Sada je: ned tra 28, 2024 7:25 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri stu 17, 2010 5:37 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Lijep pozdrav svima.
Imam jedan problem s ključem svog limenog ljubimca iz naslova.
jedan ključ radi normalno, sve ok..

S drugim ključem imam problema.
Kad ga stavim u bravu, dobijem poruku na displayu " KEY ERROR".
i s tim ključem nemogu ništa, ni otključati auto niti ga upaliti..

neznam dal je bitno, al mislim da taj ključ uopće nije bio korišten.
(auto sam kupio rabljeni, a taj ključ je bio u plastici i vidi se na njemu da uopće nije korišten)

e sad, da li netko ima ideje ili slična iskustva, što bi mogao biti problem i kako ga riješiti..
(i koliko bi to otprilike koštalo??)


Vrh
   
PostPostano: sri stu 17, 2010 9:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
A daljinac radi?


Vrh
   
PostPostano: čet stu 18, 2010 7:12 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
ne, ni on ne radi..

ustvari, s tim ključem sam samo i probao s daljincem otključati auto ali ništa.
a kod stavljanja u bravu dobijem poruku key error.

nisam probao otključavati auto sa blade-om (onaj mali metalni ključ).


Vrh
   
PostPostano: pet stu 19, 2010 9:14 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Onda nije programiran, e sad je pitanje dal na njegovoj kutiji postoje dugi i kratki kod koji je potreban za programiranje daljinca ako toga nema onda ga možeš baciti jer se nezna dal je novi ili je od drugog auta.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 19, 2010 11:17 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
pogledat ću, bezveze mi je napamet provaliti..


Vrh
   
PostPostano: pet stu 19, 2010 1:41 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Možda samo treba promijeniti baterijski uložak u samom ključu?


Vrh
   
PostPostano: pet stu 19, 2010 2:38 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
to nije sigurno.

to sam prvo pomislio da je ključ mrtav jer je baterjia prazna..
stavio sam novu bateeriju i ništa.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 19, 2010 9:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Možda samo treba promijeniti baterijski uložak u samom ključu?
baterija ima veze samo ako ne radi daljinac, auto bi normalno palio


Vrh
   
PostPostano: pon tra 25, 2016 10:35 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Citat:
Možda samo treba promijeniti baterijski uložak u samom ključu?
baterija ima veze samo ako ne radi daljinac, auto bi normalno palio
Tako je, no ja sam došao u situaciju iz naslova prije tjedan dana i promijenio bateriju, te vidi vrapca, problem je bio riješen. Auto je u jutro bio pred kućom.
No :roll: :roll: :roll: :roll: , 'bem ti robiju, danas opet isto. Zapravo, skoro isto. Auto je bio na parkiralištu gdje se parking plaća, kod vrtića. Zamjena baterije za 20 kn u obližnjoj trgovini satova nije promijenila ništa. Odlazak doma po još jedan ključ, premiještanje baterija po ključevima ... i opet nula.
Onda je slijedila pretraga po forumima ...

http://mechanics.stackexchange.com/ques ... ed-it-by-h" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.eff.org/deeplinks/2015/04/h ... r-your-car" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvo-forums.com/t13060-key-error.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvo-forums.com/index.php?s ... 3060&st=20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://volvoforums.com/forum/volvo-s40- ... sage-9369/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43567" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ency-Cause" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

U 21 sat odoh ja s šrafcigerom s velikom drškom, oba ključa, baterijskom svjetiljkom, šarafcigerom za skidanje poklopca rupe za ušarafiti "nastavak za vuču", mobitelom za pozvat' dobru dušu za šlepanje, sve u nadi da će isti imati uže kakvo ...
Ključ u bravu, opet ništa. Ključ iz brave van, jedno četiri puta jako brzo otključaj-zaključaj-otključaj-zaključaj preko ključa po tipkama ... gurnem ga opet u bravu i opali bez problema :shock: :shock: :shock:
Uopće nisam udarao, ni lupkao po ključu. Samo okrenuo. Čak nisam uopće pipnuo upravljač.
Sad nek mi netko kaže da je to mehanički kvar "ignitor switch"a ili "steering column"a, ili štogod drugo.
Jedino što mi govori je to da je program u glavnom ili nekom pomoćnom procesoru zaglavio u nedefiniranom stanju (nekakva nedefinirana petlja u programu) i da je brzom izmjenom "lock-unlock" funkcije preko ključa isti uspio preskočiti na funkcionalni dio programa i odblokirati nemogućnost pokretanja motora.
Sad, da sam izgooglao isto tjedan dana prije, ne bih posramljen klince vukao doma pjehaka. Nisam još uvijek presretan, jer mi se u glavi vrti što se sve može s tim softwareskim stvarima još bolje zakenjat'. A da sam tako zaglavio negdje u inozemstvu, ili samo stotinjak km dalje od kuće ? :shock: Bez kakvog upotrebljivog google-searchala nikud više na put :naughty: Torba s alatom, torbetina s rezervnim dijelovima ... pa to je kao prije 25 godina kad sam vozio R-4 :oops: :lol:
Danas je voziti auto s brdo elektronike isto kao i "svirati" gnjurcu po windowsima, ali kad se kvar dogodi u pripizdini, nema teleportacije do doma. Samo cipelcug.
Bilo bi lijepo pobrojati sve te bugove na jednome mjestu, isprintati ih, i staviti na rezervnu gumu, a ne nositi google-searchalo sa sobom. Ipak je ova moja kvrgetina iz 2004. godine već sigurno poznata po kojekakvim problemima, tamo gdje se takve informacije skupljaju.
A bilo bi i zanimljivo od autoindustrije, pošto je danas već sve u tehnici/tehnologiji upravljanja strojevima poznato, da isti objave open-source kodove starijih vozila, pa da kakvi freakovi malo unaprijede ovakve bugove, kad se već sami proizvođači ne žele zabavljati popravljajući ih. Ionako, čim istekne osnovna garancija, sve radimo na osobnu odgovornost (čitaj: o svom budžetu), a nakon izmjene hrpe dijelova, Bože pomagaj.


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2016 8:58 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 498
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Prvo sto napravis kad ti program zaglavi u nekoj petlji je reset , jel... Iduci puta (nadam se da ga nece biti ) probaj sa skidanjem kleme, da eliminiras taj problem. Mada mislim da je kod tebe problem u bravici, tj. ne ocitava ti kljuc. Da se to jako dobro vidjeti na dijagnostici...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2016 7:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da brava zna zezati,paše čak i rabljena s drugog auta i ne treba reload raditi,provjereno,al prvo spojiti auto s vidom da se točno utvrdi kaj je

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2016 7:57 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Da, znam da sam nešto zaboravio pripomenuti. Poslije neuspješnih zamjena baterija u ključu, prije odlaska doma, iz susjedne zgrade posudio sam od poznanika ključ 10 i skidao klemu s -pola, nekoliko puta, i s različitim pozicijama ključa u bravi, i bez njega, no ništa. A i pravi reset sustava (hardverski) ne radi se otpajanjem napajanja već ugrađenim tipkalom na nožicu mikrokontrolera namijenjenu baš za takav reset (ili nešto slično, ako je proizvođač to unaprijed nekim hardverom definirao). A i sam program može imati kakav uprogramirani interrupt tako da prije nestanka napajanja petlja mikrokontrolera ostane zaustavljena taman gdje je problem, a kod ponovnog napojenja kreće opet od te točke u petlji, te bez pravog reseta - ništa. Ili u ovom slučaju, tijek programa se preskoči brzim tiltanjem lock-unlocka iz te beskonačne petlje opet "na pravi put".
Dok ja dođem do "dijagnostike", prođe baba s kolačima (možda bi i "nju" trebao stalno voziti sa sobom, da je "imam" :roll: ).
Evo, od tad do sad, pet "pokretanja" motora, i sve u redu. Nadam se da neće uskoro opet, a i da bude, samo da ne bude neki totalni "gecrk".
Slažem se u potpunosti da je problem u neisčitavanju koda iz ključa, no ne mora to biti problem "čitača" koda, može to biti i da je softverski problem, da kontroler nije obradio kod od čitača kako treba (nedostatak sinkronizacije periferije i kontrolera), pa se sve u programu "smrzlo".
A ima i jedna sitnica koja me kopka. Nisam već dugo resetirao poruku za odlazak na redovni servis ("Time for regular service") nakon zadnje promjene ulja i filtera, možda mi se zato proizvođač ovakvim "kvarovima" ruga. Šala :oops:

Števa, kak' da ga spajam, jer kad se kvar desi, nemrem ga dopeljati u servis, a sad kvara nema, pa je odlazak u servis svima gubljenje vremena, a vučna služba od KT do ZG, npr. sinoć ... ajoooj :o toooo much money


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2016 8:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Onda za početak bi trebao odštekati pa natrag ustekati konektore od brave, samo kaj je jako teško doći do njih


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto tra 26, 2016 10:10 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Probat ću i to, da probam barem koliko je to teško.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan