VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
plin je ugradjen http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=621 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 29, 2007 8:39 pm ] |
Naslov: | |
jasno je da ide sad bolje na plin kad si mu tamo na benzin rashebao omjer goriva i zraka (A/F) sa većim diznama ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sri kol 29, 2007 9:25 pm ] |
Naslov: | |
a ne,ne vračene su org. one su mislim na escortu. više ne kupujem niš bez savjeta. greške su odlične ako iz njih nešto naučiš ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sri kol 29, 2007 9:42 pm ] |
Naslov: | |
zaboravio sam, jedan od velikih aduta za ugradnju plina je bilo to šta okretaji mot. kasne par sekundi.ne padaju odmah.a to se sad dogadja i sa plinom.promijeniš brzinu a oni ne padaju!!!u vožnji pustiš gas a auto počinje kočiti motorom nakon 5 sekundi!! velika pilana,šta da mu radim ? al nitko nema neku ideju?! ![]() a drugo, je li kada kome 850 pokazao više od pola temperature vode (motora)??? ![]() kaže mi čovjek koji je radio u volvo 5 god. da ne pokazuje niti jedan i da ne zna zašto.a kad ide preko ,tada je kasno ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 29, 2007 10:06 pm ] |
Naslov: | |
grjie ti se zato što ti je ispušna temperatura plinova pre velika jer ti je opet A/F ratio sheban(siromašna smjesa) jer imaš org dizne na tu novu veliku turbinu=puno više zraka na istu količinu goriva daje vruće ispušne plinove a time i veću temperaturu motora i vode.. vrlo opasno za ispušne ventile jer bi mogli izgoriti kao šibica... očisti ler gas ventil vjerovatno je začađen te zato te muči to kašnjenje gasa.. |
Autor/ica: | 850 t5 [ sri kol 29, 2007 10:13 pm ] |
Naslov: | |
polako ,polako ne grije se ,zato i pitam, ta jeb. temperatura ne ide nikada preko pola,možda milimetar .a dizne su stock. ler gas je čist ko suza sve sam oprao kad sam skidao.svi vakumi namontirani,i bo... |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 29, 2007 10:19 pm ] |
Naslov: | |
ma to su oni namjerno tako napravili u volvu da se ljudi ne šokiraju kad im kazaljka stalno šeta amo tamo. org. sat na mom volvu je imao analogno pokazivanje i temp nije išla nikad gore uvjek na sredini a poslje sam promjenio sat koji je imao digitalno pokazivanje temp vode gdje je temp vode išla i čak do 105C tako da analogni odu u crveno samo tad kada je stvarno vruće pod poklopcom a tad je najčešće i kasno.. |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 29, 2007 10:21 pm ] |
Naslov: | |
na opelima se ljudi žale da im temp ide stalno do 100c a ustvari ne kuže da taj opelov sat pokazuje real time stanje vode u motoru ![]() dok recimo vozači audija posnosno kažu da im je temp uvjek na 90 iako stoje po pola sata u koloni na +30 ![]() ![]() ![]() sve je to dobra reklama ![]() ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sri kol 29, 2007 10:23 pm ] |
Naslov: | |
i mislio sam si da nešto nije ok. to mi se ne svidja da ne vidim koliko je vruče. naručiti ču drugi sat , oče li raditi sa ovim davačem ili treba drugi?? |
Autor/ica: | gonzo [ sri kol 29, 2007 10:24 pm ] |
Naslov: | |
treba probati al obično dobiješ uz novi sat i taj termo element..misliš na one male externe?? |
Autor/ica: | ronnie [ sri kol 29, 2007 10:40 pm ] |
Naslov: | |
Evo opet mene i Opela! Ali to sa pokazivanje temperature me izludjivalo kod Audija i Volva, Opel mi je rekao kakvo mi je stanje i ja sam znao da je takvo po rezimu voznje. Ovo sada kao i kod Audija, nikad nisam siguran dogadja li se sta sa motorom po pitanju grijanja. |
Autor/ica: | tcode [ sri kol 29, 2007 10:45 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
greške su odlične ako iz njih nešto naučiš
A još je bolje ako naučiš iz tuđih ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 30, 2007 7:37 am ] |
Naslov: | |
Citat: Evo opet mene i Opela!
hebi ga i meni to piči na živce ali budem probao externi senzor temperature prebrikat na onaj od vode pa da vidim kao će to raditi...
Ali to sa pokazivanje temperature me izludjivalo kod Audija i Volva, Opel mi je rekao kakvo mi je stanje i ja sam znao da je takvo po rezimu voznje. Ovo sada kao i kod Audija, nikad nisam siguran dogadja li se sta sa motorom po pitanju grijanja. |
Autor/ica: | dabob [ čet kol 30, 2007 9:03 am ] |
Naslov: | |
meni je kazaljka temperature vode šetala, od 1/3 do nekih 2/3; otklonjeno promjenom termostata; od onda stoji na pola kada se ugrije. |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 30, 2007 9:09 am ] |
Naslov: | |
Citat: ma to su oni namjerno tako napravili u volvu da se ljudi ne šokiraju kad im kazaljka stalno šeta amo tamo.
Daj reci, nisam baš najbolje shvatio, dali si nabavio "orginalni sat/pokazivač temperature za S/V40 koji si metnu u instrument ploću ili onaj koji se stavi negdje pokraj. Naime, jako me interesira ta prića s pokazivačem temperature vode. Moj tam stoji ko zakucan na polovici a volio bi znati što se uistinu događa pod poklopcem. Možeš li reći koliko te to sve došlo i gdje si i kak nabavljao.org. sat na mom volvu je imao analogno pokazivanje i temp nije išla nikad gore uvjek na sredini a poslje sam promjenio sat koji je imao digitalno pokazivanje temp vode gdje je temp vode išla i čak do 105C tako da analogni odu u crveno samo tad kada je stvarno vruće pod poklopcom a tad je najčešće i kasno.. Hvala |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |