Citat:
Cudno kako ti je promaknulo da je R spusten (to je vidljivo, 850R ima podosta preradjen ovjes, cak i u odnosu na T5R). Nadalje, ima spojler, unutrasnjost sa posebnim bojama i (nazalost laznim) drvetom, nesto jace kocnice, drugaciji ispuh...
ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ...
Gonzo, brzo popravit kvotanje
Nego, sto po tebi cini neki auto posebnim? Meni hrpa sitnica koje su posebne na T5Ru, a sigurno da je 50% toga i cinjenica da je zuti T5R bio auto mojih snova jos dok sam bio klinac. Dok su ostali slinili na Porschee i Ferrarije, ja sam ostao paf kad sam 94. prvi put vidio najavu zute 850ke u Auto klubu. Jedna od bitnijih stvari koje ga (meni) cine posebnim je i to da je napravljen za homologaciju da bi 850ka mogla na BTCC. A najbitnija je bila osjecaj kad sam prvi put sjeo u njega (od kolege Petera iz Slovenije). Nema tu mjesta objektivnosti
BTW, par cm nizi ovjes je ono sto se vidi na prvi pogled, ovjes je detaljno preradjen (pogotovo prednji dio).
Slazem se, vec je i 850R navodno bolji od T5Ra (nisam probao pa mogu samo pretpostavljat), ali nema karizmu "zuche". Isto tako je vjerojatno i novi Porsche 911 bolji od onog pred 20 godina, ali obozavatelji luduju za zrakom hladjenim boxerima bez ESP-a, ESR-a, PSC-a, ČŠĆ-a...