Sada je: ned tra 28, 2024 3:31 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto kol 21, 2007 10:43 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Pozdrav,

Brine me malo moja klima. Naime, u leru se pali cca. 3 puta u minuti, radi desetak sekundi i onda se zgasi. Također pri paljenju/gašenju ler gas varira cca. 200 rpm-a. Stariji auti koje sam vozio su isto imali taj efekt, ali manje (xantia). Noviji auti (xsara, golf IV) nisu imali tih problema, samo se malo stepu kad se klima upali i onda opće ne kužiš kad se pali/gasi kompresor.

Tješim se da je to zbog toga što je kompresor u volvu starije generacije i troši više snage pa je to izraženije. Ili se varam?!?

Napominjem da je na klimi napravljen servis i da hladi dobro.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 21, 2007 10:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Dogadjalo se i meni, pa je ispalo da uopce nemam plina u sustavu, kada su ga napunili radi ko beba!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 21, 2007 11:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Slično iskustvo imao sam s 460 (benzinac), čak se znao i ugasiti na semaforu...
No kod 850 kazaljka je na ler gasu zakucana na 900 okretaja, s klimom ili bez nje :D

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 21, 2007 12:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Slično se i meni događa, samo obrtaji manje padnu možda za 100 rpm, tako da paljenje kompresora jedino skužim po zvuku npr ako stojim na semaforu a radio je ugašen, inače ništa ne primjećujem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 21, 2007 4:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Nisam primijetil da bi bilo tak često paljenje/gašenje... Mada imam problema sa klimom od kad sam kupil auto, sada je taj problem izgleda konačno riješen (veliko hvala VolvoSpeed.com-u i Kikiju), ali tak nekaj nisam primijetil do sad. Budem navečer probal (ak stignem) pa se javim.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 21, 2007 4:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ima tu više stvari koje mogu zezati da se često pali, ali ako je temperatura namještena blizu vanjskoj onda je to normalno.

Ako ga staviš na najnižu temp. i on se i dalje često pali i ne hladi dobro onda može biti da ima premalo plina, da je otišao senzor pritiska ili kak se to kod nas zove (presostat) da je zaštopan sistem klime u večini slučajeva filter (crna kutija kod kompresora klime-okrugla) ili prelivni ventil nalazi se na ulazu u unutarnji hladnjak.
slika
1 Condenser
2 Compressor
3 High-pressure and safety switch
4 Temperature switch
5 Evaporator
6 Low-pressure switch (”pressostat”)
7 Receiver/drier
8 Filler valve
9 Quick-release couplings
10 Expansion pipe (orifice)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 10:57 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Citat:
Ima tu više stvari koje mogu zezati da se često pali, ali ako je temperatura namještena blizu vanjskoj onda je to normalno.

Ako ga staviš na najnižu temp. i on se i dalje često pali i ne hladi dobro onda može biti da ima premalo plina, da je otišao senzor pritiska ili kak se to kod nas zove (presostat) da je zaštopan sistem klime u večini slučajeva filter (crna kutija kod kompresora klime-okrugla) ili prelivni ventil nalazi se na ulazu u unutarnji hladnjak.
slika
1 Condenser
2 Compressor
3 High-pressure and safety switch
4 Temperature switch
5 Evaporator
6 Low-pressure switch (”pressostat”)
7 Receiver/drier
8 Filler valve
9 Quick-release couplings
10 Expansion pipe (orifice)
Možda napomena da je klima manualna - dakle ne postoji mogućnost namještanja - samo ON/OFF.

Klima dobro hladi i nije neki problem to što se često pali, samo malo nervira. Iako istini za volju auto je star 11 godina i nemre se očekivat da radi sve ko urica.

Kolko bi koštao popravak tog preostata ili čošćenje?

Hvala


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 11:13 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 12:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
Kod tebe cuka plin! :wink:

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 2:31 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 28, 2007 11:02 am
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb-Našice
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 4:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 6:03 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 28, 2007 11:02 am
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb-Našice
Citat:
Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa

svaki klima kompresor ima "kvačillo", elektromagnetko, koje se pali kada se upali klima; upoznato na modelima Volva 740 td, 760 t, 460 td i s70


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 8:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Citat:
Sad da ija postavim jedn pitanje prvenstveno Kikiju.Da li ovaj model ima takozvano kvačilo na klimi koje prilikom naglog ubrzavanja tj. dodavanja gasa isključuje kompresor da nebi previše snage oduzimao motoru :?: Moja klima je isto manuelna i prilikom ubrzavanja zna se dogoditi da auto cuka.Možda bi to mogao biti problem i kod mene i Frule
koliko je meni poznato, niti jedna kompresor se ne iskljucuje kod dodavanja gasa, tj. ne ako ima dovoljno plina u sistemu; ako ima manjka plina tada na ler gasu kompresor radi ili se pali i gasi a kod veceg broja okretaja ga iskljuci potpuno. ima dosta toga objasnjeno na http://au.geocities.com/ozbrick850/interior.html

Kod Volva postoji kvačilo i gasi se prilikom dodavanja ful gasa
na T4 modelima isto ili??


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 9:29 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
na T4 modelima isto ili??
naravno :idea:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 22, 2007 9:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Možda napomena da je klima manualna - dakle ne postoji mogućnost namještanja - samo ON/OFF.

Klima dobro hladi i nije neki problem to što se često pali, samo malo nervira. Iako istini za volju auto je star 11 godina i nemre se očekivat da radi sve ko urica.

Kolko bi koštao popravak tog preostata ili čošćenje?

Hvala
Nema veze kaj manualna ima potpuno iste osnovne komponente i funkcije, presostat se neda popravljat jedino ga možeš promijeniti kao i filter,
Ali treba prvo u nekom servisu vidjeti na koliko bara presostat iskopčava, te ako ima dobar pritisak vidjeti dali nije zaštopana,
jer ako je zaštopana onda prebrzo postigne zadani pritisak i automatski presostat iskopča kompresor.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan