Sada je: ned tra 28, 2024 6:58 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 27 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri stu 24, 2010 9:09 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
situacija je sljedeća.
idem ujutro na posao,vozim normalno i sve u redu.
stojima na semaforu i kad dodam gas ništa. stisnem gas do pola hoda, okretaji porastu na možda 1200 rpm,
stisnem ja do kraja, okretaji porastu možda malo iznad 1500rpm.
i kako sam htio krenuti da se maknem auto krepa.

idem ga upaliti (upali isprve sve ok, najnormalnije) al ista stvari stiskanjem gas okretaji nikako da porastu.
i tako ja dodajem gas i polako okretaji rastu, kad odjednom okretaji normalno porastu.
probam turirati i sve ok...
kao da se ništa nije dogodilo..

dobro ide, vuče, ne cuka okretaji normalni sve ok.
(imao sam još 2-3km do posla)

jel netko zna što bi to moglo biti??


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 9:35 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Simptomi blokiranja EGR-a, mada je to najbolje vidjeti dijagnostikom kaj se je dogodilo


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 9:39 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
neznam dal ima veze ili ne, al mi nije javio nikakvu poruku da nešto ne valja.


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 10:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
neznam dal ima veze ili ne, al mi nije javio nikakvu poruku da nešto ne valja.
za to ne javi na displej, samo zapamti grešku u kompu koja se može očitati diajagnostikom


Vrh
   
PostPostano: pet pro 03, 2010 9:52 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
auto je bio na servisu.. kad sam išao na servis, počeo je zezati kao je već opisano i pojavila mi se poruka,
engine system service required. po dijagnostici, trebalo je promijeniti neki ventil na turbini.

preuzmem auto i krenem kući. auto cuka, ono do 2000 okretaja skoro pa neide, onda cukne, i povuče.
oko km od servisa mi se dogodi ista stvar i opet ja dodam gas i neidu okretaji preko 2000, čujem da se muči i tako nakon minute provrti se do kraja i opet normalno.
i opet mi je izbacio poruku engine system service required.

jel netko zna što bi to moglo biti?? da nije nešto s turbinom??

okrenuo sam se i odvezao auto natrag u servis.. sad već sav jadan čekam da vidim što je..

jel zna netko što bi moglo biti??


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 1:46 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
taj kvar je riješen, problem je bio ventil na turbini (ventil koji stvara vakuum, ako sam dobro zapamtio).

sada je auto ok, ali mi se čini da ne vuče kao prije..

da li netko zna kako (i da li se može) provjeriti u kakvom je stanju turbina?? (jer se dijagnostikom može vidjeti koji tlak stvara??)

auto sam kupio rabljeni, sada ima oko 115 000 km..

da li bi možda bilo dobro dati turbinu na servis (čišćenje, mijenjanje ležaja ako je potrebno, čuo sam da servis pinjušić to radi,
mada ako netko zna nekog drugog neka predloži)..

bolje ću dat auto da pogledaju i srede turbinu ako treba nego da se razleti i sa sobom povuče još hrpu toga..


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 2:39 pm 
Offline

Pridružen/a: pet ruj 17, 2010 9:44 pm
Postovi: 5
pozdrav.i ja imam slican problem.auto je ostao bez turba,i na dijagnostici su bile tri greske,regulator turba,agr ventil i regulator hladjenja ispusnih plinova koji se vracaju u motor.sve promjenjeno a auto cuka na konstantnom gasu i hladan nemirno radi.takodjer imam osjecaj da nema svu snagu kao prije.prosao sam nekoliko servisa,kazu sve ispravno.danas sam bio u bosch servisu i oni kazu da je sve ok.turbo je bio na ciscenju ali nije se nista promjenilo.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 3:14 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
sada dijagnostika kaže da nema greške..
kažem, moguće je da se meni čini da auto slabije vuče jer ga nisam vozio par dana..

jel možda netko imao sličnih problema?? vjerojatno ovo čitaju i neki majstori, pa ako imate ideje
samo recite.. sv prijedlozi su dobrodošli..

auto stvarno je dobar i sve, al nebih htio da negdje zapnem s njim ili nedaj bože da se dogodi neka glupost..


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 3:19 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
kad već pitam..

nekad zna malo zapinjati kod ubacivanja u rikverc..
ali onda pustim kvačilo i ponovno stisnem i upadne u rikverc...
nekad treba malo više snage, nekad malo manje...

jel to kvačilo pri kraju ili je nešto drugo??

informativno ako netko zna, koliko je cca cijena promjene kvačila??
(znači sve, kaj ide, korpa, lamela, potisni ležaj, neznam dal sam kaj zaboravio).
(auto je s40 2.0d 2005, prije redizajna)

hvala i lijep pozrav svima..


Vrh
   
PostPostano: uto pro 07, 2010 3:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ako hoćeš biti siguran da te osjećaj ne vara: vozi auto u 3 brzini na 40km/h pritisni mu ful gas ( tad počinješ mjerenje ) na 90km/h završavaš mjerenje- rezultat treba biti oko 7,4 sec


Vrh
   
PostPostano: sri pro 08, 2010 12:15 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
Ako hoćeš biti siguran da te osjećaj ne vara: vozi auto u 3 brzini na 40km/h pritisni mu ful gas ( tad počinješ mjerenje ) na 90km/h završavaš mjerenje- rezultat treba biti oko 7,4 sec
ispričavam se zbog upadanja u post...
postoji li neko mjerenje, odnosno vrijednosti i za druge aute,npr moj 850 tdi?
bilo bi super to provjeriti

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sri pro 08, 2010 8:49 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Hvala Kiki na informaciji, izgleda da je mene osjećaj varao.
Danas sam probao i stvarno tako je, malo manje od 8 sekundi, oko 7.6.
S gledanjem na mobitel, i paznjom na cesti to je taman u tom vremenu.
Al bitno mi je da lijepo konstantno vuče u cijelom rasponu bez stajanja
I još k tome u zadanom vremenskom okviru. Super.
Još jednom, Kiki hvala na korisnim informacijama.
Pozdrav svima..


Vrh
   
PostPostano: čet pro 09, 2010 2:09 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
A koliko bi moj morao postizati na takvom testu? S60, 2000g, 2.4T, 200ks, sasija YV1RS58K212000719.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 11:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
slijedeći tjedan dobijete tablicu za sve modele, samo moram provjeriti dal to smijem postati na internet

imam samo za modele od 2001- na gore


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 4:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Tooooo, oču i ja znati za svoga, da vidim koliko mi je konja pomrlo od 2000-te na ovamo :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 27 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan