VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
V40 B4204S iz 98 dijelovi http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5915 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Tasisan [ uto stu 23, 2010 9:38 am ] |
Naslov: | V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Pozdrav ekipa. Mucim muku s vadisom i nikako da nadojdem kako izbacit šifre djelova za mog volvana, pa sam htio zamoliti nekog iskusnijeg da mi to napravi. VIN:YV1VW1623WF170987 1.Zanimaju me sifre dijelova povezane s mjenjanjem remenja. I sve sto ide uz to kad s mjenja tj zupcasti, natezaci, pumpa i sl.. nekad mi je netko spomenuo i neki mikroremen (??) jel to moj volvan uopce ima? I citam o ovoj varijabilnoj remenici elektromagn. ventila bregaste, jel se i on mjenja? 2. Zanimalo bi me od iskusnijih sto mislite dali ima smisla ugradjivati protocne lonce od laste ako se ne uzme i protocni ( sportski) katalizator vec se ostane na starom zamjenskom? Unaprijed zahvaljujem na pomoci i savjetima.... |
Autor/ica: | tcode [ uto stu 23, 2010 11:20 am ] |
Naslov: | Re: V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Za točku jedan vjerujem da će ti netko već pomoći. Meni VADIS trenutno nije pri ruci. Ali ću ti zato pokušati pomoći oko točke br. 2. Ukoliko ne radiš nikakve tuning zahvate na motoru, bilo kakva preinaka na ispušnom sustavu će ti oduzeti pokojeg soba i donijeti eventualno više buke. Uvriježeno je mišljenje "znalaca" je to da je na atmosferskim motorima potreban povratni tlak (eng. back pressure) ispušnog sustava kako bi motor razvijao optimalnu snagu. Vrlo pojednostavljeno, to otprilike znači da se promjer ispušnih cijevi, te protok lonaca proračunava i odabire ovisno o tome što motor može i u kojem režimu od snage isporučiti. Međutim, to nije u potpunosti istina. Proračun je potreban ali zbog jedne druge stvari. Svaki motor "voli" i treba što manji backpressure ali istovremeno i što protočniji ispušni sustav. I tu dolazimo do najinteresantnijeg dijela, da bi protok bio što brži, osim odabira što većeg promjera cijevi ispuha, brzina ispušnih plinova treba biti što veća. Što je veći promjer cijevi, brzina ispušnih plinova je manja. Posljedica toga je manji i slabiji protok, odnostno gubitak snage motora. I tu je kvaka, tvornički promjer i protočnost lonaca je optimalan, ako nisi povećao količinu i temperaturu ispušnih plinova u motoru (podigao broj okretaja motora, povećao količinu usisanog zraka agresivnijim bregastim osovinama, promijenio tablicu paljenja, tj. drugim riječima napravio neki tuning), sve što radiš na ispušnom sustavu je uzalud. |
Autor/ica: | Tasisan [ uto stu 23, 2010 11:44 am ] |
Naslov: | Re: V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Hvala t code... Nista od protocnih, vec obicni lonci od inox-a. |
Autor/ica: | tcode [ uto stu 23, 2010 12:53 pm ] |
Naslov: | Re: V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Da se razumijemo, teoretski bi se mogli izraditi i protočni lonci koji bi odgovarali tvojoj sadašnjoj stock konfiguraciji motora, ali to je bacanje novaca jer dodatne snage neće biti. Samo će cijeli auto biti glasniji, i to u najboljem slučaju, ako se proračun napravi savršeno. |
Autor/ica: | Tasisan [ uto stu 23, 2010 1:10 pm ] |
Naslov: | Re: V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Ma caka i jest u tome da me ne zanimaju performanse, osim mozda u cilju snizenja potrosnje, a ne zanima me ni buka. Meni je vazno da je dugotrajno i kvalitetno jer godisnje radim jako puno km... |
Autor/ica: | tcode [ uto stu 23, 2010 1:26 pm ] |
Naslov: | Re: V40 B4204S iz 98 dijelovi |
Onda klasične zmija sistem lonce sa promjerom cijevi kao i na OEM loncu, sve od inox-a, u lonce kvalitetna vuna i miran si godinama. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |