VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5862 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Armin [ čet stu 11, 2010 7:53 pm ] |
Naslov: | S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice. Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju. I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja? |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet stu 11, 2010 8:20 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Kociono ulje zbog svojih specificnih svojstava podlozno je apsorbiranju vlage. Iako je kocioni sustav zatvoren uvijek dolazi do prodora vlage i nakon 2 do 3 godine znatno se smanjuje upotrebljivost kocnica. Do izrazaja to dolazi posebno ljeti kada su vanjske temperature visoke. Nakon nekoliko uzastopnih jacih kocenja dolazi do stvaranja tzv. parnog cepa u kocionom sustavu.Vecina proizvođaca vozila preporuca kontrolu i izmjenu kocionog ulja svake 2 godine ili 30-ak tisuca kilometara. ![]() |
Autor/ica: | hardtoget [ čet stu 11, 2010 8:47 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Sto se tice ulja za kocnice, svaki put, al' bas svaki...kad dodjem na tehnicki, ulje ne "valja" al mi "progledaju kroz prste". Bez obzira sto je ulje promijenjeno 2 tjedna prije tehnickog (sto je bio slucaj pocetkom ove godine), skupa s prednjim plocicama, promjenom gumica na svim kocionim klipovima.. Znaci, sve novo, ulje izmjenjeno u potpunosti... E sad... ![]() |
Autor/ica: | mirjo [ čet stu 11, 2010 8:52 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
na znam kakvo je ulje, ali ja sam mrežicu uspija izvaditi, i to trajno ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 12, 2010 9:20 am ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Citat: Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju. I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja? novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine. ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine. |
Autor/ica: | V70 [ pet stu 12, 2010 10:08 am ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Citat: Citat: Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju. I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja? novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine. ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine. Hau jes nou, najbolje da pocnemo mijenjati ulje svaik 3 mjeseca. Proizvodjaci se dosjetili kako povecati profit. Njima sigurno ne odgovara da ulje stoji po par godina u autu... Molim cijenjene forumase da navedu koliko su puta culi za nesrecu izazvanu otkazivanjem kocnica zbog parnog cepa? Ili barem za nesrecu u kojoj sumnjaju na problem starog ulja? |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 12, 2010 12:42 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
da živiš u Tirolu ili u brdovitom području negdje u hr mislim da bi naglo promjenio mišljenje,ili da si temperamentan vozač koji voli brzu vožnju i koji voli kasno kočit pred zavoje znao bi o čemu pričam. brda su jedan od razloga zašto su u austriji jako strogi po tom pitanju,a kod nas u hr to nije bitno jer se tehnički prolazi sa 100kn. a to što piše na ambalaži da se treba mjenjat svake godine je samo preporuka proizvođača a onaj na tehničkom pregledu će ti reći da li je ulje za mjenjat ili ne.(osim ako mu ne uvališ 100kuna pa ga boli tuki za tvoje ulje.) |
Autor/ica: | Armin [ pet stu 12, 2010 2:35 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Citat: Citat: Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju. I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja? novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine. ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine. A i mene interesuje kakvo je stanje ulja, bez obzira što ću najvjerojatnije proći na tehničkom. |
Autor/ica: | tcode [ pet stu 12, 2010 2:49 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
"Trkače" kočione tekućine su još više podložne navlačenju vlage, od tuda i kraći interval izmjene. Btw. KOČIONO ULJE ne postoji. |
Autor/ica: | Armin [ pet stu 12, 2010 2:53 pm ] |
Naslov: | Re: S60, 2002, rezervoar ulja za kočnice |
Citat: Btw. KOČIONO ULJE ne postoji.
A dobro, to je udomaćeni izraz.
|
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |