VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Dva problema. + treci koji sam zaboravio da napisem-alarm :) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5613 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | MrElusive [ čet ruj 30, 2010 11:06 pm ] |
Naslov: | Dva problema. + treci koji sam zaboravio da napisem-alarm :) |
Dakle ovako kao sto pise u naslovu imam dva problema sa volvom v40 1.8 benzinac 2001 god, uvezen iz italije ia kod mene je dva meseca. Prvi problem i malo manje bitan je taj sto se sa leve strane prednjeg tocka kad naidjem na neku rupu malo vecom brzinom gde mora amortizer brze da amortizuje cuje tup cvuk npr tuk tuk tuk ako ima vise rupa. Bio kod majstora i on kaze da ne moze da zna dok ne rasturi jer je auto dobro utegnut i ne moze da se vidi ovako. Da napomen da nisam isao u ovlase=ceni servis jer mi je daleko. Drugi problem je taj sto mi se ponekad upali lampica za elektroniku motora, nekad se uz vise paljenja i gasenja ugasi ali nikad se nije upalila u toku voznje ili ugasila u toku voznje. Desilo mi se nekoliko puta dok je lampica svetlela da automobil sam daje gas. Da gas pa smanji, pa opet da i opet smanji sve to naizmenicno u roku od 1 sekunde kada pritisnem kvacilo jer dok je u brzini auto trza jer je u brzini, dok ne ugasim i upalim auto.desava se da auto teze upali primetio sam narocito ujutru kad je hladnije i tad kada teze upali ukljuci se i lampica za elektroniku. Jedan majstor mi je rekao da se radi o pozicioneru radilice mada nisam bas siguran jer kad je ocitavao kodove gresaka nesto mi nije bio siguran pa je gledao neke univerzalne. Mada ko zna. Ako neko ima kakvo objasnjenje i savet bio bih mu veoma zahvalan. Treci problem: Mozda i nije problem: Dakle ovako, radi se o alarmu. Auto ima uglavnom sve od opreme tempomat, fabricku navigaciju... Ali izgleda da nema alarm ili je mozda neki problem. Kada auto zakljucam preko daljinskog zasvetle mi sva cetri zmigavca i on se zakljuca. Kada ga zakljucavam na kljuc ne svetle zmigavci. U uputstvu sam procitao da kada se zakljucava preko daljinca tada se i ukljucuje alarm. U suprotnom ne. Ali zar ne bi trebalo da se cuje pip pip kada se alarm ukljucuje. Bilo je nekih tema vezanop za ov ali nista mi nije pomoglo. Vadio sam i osigurac koji sam u uputstvu pronasao gde se nalazi ali nista. Jedino nisam pronasao taj mikroprekidac na haubi kako je neko pominjao. Neko mi je rekao da u automobilu postoji prekidac obicno negde sakriven ispod valana ili gde vec koji sluzi da mozes da deaktiviras alarm ali ja ga ne nadjoh (mozda je dobro sakriven) malo mi je cudno da nema alarm pored dobre opreme. Ne znam kako da proverim ili da tacno znam. Od kada sam ga kupio (2 meseca) tako je bilo. |
Autor/ica: | dgovorcin [ pet lis 01, 2010 8:17 am ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Za ovo drugo ovak možemo bacati grah prebranac i gatati iz njega i jednako bi bili uspješni u dijagnosticiranju kvara. Moj prijedlog je da se otkoturaš do nekoga tko može izčitati greške s kompa a onda ćeš biti pametniji u smislu gdje je kvar i što ti je činiti. Izčitavanje greške ne mora se raditi nužno u ovlaštenom servisu, npr imamo jednog entuzijastu u Jastrebarskom koji ti to može napraviti. Btw, nemoj se vozikati s takvim autom to ti nije dobro za motor. Kaj se tiće prvog problema, mogla bi biti kugla koja je dobila lufta. S tim se isto nije za zezat. |
Autor/ica: | MrElusive [ pet lis 01, 2010 9:59 am ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Hvala, puno. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sub lis 02, 2010 10:51 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
sto se tice prvog problema imao sam ga i ja samo sto su meni otisli krajnici spona a kao sto kaze dgovorcin moze biti i kugla a za drugi problem ne mogu ti ponuditi nikakav odgovor pozz |
Autor/ica: | MrElusive [ sub lis 02, 2010 11:04 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Hvala, takodje. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ sub lis 02, 2010 11:08 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Citat: Hvala, takodje.
i drugi put ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | sbv40td [ ned lis 03, 2010 7:42 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
prvi problem može biti i ležaj amortizera-bio kod mene. |
Autor/ica: | dgovorcin [ pon lis 04, 2010 8:02 am ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Citat: prvi problem može biti i ležaj amortizera-bio kod mene.
Njegov je PhII a kod njih su ti lageri puno bolje napravljeni i u pravilu s njima nema problema. Mada nikad ne reci nikad ![]() |
Autor/ica: | MrElusive [ pon lis 04, 2010 5:39 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Sta znaci Ph II? |
Autor/ica: | tcode [ pon lis 04, 2010 5:53 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Citat: Sta znaci Ph II?
Modelna godina 2001 i dalje.Ležajevi amortizera se čuju kod motanja volana za veći kut pri sporijoj vožnji. |
Autor/ica: | MrElusive [ pon lis 04, 2010 6:00 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Ovo se cuje nebitno da li okrecem volan ili ne i obicno pri brzoj voznji ali zavisi i od udubljenja na putu. Znaci kada tocak brzo upadne u neravninu na putu onda se cuje tup zvuk tuk tuk tuk ako ima vise rupa i ako mozete da na osnovu ovih karaktera zakljucite kakav je to zvuk ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pon lis 04, 2010 6:13 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Moguće je da ti je propao onaj gumeni ublaživač udaraca eng. "top hat". Nalazi se na vrhu stupa, iz njega ti izlaze ona tri šarafa kroz muldu. Mislim da bi trebao skinuti cijeli stup i rastaviti ga, vjerojatno ne valjaju ni ležajevi amortizera niti top hat-ovi. |
Autor/ica: | MrElusive [ pon lis 04, 2010 6:23 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
ok hvala. Jel bi mogao to obican mehanicar da ne teram u ovlasceni servis jer mi je daleko 250km u jednom pravcu? |
Autor/ica: | tcode [ pon lis 04, 2010 8:07 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
Može i najobičniji mehaničar. Ako je iole spretan, ima cca 1h posla po jednom stupu za demontažu i ponovnu montažu. |
Autor/ica: | MrElusive [ pet lis 22, 2010 10:07 pm ] |
Naslov: | Re: Dva problema. |
hvala |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |