VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Kako je to moguce???
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5703
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  TurboBoy [ pet lis 22, 2010 1:04 am ]
Naslov:  Kako je to moguce???

Vozio sam se iz Slovenije za Pulu sa mojim T4,nije da sam ga stedio,nego kao i inace 150-170 po novom Y-nu.I pred Pulom na naplatnim kucicama kad sam usporio auto trza ko lud! pomislio sam sigurno opet bobina,to je postalo vec redovno svakih 30tak tkm... A kad sam otvorio sve,imao sam sta vidjeti! Na prvom cilindru rastopljena svjecica i elektrode nema! Mjerio si kompresiju a ona 0!?! Vjerojatno komadic elektrode otpao u cilindar i napravio feštu unutra... sad cekam da mehanicar skine glavu pa da vidim sta se desilo,inace vozim na plin,a svjecice imam Bosch FR7DPP+ kakve mi daju po katalogu za T4.Inace sviječice mjenjam svakih 20 a ne 40 kako kaze volvo,a ove su imale oko 11tkm... Ludo...

Autor/ica:  tcode [ pet lis 22, 2010 8:33 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Elektroda nije otpala i napravila havariju, nego se jednostavno istopila, kao i komad ispušnog ventila (zato ti je kompresija 0).
A sve to se dogodilo zbog presiromašne smjese i previsoke temperature u cilindrima u kombinaciji sa dužim vremenskim periodom u tim uvjetima (vožnja AC-om).

Autor/ica:  Izy [ pet lis 22, 2010 11:09 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

I da nebiš krivo shvatio tcode-a nije se to desilo samo od ovog jednog puta u Pulu već je to problem koji ti se javio davno prije i polagano načimao cilindar dok nije kulminiralo. Nažalost.

Autor/ica:  tcode [ pet lis 22, 2010 11:18 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

Autor/ica:  TurboBoy [ pet lis 22, 2010 11:53 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Hvala vam decki! Stvarno prvi put ovo cujem! Bolje onda da se desilo doma nego... A za ubuduce,te Bosch FR7DPP+ su ok ili imate koju bolju preporuku?

Autor/ica:  tcode [ pet lis 22, 2010 12:28 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Na T4 motoru vozim sa NGK-R BCR8ES, oko 25 kn/kom. Mijenjam ih svakih 10k km.

Autor/ica:  franjo [ pet lis 22, 2010 8:44 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
Na T4 motoru vozim sa NGK-R BCR8ES, oko 25 kn/kom. Mijenjam ih svakih 10k km.
Odlične svjećice, negdje prije sam ih mjenjao, prošao sam s njima 100tkm :D

Autor/ica:  jazmi [ sri lis 27, 2010 11:13 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

jel to znači da sam ja skurio motoro vozeći se po autocesti 1000 km uglavnom na plin?
ak je tako jebeš volvo, al ozbiljno.
ako nisam već sjebao motor što sad da napravim da se ne raspadne?!

Autor/ica:  tcode [ sri lis 27, 2010 11:51 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
Citat:
Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

jel to znači da sam ja skurio motoro vozeći se po autocesti 1000 km uglavnom na plin?
ak je tako jebeš volvo, al ozbiljno.
ako nisam već sjebao motor što sad da napravim da se ne raspadne?!
1. Ne znači, ovisi kako si se vozio.
2. Da ne voziš Volvo, motor bi u takvim uvjetima na nekom drugom autu odavno kihnuo.
3. Vozi kako sam preporučio, na autocesti bez predugih relacija pun gas na plin i sve će biti ok.

I četvrto, pretpostavljam da ti motor nije nov. Motor sa 200 i više tkm na grbači vrlo lako kihne i bez plina, ovisno koliko i kako je gažen, te (ne)održavan.

Autor/ica:  cceelloo [ sri lis 27, 2010 8:16 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Prije neki dan sam napisao negdje...ista stvar mi se dogodila ali na benzinu..radi presiromašne smjese, rezultat kompresija 0 na prvom cilindru radi izgorenog/rastaljenog ventila kroz koji je proletio komadić svjećice.

E sada, ne treba dizat paniku nego skinut glavu i pogledat. Treba računat na zamjenu ispušnih ventila i sređivanje glave, sjedišta itd., što i nije neki problem ako je ostalo sve u redu, nadaj se da glava nije oštećena i najgore stijenke cilindra..

Nema to veze sa Volvom, već sa tisuću drugih faktora..

Autor/ica:  TurboBoy [ sri lis 27, 2010 8:50 pm ]
Naslov:  Kako je to moguce???

A sad krajem tjedna kaze mehanicar da ce ga otvorit pa da ce mi znati reci,tako da cim saznam javim! Al stvarno cudno..jer sam lani nekoliko puta vozio Pula-Genova gdje bi ga i po vise sati u komadu drzao izmedju 160-210kmh i to sve na plin,samo sam stao za tankat prvo ulje,onda plin,u takvom rezimu mi je potrosnja bila ravno 19plina a pula-genova-pula 2L ulja,al ok przio sam ga...Ocekivano...I stvarno nikad nista,jedino su mi bobine redovito rikavale...

Autor/ica:  Izy [ čet lis 28, 2010 6:58 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
Prije neki dan sam napisao negdje...ista stvar mi se dogodila ali na benzinu..radi presiromašne smjese, rezultat kompresija 0 na prvom cilindru radi izgorenog/rastaljenog ventila kroz koji je proletio komadić svjećice.

E sada, ne treba dizat paniku nego skinut glavu i pogledat. Treba računat na zamjenu ispušnih ventila i sređivanje glave, sjedišta itd., što i nije neki problem ako je ostalo sve u redu, nadaj se da glava nije oštećena i najgore stijenke cilindra..

Nema to veze sa Volvom, već sa tisuću drugih faktora..
IMHO ako je ventil izgorio onda uzrok tome nije dio svjećice, već je redoslijed zbivanja obrnut. Zbog presiromašne smjese ti je nagorio ventil a zatim i svjećica. Da je prvo krepala svjećica, cilindar bi bio ispran, a da je pritom i pukla ziher bi ti šteta bila u cilindru.

A ono kaj tcode kaže je OK osim točke 2. Desilo bi se jednako i na drugim vozilima iste klase... Nije tu Volvo ni po čemu superiorniji.

Autor/ica:  cceelloo [ čet lis 28, 2010 7:53 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Naravno, ventil i svjećica su tu naj.. čisto usput :D

Autor/ica:  V70 [ čet lis 28, 2010 8:39 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
A sad krajem tjedna kaze mehanicar da ce ga otvorit pa da ce mi znati reci,tako da cim saznam javim! Al stvarno cudno..jer sam lani nekoliko puta vozio Pula-Genova gdje bi ga i po vise sati u komadu drzao izmedju 160-210kmh i to sve na plin,samo sam stao za tankat prvo ulje,onda plin,u takvom rezimu mi je potrosnja bila ravno 19plina a pula-genova-pula 2L ulja,al ok przio sam ga...Ocekivano...I stvarno nikad nista,jedino su mi bobine redovito rikavale...
I nisi se nakon toga pitao dali je sve u redu sa motorom?

Autor/ica:  TurboBoy [ pet lis 29, 2010 11:39 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Pa od prvoga dana kad sam ga kupio mi je pio ulja,radio generalku,opet trosio...Tako da.. dali me mehanicar prevario ili jednostavno tako mora biti neznam,odonda sam presao na ulje Liqui Moly i njega trosi puno manje,a prije sam koristio Shell helix ultra,pa Mobil1 pa kad sam vidio da guta ulje sam poceo stavljat unutra millenium zbog cijene,jer nema smisla stavljat top ulja ako ih trosi,dok nisam probao LM.U međuvremenu sam promijenio mehanicara,i on govori da radi starije turbine normalno je da trosi ulja... Al evo sad cekam njegov poziv pa cu sve znati...

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/