E da, i mene zanima kako ce biti unutra. Vidio sam taj okvir od aluminija, dakle taj novonapravljeni. Ma jedva da ga ima.
Ali, on ce biti ipak ravan. koliko znam, bit ce tako postavljen da ne strsi van, jer je sve to skupa zaobljeno (taj stari kazic i tak). Naime, mislio sam ostaviti stari kazic, ali njegi izlazi nisu bas naj naj. A i nema volume kontrolu na displeju, imena pjesama i tako. A to sve moje malo srebro ima. I jos iznad njega ide procesor iliti multimedia manager.
Nije tajna ali zelio bih prvo cuti sve to. Pa kad se usvira...
A je, da mi je jos jedan turbo i awd i po mogucnosti neki turbo boost za preticanje i recimo jedna cokolada.
Ide to ok, samo osjeti se razlika prednji-quattro. Naime, imao sam Audi 100 S4 s 230 konja. I to je islo bolje nego ovo. Onak, brutalnije. I jos je drzao cestu opako. Svaka cas elektronici, ali nije to to. Oce to malo i pobjeci, posebno kad ides iz zavoja pa jos malo celvae gume i tak. A quattro je ipak ojno pravo. Onos to sam imao u Audiju je bila blokada zadnjeg difernecijala. Kad ga ukljucis iskljuci ti se ABS i zblokira se zadnja osovina. Ako se bas moras negdje iscupati van. A ja sam s ljetnim F1 gumama vozio po snijegu, blatu, zemlji, makadamu, i nigdje, ali bas nigdje nisam zapeo. Od tada....
Branimir, nemoj trgati kazic. Je, steta ga je. Ipak, kad se odlucis promijeniti auto, treba to sve nazad fino staviti.
Vidjet cemo kako to sve izgleda, a posebno kako svira.
Pa ako se odlucis, mogu ti preporuciti covjeka. On je meni u zadnjem audiju radio muziku i sve je bilo korektno i tak.