VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Adapter za "normalne" kazice...
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=6
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  lagonda [ uto sij 30, 2007 6:59 pm ]
Naslov:  Adapter za "normalne" kazice...

Eto, da i ja pocnem. Kako sam uzeo V70 iz '06. godine, ti modeli od 2005 na dalje imaju onu ukrasnu lajsnu oko radia i klime. :) I sve je to divno krasno. Medjutim, dragi Volvo je prestao proizvoditi adaptere koje mozete staviti umjesto ovog nebulozno velikog radia i staviti neki svoj, pa vam ostane i prostor za olovke, zvake i tak... I tako sam morao kemijati iz aluminija adapter, skenirati oridjidji radio da to sve ispadne divno i krasno. :( Za dan ili dva bu bil gotov. Pa bumo vidjeli kak to zgleda. Nadam se da ce izdrzati do sljedeceg susreta. :)

Eto, mala kritika za to, ali da bas ne bude sve crno.... Inace, novi sam s Volvom i za sad je sve pet. Autek se nekak vuce, jos da mu je jedno upol konja koliko ima ili malo vise... :)

Hihihihi!

Sve najbolje svima povodom otvaranja novog foruma. :) Cestitke svim "pokretacima" Volvo kluba Hrvatska i svih ovis popratnih sitnica. :)

Pozdrav
Lagonda

Autor/ica:  grimreaper [ uto sij 30, 2007 7:03 pm ]
Naslov: 

Oho, aluminijski okvir. Mora da dobro izgleda. Jel tajna koji ce sustav bit unutra? 8)

BTW, 2.5T uz malo veci turbo ima dosta potencijala, ali pitanje je sta prednji pogon kaze na to...

Autor/ica:  Branimir [ uto sij 30, 2007 8:36 pm ]
Naslov:  Re: Adapter za "normalne" kazice...

Citat:
Eto, da i ja pocnem. Kako sam uzeo V70 iz '06. godine, ti modeli od 2005 na dalje imaju onu ukrasnu lajsnu oko radia i klime. :) I sve je to divno krasno. Medjutim, dragi Volvo je prestao proizvoditi adaptere koje mozete staviti umjesto ovog nebulozno velikog radia i staviti neki svoj, pa vam ostane i prostor za olovke, zvake i tak... I tako sam morao kemijati iz aluminija adapter, skenirati oridjidji radio da to sve ispadne divno i krasno. :( Za dan ili dva bu bil gotov. Pa bumo vidjeli kak to zgleda. Nadam se da ce izdrzati do sljedeceg susreta. :)
I ja imam isti problem, i vrlo me zanima kako je stvar ispala, tim vise sto je sami oblik najmanji problem.Veci je sto je sve skupa lagano ispupceno oliti zavinuto po vertikali sto izradu dodatno komplicira. Razmisljao sam rasturiti originalni kaz i prekrojiti mu prednju masku, ali na srecu sam na vrijeme odustao, malo ga je ipak steta. :D

Autor/ica:  lagonda [ uto sij 30, 2007 11:07 pm ]
Naslov: 

E da, i mene zanima kako ce biti unutra. Vidio sam taj okvir od aluminija, dakle taj novonapravljeni. Ma jedva da ga ima. :) Ali, on ce biti ipak ravan. koliko znam, bit ce tako postavljen da ne strsi van, jer je sve to skupa zaobljeno (taj stari kazic i tak). Naime, mislio sam ostaviti stari kazic, ali njegi izlazi nisu bas naj naj. A i nema volume kontrolu na displeju, imena pjesama i tako. A to sve moje malo srebro ima. I jos iznad njega ide procesor iliti multimedia manager. :)
Nije tajna ali zelio bih prvo cuti sve to. Pa kad se usvira... :)
A je, da mi je jos jedan turbo i awd i po mogucnosti neki turbo boost za preticanje i recimo jedna cokolada. :)
Ide to ok, samo osjeti se razlika prednji-quattro. Naime, imao sam Audi 100 S4 s 230 konja. I to je islo bolje nego ovo. Onak, brutalnije. I jos je drzao cestu opako. Svaka cas elektronici, ali nije to to. Oce to malo i pobjeci, posebno kad ides iz zavoja pa jos malo celvae gume i tak. A quattro je ipak ojno pravo. Onos to sam imao u Audiju je bila blokada zadnjeg difernecijala. Kad ga ukljucis iskljuci ti se ABS i zblokira se zadnja osovina. Ako se bas moras negdje iscupati van. A ja sam s ljetnim F1 gumama vozio po snijegu, blatu, zemlji, makadamu, i nigdje, ali bas nigdje nisam zapeo. Od tada.... :)

Branimir, nemoj trgati kazic. Je, steta ga je. Ipak, kad se odlucis promijeniti auto, treba to sve nazad fino staviti. :)
Vidjet cemo kako to sve izgleda, a posebno kako svira. :) Pa ako se odlucis, mogu ti preporuciti covjeka. On je meni u zadnjem audiju radio muziku i sve je bilo korektno i tak. :)

:)

Autor/ica:  grimreaper [ sri sij 31, 2007 8:20 am ]
Naslov: 

Citat:
A je, da mi je jos jedan turbo i awd i po mogucnosti neki turbo boost za preticanje i recimo jedna cokolada. Smile
Ide to ok, samo osjeti se razlika prednji-quattro. Naime, imao sam Audi 100 S4 s 230 konja. I to je islo bolje nego ovo. Onak, brutalnije. I jos je drzao cestu opako. Svaka cas elektronici, ali nije to to.

:)
Hehe, naravno da je S4 ipak druga prica. Ako se ne varam, 100tka je bila i nesto laksi auto od V70.
Za prvu ruku se uvjek mozes pozabavit sa chipanjem, mislim da se moze izvuc nekih 240KS.

Autor/ica:  lagonda [ sri sij 31, 2007 10:27 am ]
Naslov: 

Eh sad, ne bih se kladio. Moj ima po papirima 1530. A 100-ka je imala 1650. :) Nije to bio bas lagani autek. A i bio je mrvicu veci. :) Taj mi je auto ipak ostao u glavi duboko usjecen.

Chipanje, hm. Ma nisam za takve stvari. Drzim se onog, kako je tvornica napravila, tako treba biti. Preskupe su to igracke da bih prckao po tome. Sto god tuneri govorili kako nije stetno, onda se javi neki onak vudreni automehanicar pa ti deklarira jedno 63 razloga zasto to ne raditi, jer da nije sve stvar povecanja snage nego i hrpu drugih opterecenja koji se javljaju i na sto... Tako da, ovo je meni cist pristojno. Dovovljno je kaj sam ga raskopao za glazbu unutra. I da, zaboravio sam reci, BRANIMIR pozorno slusaj, ako maknes oridjidji kazic, gubis parkirni senzor. Eto, nazalost, ja vise to nemam. Sad ce biti: moze, moze, moze jos malo, moze, moz... TUP! ajd jos malo! :)
Jer je senzor povezan kabelom na kazic, gdje ovaj prepoznaje kad ga ubacis u rikija i on odmah gasi mjuzu. I pojavljuje ti se na displeju park assist bla bla... E, a to je neki njihiv standard i to drugi kazici nemaju. Valjda je i softverski nekaj umuljano unutra. Ma nije da mi treba to, ali... Ono, imati filing da ti nekaj ne radi u autu. Iako to ne koristis. :?

Autor/ica:  Branimir [ sri sij 31, 2007 10:41 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Hehe, naravno da je S4 ipak druga prica. Ako se ne varam, 100tka je bila i nesto laksi auto od V70.
Za prvu ruku se uvjek mozes pozabavit sa chipanjem, mislim da se moze izvuc nekih 240KS.
250 ks i 380 Nm. www.citius.hr

Autor/ica:  Branimir [ sri sij 31, 2007 10:44 am ]
Naslov: 

Citat:
onak vudreni automehanicar pa ti deklarira jedno 63 razloga zasto to ne raditi, jer da nije sve stvar povecanja snage nego i hrpu drugih opterecenja koji se javljaju i na sto... Tako da, ovo je meni cist pristojno. Dovovljno je kaj sam ga raskopao za glazbu unutra. I da, zaboravio sam reci, BRANIMIR pozorno slusaj, ako maknes oridjidji kazic, gubis parkirni senzor. Eto, nazalost, ja vise to nemam. Sad ce biti: moze, moze, moze jos malo, moze, moz... TUP! ajd jos malo! :)
Jer je senzor povezan kabelom na kazic, gdje ovaj prepoznaje kad ga ubacis u rikija i on odmah gasi mjuzu. I pojavljuje ti se na displeju park assist bla bla... E, a to je neki njihiv standard i to drugi kazici nemaju. Valjda je i softverski nekaj umuljano unutra. Ma nije da mi treba to, ali... Ono, imati filing da ti nekaj ne radi u autu. Iako to ne koristis. :?
Doticni motor je u R-u nacipan na 300 ks, naravno uz ostale tvornicke modifikacije, ali vjerujem da ima prostora. Tim vise jer je za jedan turbo motor te velicine jako slabo navinut. Barem 100 ks po litri obujma i dobro je. :lol:

Vezano za parking senzore: jebem ih u tehniku, znaci li to da kazic salje zvuk u zadnje zvucnike?
Usput da kazem, ja bih nekako rado uvalio unutra onaj najnoviji 2-DIN Pioneerov 7 incni ekran sa tunerom, cd/dvd reproduktorom i navigacijom. Samo da jos pokriju kartom lijepi nas Balkan. :?

Autor/ica:  grimreaper [ sri sij 31, 2007 10:52 am ]
Naslov: 

Citat:
Doticni motor je u R-u nacipan na 300 ks, naravno uz ostale tvornicke modifikacije, ali vjerujem da ima prostora. Tim vise jer je za jedan turbo motor te velicine jako slabo navinut. Barem 100 ks po litri obujma i dobro je. :lol:
Hehe, ECU je tu najmanji dio price. R ima puno veci turbo (2.5T ima LPT), ima drugi IC, drugaciji ispuh itd...

Kaj se tice 2DIN HU sa navigacijom... Jos cemo se nacekat da to proradi kako se spada. Ja za navigaciju koristim PPC (Asus A636 + viagps) i sasvim je OK rjesenje. OK, nije savrsen, ali opet bolje ista nego nista :-)

Autor/ica:  tcode [ sri sij 31, 2007 1:31 pm ]
Naslov: 

Citat:

.. uz malo veci turbo ima dosta potencijala, ali pitanje je sta prednji pogon kaze na to...
A šta će reći nego skweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek, doći ću ja na jedan meet, ako smijem :oops: , pa možemo napravit malu demonstraciju 270KS na prednjem pogonu malenog S40 ;)

Autor/ica:  grimreaper [ sri sij 31, 2007 1:34 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:

.. uz malo veci turbo ima dosta potencijala, ali pitanje je sta prednji pogon kaze na to...
A šta će reći nego skweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek, doći ću ja na jedan meet, ako smijem :oops: , pa možemo napravit malu demonstraciju 270KS na prednjem pogonu malenog S40 ;)
Ne da smijes, MORAS! :wink: Jel demonstracije ukljucuju i probne voznje? :lol:

Autor/ica:  tcode [ sri sij 31, 2007 1:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:

.. uz malo veci turbo ima dosta potencijala, ali pitanje je sta prednji pogon kaze na to...
A šta će reći nego skweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek, doći ću ja na jedan meet, ako smijem :oops: , pa možemo napravit malu demonstraciju 270KS na prednjem pogonu malenog S40 ;)
Jel demonstracije ukljucuju i probne voznje? :lol:
Naravno :D

Autor/ica:  lagonda [ sri sij 31, 2007 5:58 pm ]
Naslov: 

E da, signal ide u zadnje zvucnike. Zato on i gasi kazic. :)
Ma, p.s. su opet tak tak, ipak su me naucili parkirati... :)

Da, i ja sam mislio ici na 2-din ali onda mi ostaje hebeni cd plejer.... a kaj da ga doma gledam. Onda sam isao na ovu varijantu. :)

Bus videl.

:lol:

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/