Sada je: pon tra 29, 2024 12:38 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet kol 27, 2010 4:34 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 08, 2010 10:35 pm
Postovi: 5
Vozi: S40 D
Lokacija: Novi Travnik, BiH
Pozz,
Vozim S40 D, 2005g. Nemam nikakvih problema sa njim, ali me malo muči priča o DPF.
Malo sam surfao po netu i našao da se čisti sam. Samo je potrebno imati tog nekog aditiva koji se jako malo troši, ali ga ipak treba dopunjavati kod svakog redovitog servisa (spremnik od 1.8 litara). E sad i mene interesira gdje i kako se taj aditiv dodaje, ima li ga kod nas i tako to? :think: :doh:

_________________
... i onda sam kupio volvo ...


Vrh
   
PostPostano: sub kol 28, 2010 11:02 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Koliko znam na mom xc 70 se dpf filter čisti gorivom koje koristi i sam motor, eurodiesel, ima vod goriva i upaljač, uštrca grivo u kat i zapali, bar ja mislim da na taj način funkcionira ili sam u krivu ?

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: ned kol 29, 2010 11:01 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Dodaje se aditiv na svakih 60 000 km i resetuje dijagnosticki brojac....
Moze izazvati dost aproblema ako se redovno ne mijenja...


Vrh
   
PostPostano: pon kol 30, 2010 1:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Sad i to znam ako je to točna informacija, hvala.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon kol 30, 2010 11:49 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
1.Fuel line to fuel tank
2.Overflow valve (when filling)
3.Filler connection
4.Additive tank
5.Additive pump
6.Venting

The additive tank is located behind the fuel tank and is attached to the crossmember. The additive pump consists of one component and is located in the additive tank.

The additive pump and additive tank can only be replaced as a single unit.

The additive tank has a capacity of 1.8 liters and is sufficient for a total distance of 60 000 km. Additive must be topped up as instructed in the service literature.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 15, 2010 2:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Citat:
Dodaje se aditiv na svakih 60 000 km i resetuje dijagnosticki brojac....
Moze izazvati dost aproblema ako se redovno ne mijenja...

Mojemu se ipak ne dodaje nikakav aditiv već se čisti sa naftom, dok je slučaj kod tebe da se u pravilu cijeli KAT mijenja savkih 120 000 km i dolijeva se tj. kontrolira na servisu aditiv.

lp

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: sub lis 30, 2010 9:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Pozz,
Vozim S40 D, 2005g. Nemam nikakvih problema sa njim, ali me malo muči priča o DPF.
Malo sam surfao po netu i našao da se čisti sam. Samo je potrebno imati tog nekog aditiva koji se jako malo troši, ali ga ipak treba dopunjavati kod svakog redovitog servisa (spremnik od 1.8 litara). E sad i mene interesira gdje i kako se taj aditiv dodaje, ima li ga kod nas i tako to? :think: :doh:
Si ti siguran da imaš DPF jer je na 2005 to bilo rijetko samo za posebna tržišta.

5 cil i 4 cil imaju potpuno različite sisteme; na 4 cil se čisti aditivom a na 5 naftom ( odnosno grijanjem na 600°C )

Kod 4 cil je jako bitno da se svakih 60000 dolijeva aditiv te da se svakih 120000 zamijeni DPF i obavezno poništi brojač zamjene jer ako se to ne napravi rade se prečeste regeneracije i dolazi do podizanja nivoa ulja što u konačnici rezultira overrun-om motora ( znači radi na ful gasu dok ne prolupa )


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 1:47 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Ej drug, a znas li da li se taj reset nakon popravke DPF ili zamjene, kao i dopune aditiva, moze uraditi putem neke druge dijagnostike, osim one originalne. Npr. ja imam druga koji ima KTS Boshovu dijagnostiku sa kojom moze sve da procita kod Volva S4o, pa me zanima moze li on sa njom da rijesi taj reset.

Pozzz


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 1:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Ej drug, a znas li da li se taj reset nakon popravke DPF ili zamjene, kao i dopune aditiva, moze uraditi putem neke druge dijagnostike, osim one originalne. Npr. ja imam druga koji ima KTS Boshovu dijagnostiku sa kojom moze sve da procita kod Volva S4o, pa me zanima moze li on sa njom da rijesi taj reset.

Pozzz

Ne znam, nisam baš siguran da Bosch ima tu skriptu.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 2:14 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Da li neko mozda zna sta da uradim, bojim se da je ovo gore napisano od RIKI -
ja bas kod mene slucaj.
Pomagajte, dok nisam crko, vec sam na safe mod...a nivo ulja povecan....


Da li da idem u Mostar u Ovlasteni ili.....

Bas sam se zabrinuo....


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 2:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Gas u ovlašteni i napraviti reset + ispuštanje viška ulja


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 2:19 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Hvala, javim se cim dodjem, ako prezivim.....

Pozdrav


Aleksandar


Vrh
   
PostPostano: pon stu 01, 2010 5:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Hvala, javim se cim dodjem, ako prezivim.....

Pozdrav


Aleksandar
Ti vjerojatno budeš ali je za motor pitanje ;-) Držimo fige :handgestures-fingerscrossed:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 9:38 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Eh, evo doslo vrijeme da kazem da je misterija rijesena!
Moj S 40 je ponovo kao nekad, ziv, jak i mocan....slike na kraju.....\


Nisam isao u Ovlasteni jer lik koji ima KTS je definitivno mjesecima bio u pravu, govoreci da elektronika kaze da je problem MAF.

Bas tako, MAF je pravio sve one probleme: trzanje u leru, safe mod, pa zbog pogresne smjese zezao je FAP/DPF i sve ostalo.

Sve je pokvario i kvario MAF, a na kraju otisao Volvo u safe mode do 3000 obtaja.


Hvala svima na podrsci.

Aleksandar


Privitak/ci:
volvo3.jpg
volvo3.jpg [ 64.52 KiB | Pogledano 6609 puta. ]
Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 9:39 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Evo jos slika......


Privitak/ci:
volvo5.jpg
volvo5.jpg [ 29.16 KiB | Pogledano 6608 puta. ]
Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan