VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

460 1.7 lerlauf ventil...
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6161
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  acika [ ned sij 02, 2011 2:46 pm ]
Naslov:  460 1.7 lerlauf ventil...

Daklem... Kad pustiš gas, okretaji padnu... Onak skroz, autose stepe i varati se na 900rpm-a... Naravno, onaj ventilčić je otišao.... E sad, fraer od kojeg kupujemo auto kaže da ima drugi, da se to inače pere bla bla.. Kolko ja znam... To pranje je kratkog vjeka... Ja se bavim Opelima i takve stvarčice nabavljam za rižu... Taj komad je Bosch proizvodnje(predpostavljam, jer svi proizvođači koriste Boschev MAF, MAP i ostale gluposti) Trebao bi pasat od Opelovog 2.0 8V(C20NE) motora... Fizički su mi isti, obavljaju istu operaciju, samo me najviše brine đek... Ima ko fotku s Renault-ovog motora tog ventila? Samo da vidim jel isto :D

Autor/ica:  volvash [ ned sij 02, 2011 6:25 pm ]
Naslov:  Re: 460 B18EP lerlauf ventil...

:D jel to MAF,MAP senzor :? mozda da pogledaš u autodati, ako nemaš uradim ti printscreen, imam isti motor (bar mislim)...

Autor/ica:  acika [ pon sij 03, 2011 2:35 am ]
Naslov:  Re: 460 B18EP lerlauf ventil...

MAF senzor ti je na usisu(odmah kod kutije ili možda malo bliže usisnoj).. Skraćenica znači Mass Air Flow, tj koliko zraka usisava motor... Unutra ti je mala tanka žićica koja se strujom ugrije... Kao termo otpornik, jer što više zraka prolazi, ona je hladnija... I onda ono: Ako je hladnija otpor je veći, a ako je toplija je manji... ili kak to već ide...

MAP senzor je dalje od motora i spojen je malo cjevčicom na usisnu granu, te mjeri podtlak(vakuum)... Kaj je unutra? Nisam siguran, ali po nekoj logici zaključujem da je diafragma spojena na promjenjivi otpornik... Više gasa, veći vakuum... diafragma se pomakne i samim time je veći otpor... Al to je moja logika...

Leerlauf ventil ti je bypass usisne klapne (throttle body-a, to je ono di natežeš sajlu ispod haube kad turiraš)...
Jedna cijev ispred i jedna nakon TB-a koje se spajaju na taj valjkasti predmet s malim đekom i 2 žice... Koji određuje na kolko okretaja auto radi na leru... Dal je na čoku ili ne i takve stvari... On preko elektronike određuje koliko zraka treba propustiti mimo TB-a...

Eto sad mi ruke otpadaju, što od ovoga a što od frendove Omege koju sam danas po snijegu motao na poligonu...

Autor/ica:  Zeljko_M [ pon sij 03, 2011 2:20 pm ]
Naslov:  Re: 460 1.7 lerlauf ventil...

Clio 1,8 16V ima ventil sa tri pina i koristi Analogni signal da ga namjesti...
B18 i B20 motori imaju ventil koji ima samo dva pina. Jedan ide na 12V dok drugi preko ECU ide na masu, Drugim rijecima, skini ga, spoji ga na 12v i vidi dali radi.

Mislim da nije problem u motorinu, prije ce biti kakav vakkum ili razvodna kapa/kablovi/svijecice.

Autor/ica:  acika [ ned sij 09, 2011 1:36 am ]
Naslov:  Re: 460 1.7 lerlauf ventil...

Riješeno... Vakuum cijevčica plastićna popustila... Ide nekamo ispod posude za vodu(staklo).. Mislim da ide prema ECU-u... Sad radi ko beba nakon malo rihtanja smjese za benzin i plin...

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/