Turbine su djelovi koji su podložni trošenju ali se mogu i reparirati. To se dešava prije ili kasnije. Po meni ti je pametnije uskoro prikupiti nešto love i reparirati ju nego čekati. Pogotovo što ti troši ulje a ti se ne voziš baš divlje.

Autor/ica:  gonzo [ ned ruj 02, 2007 11:49 pm ]
Naslov: 

nisam jednom čuo da reparirane turbine nakon 15-20 tisuća propišaju ulje pa zato moj savjet nađi dobru rabljenu ili novu ak imaš love....

Autor/ica:  grimreaper [ pon ruj 03, 2007 9:37 am ]
Naslov: 

Citat:
Čini mi se da filozofija dok ide nije najmudrija. Jer "dok ide" bi ti se moglo desiti usred neke pustare gdje je Bog rekao Laku noć. Turbine su djelovi koji su podložni trošenju ali se mogu i reparirati. To se dešava prije ili kasnije. Po meni ti je pametnije uskoro prikupiti nešto love i reparirati ju nego čekati. Pogotovo što ti troši ulje a ti se ne voziš baš divlje.
Trosi ulje? Pa 0,5dcl na 1000km nije puno. Ne vozim se ja divlje, al znas kak je kad kupis "novi" auto, pa moras svima demonstrirat "T5R" zube :lol: :wink:

@Gonzo: Koliko bi mogla kostat nova 15ica ili 16ica?

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 03, 2007 9:42 am ]
Naslov: 

Meni potroši pola litre na 10tkm, pa sad vidi.

turbo.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbocha ... enameZWD1V

Autor/ica:  grimreaper [ pon ruj 03, 2007 9:51 am ]
Naslov: 

TCode, koliko bi to bilo ~ sa svim carinama, transportima i ostalim nametima?

Kaj se tice potrosnje ulja, auto nije bio dugo vozen, zatim su tu najcesce vrlo kratke relacije na koje se vozi, pa demonstracija... Primjetio sam da je pala u odnosu na pocetak kad sam ga uzeo, a ovih 0,5L na 1000km je prosjek od pocetka. Uglavnom, majstor mi kaze da je sve oko turba suho, ne primjecujem padove snage, a kad se zagrije motor, turbo je dosta tih. Odnosno, cuje se na gas do poda i oko 2000okr. E sad, koliko je normalno, tesko mi je rec... TCode, morat cu ja malo provozat tvojeg 8) :wink:

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 03, 2007 10:40 am ]
Naslov: 

Mene je shipping iz Japana koštao oko 70 usd, ako se dobro sjećam. E sad, davanja.. ovisi kak te bubnu, u svakom slučaju tražiš prodavača da ti uz turbo pošalje i račun na manji iznos (recimo 200 usd, toliko je meni prošlo) i ako ne radiš takve kupovine svaki drugi dan, u principu ti prođe. Davanja na taj iznos su cca 400-500 kn.

To kaj je turbina suha i sve oko nje ne znači da zbog nje ne troši ulje. Ako je ležaj u samoj turbini loš, ulje prolazi pored njega ulazi u usisni put i/ili ulazi direktno u ispuh. Ulje može trošiti i zbog loših gumica ventila, karika..

EDIT: upravo pročitah, piše da je EMS za Europu 95 usd kod ovog sellera

Autor/ica:  grimreaper [ pon ruj 03, 2007 11:12 am ]
Naslov: 

Dakle, cijeli taj sport bi mogao doc oko 700-800e. Hmmm...

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 03, 2007 11:26 am ]
Naslov: 

Otprilike. Ako mene pitaš, isplati se, kod nas bi te ta ista turbina koštala daleko više, a kupiti rabljenu sa 200+tkm.. pa takvu i sam imaš.
Isto tako, nikada ne bih radio reparaciju osim ako se auto slaže za prodaju (a vjerojano niti tada), jer ležajevi i materijali koji se koriste za reparaturu najčešće nisu ni blizu po svojstvima prema originalu.

Ovak kupiš novu i slijedećih 10 god ne razmišljaš više o turbini :)

Autor/ica:  grimreaper [ pon ruj 03, 2007 11:40 am ]
Naslov: 

Hehe, tko zna sta ce se vozit za 10 godina :lol: Drugim rijecima, vozi dok ne pocne gubit snagu i ulje, a onda pocni skupljat novce? Da li mislis da bi se isplatila reparacija ako bi isla samo u smjeru ciscenja i centriranja?

Autor/ica:  ronnie [ pon ruj 03, 2007 12:06 pm ]
Naslov: 

2 tcode & gonzo: Kada smo vec na temi, na sta treba obratiti paznju i pripaziti kad se skida turbina?

Autor/ica:  dgovorcin [ pon ruj 03, 2007 12:10 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Čini mi se da filozofija dok ide nije najmudrija. Jer "dok ide" bi ti se moglo desiti usred neke pustare gdje je Bog rekao Laku noć. Turbine su djelovi koji su podložni trošenju ali se mogu i reparirati. To se dešava prije ili kasnije. Po meni ti je pametnije uskoro prikupiti nešto love i reparirati ju nego čekati. Pogotovo što ti troši ulje a ti se ne voziš baš divlje.
Trosi ulje? Pa 0,5dcl na 1000km nije puno. Ne vozim se ja divlje, al znas kak je kad kupis "novi" auto, pa moras svima demonstrirat "T5R" zube :lol: :wink:

@Gonzo: Koliko bi mogla kostat nova 15ica ili 16ica?
Čuj daj da raščistimo koliko zapravo tvoj auto potroši ulja na 1000 km. Jer ak je to 0,5 dcl kak si napisal tj. pola deci što je 0,05 litara onda te imam nekaj za pitat i nekaj za reć. Pital bi te kak si to izmjeril a rekl da nas ne zajebavaš i da se lepo i dalje voziš. Ak je to 0,5 l na 1000 km onda je to nekaj sasvim drugo. I to je dosta. Tcode ti je lepo napisal koliko njegov popije ulja na 10000 km. U slučaju B tvog mjerenja to je 10 puta više nego kod njega.

Bdw, viš ova informacija o repariranim turbinama mi je nekaj čistam novoga i zlata vrijedi. Dakle reparacija = banana :wink:

Stranica: 1/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/