VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kanalni remen - remenica - 850 TDI http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6212 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | lageros-zg [ ned sij 16, 2011 8:47 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
E da, ja obično ljudima govorim o tome da kad se mijenja zupčasti remen, da se isto tako onda mijenja i ostalo remenje, a isto tako i njihovi španeri, pa i remenice (radilice i alternatora) jer su svi ovisni jedno o drugome. Nema druge nego da počnem na onom svom topicu pisati malo o tome, iako, znam da je to sv eskup sport i mnogi mi kažu: "e ti bi i pola auta promijenio samo zbog zupčastog!" ali ipak, to je onda pravi posao i sigurni ste u to da sa autom nećete imati problema ili uskoro morati ponovno u servis da bi zamjenili neki drugi dio, pa onda plaćate opet i majstora i ako se negdje na cesti dogovdi, vučnu službu... i da ne nabrajam što sve ne. Sve na vrijeme i bezbrižni ste. I još nešto, neovisno da li je model auta novi ili stari, razmislite o tome da su stari bili ipak i bolji (kvalitetniji) nego li dana, jer je svima u interesu da se troši više para na post prodaju, pa kad već radite neki posao na autu, ne štedite na tim stvarima, jer će vas ta ušteda na kraju koštati samo još skuplje. Da, da.. znam.. znam... nije to točno što kažem i da se može to i onako, da ima primjera koji su pokazali suprotno i slično, no ipak, ja osobno nemam viška love za postservisne radove i dijelove, tako da radije napravim sve od prve, pa sam miran i ne brinem se kad će mi možda otići ovo ili ono. hal9000f - nadam se da se slažeš sa ovime što sam napisao? ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ ned sij 16, 2011 9:20 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Citat: E da, ja obično ljudima govorim o tome da kad se mijenja zupčasti remen, da se isto tako onda mijenja i ostalo remenje, a isto tako i njihovi španeri, pa i remenice (radilice i alternatora) jer su svi ovisni jedno o drugome.
Mijenjao sam "sve". Sva 3 remena, sve rolice, sve natezace, vodenu pumpu, semeringe, zupcanik na radilici.Citat: Nema druge nego da počnem na onom svom topicu pisati malo o tome, iako, znam da je to sv eskup sport i mnogi mi kažu: "e ti bi i pola auta promijenio samo zbog zupčastog!" ali ipak, to je onda pravi posao i sigurni ste u to da sa autom nećete imati problema ili uskoro morati ponovno u servis da bi zamjenili neki drugi dio, pa onda plaćate opet i majstora i ako se negdje na cesti dogovdi, vučnu službu... i da ne nabrajam što sve ne.
Slazem se. Sve na vrijeme i bezbrižni ste. ... hal9000f - nadam se da se slažeš sa ovime što sam napisao? ![]() Ali, ipak ima ali ![]() U pravilu bi trebalo tako napraviti, ali negdje treba povuc crtu ![]() Bas ne bum isao mijenjati i kompresor klime, alternator, servo pumpu itd ![]() I ovisi o autu u kakvom je stanju, a i u kakvom je financijskom stanju gazda. Vec dulje vrijeme se pokusavam drzati pravila da ulozim vise novaca danas, da mi se ne desi nekaj ovakvoga preksutra. Ali, treba imati i informaciju na vrijeme, a tadasnji majstor mi nije preporucio da mijenjam i remenicu ![]() LP. |
Autor/ica: | lageros-zg [ ned sij 16, 2011 10:36 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Ma neeeeee.. nisam mislio sad baš toliko puno ![]() Uglavnom ono što si i sam nabrojao iliti ovako: Svo remenje Sve španere (natezače i klizače) Simeringe radilice i bregaste Remenice alternatora i radilice Dakle, to je ono što bi bilo dobro i pametno. Jer gledam kroz pult šta se sve ljudima događa, pa mi nekako to sve postalo logično. Obično sam i ja sam prije ljudima htio ušparati koju kunu, pa sam sve to upola, čak i bez pumpe vode. Onda sam malo odrastao, pa vidio da je i ona bitna (ovisi kako na kojem autu, recimo kod mene na mojem nije neki faktor), pa sam počeo i te pumpe nuditi, da bi sad na kraju dok sam još malo odrastao počeo nuditi sve što je gotovo povezano jedno s drugim. Pa iako kanalno remenje i španeri nisu usko povezani sa pogonskim sklopoom rmena iliti zupčastim, remen kao guma ima sovj vijek trajanja i kako god kanalno remenje (kao) nije toliko bitno, treba ga mijenjati, pa shodno tome i elemente po kojima se vozi, a to su njegovi španeri i remenice ili najbolje rećeno, sve što u sebi ima neke veze sa ležajevima ili rade na tom principu. U svakom slučaju, kako god, nadam se da će ovo imati odjeka kod korisnika i da će dobro razmisliti kada će raditi veliki servis, jer se ne zove badava veliki ![]() A i često puta majstori žele izaći u susret i pomoći na financijski način da se ne mora previše ulagati, ali kako si i sam rekao, bolje uložiti danas više, da ne bude još više sutra ![]() ![]() |
Autor/ica: | mirjo [ ned sij 16, 2011 10:42 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
pa si ti čovječe ![]() jesu to slike slomljne role natezača? a di je tu ležaj? ili je to unutrašnjost mehanizma? |
Autor/ica: | hal9000f [ pon sij 17, 2011 9:55 am ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Citat: pa si ti čovječe
Ma, ne pitaj... ![]() ![]() Citat: jesu to slike slomljne role natezača?
Da, puklo kućište u kojem je valjda opruga.Citat: a di je tu ležaj?
Samo na rolici i može se naravno mijenjati samo to. Ali, ako nikad nisi zamijenio taj natezač, zamijeni ga, jer po V4DIS-u mijenja se jednom u 10 god. ili valjda na duplom intervalu od zupčastog - znači 240.000 km (ipak provjeriti ![]() Citat: ili je to unutrašnjost mehanizma?
Nije unutrašnjost.Izdržao bi valjda još 1 km prije raspada ![]() |
Autor/ica: | mirjo [ pon sij 17, 2011 4:32 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
što jhe na 3. slici? nedavno sam sebi sredio obe role, dobro oprao ležajeve, posušio i nova mast, naravno švecka ![]() sve ko novo, ali nažalost ne rješava problem samog natezača ![]() kupićemo novo, kad bude para ![]() |
Autor/ica: | nenad [ pon sij 17, 2011 5:52 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Da se i natezač malo po reparirati.Ne pitajte kako to je tajna zanata ![]() |
Autor/ica: | mirjo [ pon sij 17, 2011 9:34 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Citat: Da se i natezač malo po reparirati.Ne pitajte kako to je tajna zanata
e toga se ne hvatam sigurno ![]() ![]() pa da mi feder izbije oko... ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ pon sij 17, 2011 10:26 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
Citat: što jhe na 3. slici?
Remenica koja se raspala na dva dijela, jer je guma koja ih spaja pukla po cijelom opsegu.Citat: nedavno sam sebi sredio obe role, dobro oprao ležajeve, posušio i nova mast, naravno švecka
Original natezac je Litens (Canada). Isti takav samo na njemu ne pise i VW part number, nego samo Litens, kosta manje od 600 kn (mislim 558 kn) kod kolege tu na forumu. Prema V4ADIS-u bi trebao trajati 10 god ili valjda 240.000 km, a lezaj se da mijenjati odvojeno.![]() sve ko novo, ali nažalost ne rješava problem samog natezača ![]() kupićemo novo, kad bude para ![]() Tak ovisno koliko se netko vozi mislim da se isplati kupiti i da ce nadzivjeti auto. Ako netko radi puno km onda mu auto valjda puno i treba, pa mu se to sigurno isplati once in a lifetime 10 godisnjeg vlasnistva 850-tke ![]() BTW, nakon ovog iskustva mislim da se loše stanje remenice može skužiti mjesecima prije potpunog raspada. Sad kad je gore nova remenica, ovaj automatski natezač vibrira puno, puno manje kad se gleda u leru, i naravno sve skupa ima tiši i puno ljepši zvuk. Osim toga prije dosta vremena mi je ta remenica počela "puštati" hrđu i po remenu i okolo sebe. Ko da je od vibracija taj prah otpadao... Ne znam možda su to znakovi da je vrijeme da se zamijeni. Rekao bih da originalna može izdržati nekih 350 tkm. Poslije je sve veći rizik... Lako je sad bit pametan ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ pon sij 17, 2011 10:28 pm ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
greskom postano drugi put... |
Autor/ica: | mirjo [ uto sij 18, 2011 8:30 am ] |
Naslov: | Re: Kanalni remen - remenica - 850 TDI |
malo mi je čudna ta remenica sa gumom umisto kugličnog ležaja imam jednu polovnu vižka koja ima isto ležaj a ne gumu ![]() mislim da su kod dizela svi natezači i role u originalu Litens |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |