Bok,
nije bed, evo ja sam ti se preselio i sada sam u Las Palmasu, mozda ti je blize ;D
El puma ti je spojena da cirkulira vodu kroz glavu motora i hladnjak kada nemas protok od glavne pumpe ( motor ugasen).
Unutar hladnjaka se nalazi gumeni nepovratni ventil (gumena klapnica) koja, dok motor radi, ne dozvoljava reverzan protok vode kroz elektricnu pumpu. Kada ugasis motor i kada je temperatura glave iznad xy stupnjeva onda se upali elektricna pumpa i cirkulira vodu kroz glavu i hladnjak. Posto je protok vode manji nego sa glavnom pumpom, temperatura vode koja dolazi u hladnjak se dize i tada ukljucuje ventilator da ohladi hladnjak...
Pumpa se gasi kada temperatura padne ispod 90 stupnjeva.
Preporucio bi ti da skines cijeli hladnjak i dobro ga pregledas. Vjerojatno je netko ubacivao kakva govna u rashladni sistem cim ti se hladnjak sam ne ozracuje niti ima dobru cirkulaciju. Nabavi drugi hladnjak i dovedi cijeli rashladni sistem u originalno stanje i neces imati problema.
Ako budes mijenjao pumpu vode, pazi da uzmes bolju pumpu. Mislim da bi bilo dobro da pitas da ti daju pumpu za clio 1.8 16v ili williamsa jer ce tako prodavac lakse skuzit koju pumpu hoces. Kada sam im rekao da postoje dvije pumpe za volva i da hocu impelersku samo su kolutali ocima, a ovako je jednostavnije
