Sada je: pon tra 29, 2024 5:29 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto kol 03, 2010 12:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Dobar dan,
evo imaj jedan problem, nadam se mali, pa bih molio par savijeta. Naime rijec je o poteskocema pri hladnom paljenju automobila. Problem se javlja kad je vani vruce ili hladno te ako auto stoji par dana na parkiralistu. Naime auto teze pali, odnosno "vergla" par puta i tako iz 3 - 5 pokusaja upali. Nakon sto upali taj dan pali iz prve. Bio sam u Risu i testirali su anlaser i sve je OK. Bio sam i mjeriti akumulator i rekli su da je OK. Inace u autu je orginal akumulator, iz 2006. Jedino sta sam zamjetio je da prilikom testa auto je prilikom paljenja vukao 721 A a na akumulatoru pise da je od 700 A. Bilo bi bezbolno da je samo akumulator problem. Ako uhvatite volje i zelje svi savijeti su dobrodosli. Unaprijed zahvaljujem svima.


Vrh
   
PostPostano: uto kol 03, 2010 8:49 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
vuče negdi zrak pa mu treba vremena da nadruka tlak goriva nakon dužeg stajanja :?:

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sri kol 04, 2010 6:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Mislim da mi auto ima duhove. Evo jutros okrenem kljuc i auto upali iz prve. Nije bilo vruce i eto opet sve normalno. Mislim da samo ljut ako ga se ne vozi, no moram priznat sto se vise vozim to mi je on drazi. :D

P.S. Sto se zraka tice mislim da nije to jer nije da nece palit ako je samo duze stajao. Vise ga muci ako je vani vruce. Kad je vrijeme malo hladnije onda radi ko svicarska urica. Vidjet ce mo sta buducnost nosi a do tad :pray: da me negdje ne ostavi.


Vrh
   
PostPostano: sri kol 04, 2010 7:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Evo sto kaze "doktor":

http://www2.autoportal.hr/201003127774/ ... id-73.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 30, 2010 9:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Problem ti je najverojatnije u klapni na usisnoj grani, ostane blokirana u zatvorenom položaju, problem se riješava tako da se to promijeni ili si uzmeš vodobrusni papir i dobro ispoliraš rubove, ta klapna inače radi na vakum te zatvara dolazak zraka u usisnu granu kod gašenja da se što prije zaustavi motor, a svi znam da se materijali kod hlađenje skupljaju e tako zatvorena klapna na vruće zna se zbog tog skupljanja grane zblokirati.

Pozdravite Marušića :mrgreen: :lol:


Vrh
   
PostPostano: uto stu 02, 2010 8:42 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Hvala svima na odgovorima. Da li netko zna koliko bi me dosao popravak kojeg je spomenuo KIKIR6? Nova klapna i njena zamjena? Preporuceni majstor? Da li je nenad mozda zainteresiran za ponovni rad na fordu :D ?


Vrh
   
PostPostano: uto stu 02, 2010 8:44 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Pa ovo brušenje vjerojatno mogu obaviti.Zamjenu nisam sto posto siguran jer vjerojatno treba neko podešenje softwarea i sl.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto stu 02, 2010 11:18 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Pa ovo brušenje vjerojatno mogu obaviti.Zamjenu nisam sto posto siguran jer vjerojatno treba neko podešenje softwarea i sl.
Ne treba ništa kod zamjene to je plug&play, samo prvo da bi se uvjerili da je to stvarno problem treba provjeriti kad se dogodi da ne pali dal uvlači ( vakumira ) granu, netko nek pali auto a netko vani gleda, ili skinuti dolaznu cijev na granu i gledati dal se kod početka paljenja otvori klapna.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 11, 2010 10:02 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Nakon malo dužeg traženja po webu našao sam, na volvo forumu UK, temu čija tematika je slična mome problemu. Ako će nekome pomoći link je http://www.volvoforums.org.uk/showthrea ... ottle+body" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri stu 17, 2010 2:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Dobar dan,
evo sto vise citam vidim da bas nisam jedini koji ima lude simptome sa svojim limenim ljubimcem. Da li se moze otici kod ovlastenog servisera, nije bitno kojeg, da se provjeri softverska verzija koja je trenutno u automobilu i da li postoji novija. Plusevi i minusi kod nadogradnje, ako je moguca?

slika

i jos dosta tema o tome

http://forums.swedespeed.com/search.php?searchid=219316" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri stu 17, 2010 6:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
E moj Milane :!:
Naj prije ja bih poslušao ono što kaže Kiki :wink: Zašto :wink:
Zato što je čovjek kapo nad svim servisima u Hrvatckoj i okolici :D
A od toga kaj stalno roštaš po netu se baš to i nebu popravilo po mom mišljenju :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri stu 17, 2010 7:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
E pa samo od sebe se ne bude popravilo to sigurno stoji. :D
Nije da ja ne cijenim kikijevo misljenje, dapace koliko mi se cini iz citanja postova da covijek stvarno zna sta prica, a to je nazalost rijetko za nac danas. Problem je sta ako to nije to, sta onda. Htio bi da se to jednom rijesi pa da sam miran a ne da auto vozim svako malo da vide sta je s njim. Istina sad radi sve OK, ali to je i dalje prisutno u glavi. Mozda i cjepidlacim ali nazalost takav sam. :oops:


Vrh
   
PostPostano: sri stu 17, 2010 8:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ustvari sam ti htio reči da je ova solucija od Kikija puno povoljnija(čitaj jeftinija) nego tvoja :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon vel 28, 2011 3:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Pozdrav,
evo probano je i lagano brušenje klapne usisne grane ali ni ovo nije uspjelo. Problem se i dalje javlja. Primjetio sam da ako stisnem par puta papučicu gase prije nego upalim, auto "lakše" upali. Ako netko ima ikakav rijedlog neka slobodno javi.

P.S. Molio bih vaša mišljenja oko čišćenja motora i dizni ovom metodom.
http://www.connecoil.ba/ciscenje_dizni_ ... acija.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 02, 2011 10:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Dobra vecer,
kao sto je Nenad lijepo rekao problem se nece rijesiti sam od sebe pa bih trebao jedan savjet. Kome odvesti auto da se to napokon rijesi. Ris, Baotić, Biškup, netko drugi. Redosljed nije mjerilo kvalitete vec je slucajno takav. Naime vec sam bio u jednom servisu, ostavit ce mo ga bez imena, i rekli su mi da je sve OK. Nema nikakvih greski na kompu i to je bilo to od dijagnostike. Naime blizi mi se vazan dan i ne bih bas htio da mi auto ne pali. Vec sad mi je pomalo glupo "verglat" a ne znam kako si pomoc. Svi odgovori su dobrodosli na PP tako da se nitko ne osjeca prozvan ili manje vrijedan. Jos jednom hvala svima na odgovorima.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan