VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Koliko često vam se pali kompresor od klime?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=583
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Frula [ uto kol 21, 2007 10:43 am ]
Naslov:  Koliko često vam se pali kompresor od klime?

Pozdrav,

Brine me malo moja klima. Naime, u leru se pali cca. 3 puta u minuti, radi desetak sekundi i onda se zgasi. Također pri paljenju/gašenju ler gas varira cca. 200 rpm-a. Stariji auti koje sam vozio su isto imali taj efekt, ali manje (xantia). Noviji auti (xsara, golf IV) nisu imali tih problema, samo se malo stepu kad se klima upali i onda opće ne kužiš kad se pali/gasi kompresor.

Tješim se da je to zbog toga što je kompresor u volvu starije generacije i troši više snage pa je to izraženije. Ili se varam?!?

Napominjem da je na klimi napravljen servis i da hladi dobro.

Autor/ica:  ronnie [ uto kol 21, 2007 10:58 am ]
Naslov: 

Dogadjalo se i meni, pa je ispalo da uopce nemam plina u sustavu, kada su ga napunili radi ko beba!

Autor/ica:  Mrky [ uto kol 21, 2007 11:36 am ]
Naslov: 

Slično iskustvo imao sam s 460 (benzinac), čak se znao i ugasiti na semaforu...
No kod 850 kazaljka je na ler gasu zakucana na 900 okretaja, s klimom ili bez nje :D

Autor/ica:  franjo [ uto kol 21, 2007 12:54 pm ]
Naslov: 

Slično se i meni događa, samo obrtaji manje padnu možda za 100 rpm, tako da paljenje kompresora jedino skužim po zvuku npr ako stojim na semaforu a radio je ugašen, inače ništa ne primjećujem.

Autor/ica:  mikey_rs [ uto kol 21, 2007 4:24 pm ]
Naslov: 

Nisam primijetil da bi bilo tak često paljenje/gašenje... Mada imam problema sa klimom od kad sam kupil auto, sada je taj problem izgleda konačno riješen (veliko hvala VolvoSpeed.com-u i Kikiju), ali tak nekaj nisam primijetil do sad. Budem navečer probal (ak stignem) pa se javim.

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto kol 21, 2007 4:38 pm ]
Naslov: 

Ima tu više stvari koje mogu zezati da se često pali, ali ako je temperatura namještena blizu vanjskoj onda je to normalno.

Ako ga staviš na najnižu temp. i on se i dalje često pali i ne hladi dobro onda može biti da ima premalo plina, da je otišao senzor pritiska ili kak se to kod nas zove (presostat) da je zaštopan sistem klime u večini slučajeva filter (crna kutija kod kompresora klime-okrugla) ili prelivni ventil nalazi se na ulazu u unutarnji hladnjak.
slika
1 Condenser
2 Compressor
3 High-pressure and safety switch
4 Temperature switch
5 Evaporator
6 Low-pressure switch (”pressostat”)
7 Receiver/drier
8 Filler valve
9 Quick-release couplings
10 Expansion pipe (orifice)

Autor/ica:  Frula [ sri kol 22, 2007 10:57 am ]
Naslov: 

Citat:
Ima tu više stvari koje mogu zezati da se često pali, ali ako je temperatura namještena blizu vanjskoj onda je to normalno.

Ako ga staviš na najnižu temp. i on se i dalje često pali i ne hladi dobro onda može biti da ima premalo plina, da je otišao senzor pritiska ili kak se to kod nas zove (presostat) da je zaštopan sistem klime u večini slučajeva filter (crna kutija kod kompresora klime-okrugla) ili prelivni ventil nalazi se na ulazu u unutarnji hladnjak.
slika
1 Condenser
2 Compressor
3 High-pressure and safety switch
4 Temperature switch
5 Evaporator
6 Low-pressure switch (”pressostat”)
7 Receiver/drier
8 Filler valve
9 Quick-release couplings
10 Expansion pipe (orifice)
Možda napomena da je klima manualna - dakle ne postoji mogućnost namještanja - samo ON/OFF.

Klima dobro hladi i nije neki problem to što se često pali, samo malo nervira. Iako istini za volju auto je star 11 godina i nemre se očekivat da radi sve ko urica.

Kolko bi koštao popravak tog preostata ili čošćenje?

Hvala

Autor/ica:  nenad [ sri kol 22, 2007 11:13 am ]
Naslov: 

Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule

Autor/ica:  ronnie [ sri kol 22, 2007 12:30 pm ]
Naslov: 

Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
Kod tebe cuka plin! :wink:

Autor/ica:  dabob [ sri kol 22, 2007 2:31 pm ]
Naslov: 

Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Autor/ica:  KIKIR6 [ sri kol 22, 2007 4:38 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa

Autor/ica:  dabob [ sri kol 22, 2007 6:03 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa

svaki klima kompresor ima "kvačillo", elektromagnetko, koje se pali kada se upali klima; upoznato na modelima Volva 740 td, 760 t, 460 td i s70

Autor/ica:  gonzo [ sri kol 22, 2007 8:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa
na T4 modelima isto ili??

Autor/ica:  KIKIR6 [ sri kol 22, 2007 9:29 pm ]
Naslov: 

Citat:
na T4 modelima isto ili??
naravno :idea:

Autor/ica:  KIKIR6 [ sri kol 22, 2007 9:35 pm ]
Naslov: 

Citat:
Možda napomena da je klima manualna - dakle ne postoji mogućnost namještanja - samo ON/OFF.

Klima dobro hladi i nije neki problem to što se često pali, samo malo nervira. Iako istini za volju auto je star 11 godina i nemre se očekivat da radi sve ko urica.

Kolko bi koštao popravak tog preostata ili čošćenje?

Hvala
Nema veze kaj manualna ima potpuno iste osnovne komponente i funkcije, presostat se neda popravljat jedino ga možeš promijeniti kao i filter,
Ali treba prvo u nekom servisu vidjeti na koliko bara presostat iskopčava, te ako ima dobar pritisak vidjeti dali nije zaštopana,
jer ako je zaštopana onda prebrzo postigne zadani pritisak i automatski presostat iskopča kompresor.

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/